quote:Gears of War 2's 'Seriously' achievement already unlocked
The new version of the toughest achievement has already been cracked...
Players who have acquired Gears of War 2 ahead of its release date have already unlocked the 'Seriously 2.0' achievement.
'Seriously...' was a notoriously tough achievement in Gears of War, requiring players clock up 10,000 kills in multiplayer.
However, despite 'Seriously 2.0' now needing 100,000 kills, because kills from every game mode counts, it's much easier to unlock. Friend of OXM, Stefan Hobman, has already unlocked the achievement and provided us with picture proof.
After unlocking the achievement, he tells us that:
# There is NO gamerpic for getting Seriously 2.0, unlike the original Seriously achievement.
# It's possible to get 100 kills a minute.
# The achievement can be unlocked in under 24 hours actual gameplay time.
# The easiest way to get the achievement is by repeatedly playing the last level of Gears of War 2's Campaign mode.
It's a shame that there's no gamerpic and that the achievement is much easier to unlock, as it means there's unlikely to be a 'badge of honour' achievement in the same way the original Seriously achievement was.
Which Gears of War 2 achievement do you think will take its place as the toughest to unlock?
Niet helemaal waar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 12:24 schreef Darow het volgende:
-Specific weapons will cycle round the maps.
Deze wordt ook wel leuk, want als ik het goed begrijp weet je dus wanneer je de match begint niet waar welk wapen ligt. Dit voegt heel wat toe aan de replay waarde.
Voorheen was het de hoeren tegen de buffels.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:56 schreef roepdeman het volgende:
Spelen Fok!kers ook onderling samen? Ennnn hoeveel mensen kunnen er in deze samen in een team online spelen?
Ja, misschien is het volgende week wel de hoeren tegen de warezhoeren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 07:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Voorheen was het de hoeren tegen de buffels.
quote:
17 uur lang het laatste level spelenquote:# The achievement can be unlocked in under 24 hours actual gameplay time.
Ik denk dat ik hem eerder origineel heb, dan jijquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:37 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja, misschien is het volgende week wel de hoeren tegen de warezhoeren.
Ik ben natuurlijk present om de trots van de hoeren te verdedigenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:37 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja, misschien is het volgende week wel de hoeren tegen de warezhoeren.
Je moet bij ons "team" meer opletten dat je niet geteamkilled wordt dan dat je per ongeluk tegen een locust aanloopt.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:07 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Ik ben natuurlijk present om de trots van de hoeren te verdedigen
5 vs. 5.quote:Op zaterdag 1 november 2008 00:08 schreef roepdeman het volgende:
In GOW konden de teams uit maximaal 4 man bestaan, maar is dat nu uitgebreid naar meer in deeltje 2?
Dat komt eigenlijk ook enkel maar door Gamedemonquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:13 schreef PP. het volgende:
[..]
Je moet bij ons "team" meer opletten dat je niet geteamkilled wordt dan dat je per ongeluk tegen een locust aanloopt.
Benieuwd bij welke winkel je hem dan hebt teruggebracht, aangezien 99,99% van de winkels geen terugnamebeleid heeft met console`s.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ok effe uitleggen
Ik had hem gekocht voor 299. Maar heb hem teruggebracht.
Kwam mijn nichtje tegen en die zei, gek mens. Bij mij krijg je 20% Korting!
Dus zij heeft hem meegenomen voor mij de volgende dag.
Heb nu dus heel weinig betaald.
¤ 289,- (Saturn) - 20 % korting = ¤ 231,20 - 50 euro retour xbox = ¤ 181,20
Dus ik SPEK xbox niet ;-) Ze adviseren daar ook altijd de Elite trouwens.
Dixonsquote:Op zondag 2 november 2008 13:43 schreef klipper het volgende:
[..]
Benieuwd bij welke winkel je hem dan hebt teruggebracht, aangezien 99,99% van de winkels geen terugnamebeleid heeft met console`s.
De Collectors edition wordt op Gamestop aangeboden voor 10$ meer dan de gewone versie en bevat een stalen DVD doos, een 48 pagina dik boek: Beneath the Surface: An Inside Look at Gears of War 2, een making of DVD en een code voor een gouden lancer te unlocken in de gamequote:Op dinsdag 4 november 2008 16:47 schreef Sala-adin het volgende:
Vanaf morgen zou je kans kunnen hebben dat je hem kan krijgen.
Wie weet wat er in de Limited Edition zit?
Nou dan heb je stront veel geluk gehad......of een natte droomquote:
RA3quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:22 schreef SpookY22 het volgende:
Ik heb hem gepre-ordered @ Bol. Ik wacht lekker tot vrijdag, morgen komt RA3 binnen dus ik vermaak me wel.
RA3 is idd 3 keer over de kop en dan de bocht uitquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:24 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
RA3![]()
had hem na 1 minuut al gede-installeerd op mijn PC
Stront veel geluk dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:15 schreef klipper het volgende:
[..]
Nou dan heb je stront veel geluk gehad......of een natte droom
6.3 Uitgesloten van retour en omruiling:
Licentiegebonden producten, zoals navigatieapparatuur, spelcomputers zoals de Xbox en computers waar men zich voor dient te registreren;
Ik wil niet wachten tot vrijdagquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:22 schreef SpookY22 het volgende:
Ik heb hem gepre-ordered @ Bol. Ik wacht lekker tot vrijdag, morgen komt RA3 binnen dus ik vermaak me wel.
Ehm, jah snap het best wel maar goed je zit er nu op te wachten daarna speel je het 2 weken en dan vind je het ook niet meer leuk. Er zijn toch wel belangrijere dingen des levens.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil niet wachten tot vrijdag![]()
Sommige hem uit mijn lijst hadden hem gisteren al... GEEN ILLEGALE KOPIE! Dus ik baal... ikke wil ook spelen!
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:14 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Ehm, jah snap het best wel maar goed je zit er nu op te wachten daarna speel je het 2 weken en dan vind je het ook niet meer leuk. Er zijn toch wel belangrijere dingen des levens.
2 weken? 2 jaar!!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:14 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Ehm, jah snap het best wel maar goed je zit er nu op te wachten daarna speel je het 2 weken en dan vind je het ook niet meer leuk. Er zijn toch wel belangrijere dingen des levens.
Moet lukken, 1500kills in 1 avond.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:21 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ga je vanavond nog ff Seriously halen?
je kan hem ook kopen hoor, had ik gehoord van Aquila.quote:
Je neemt AQtari serieus?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:55 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
je kan hem ook kopen hoor, had ik gehoord van Aquila.
Aquila, eat this:
[ afbeelding ]
Ron Jeremyquote:Op woensdag 5 november 2008 14:55 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
je kan hem ook kopen hoor, had ik gehoord van Aquila.
Aquila, eat this:
[ afbeelding ]
hehe, je moet toch wat he,quote:
welke media marktquote:Op woensdag 5 november 2008 23:21 schreef Wouter2006 het volgende:
Pre Order vind ik echt helemaal niks, ook nog nooit gedaan.
Stel dat ze hem niet op tijd leveren..
Ik ga na werk gewoon langs de Mediamarkt en daar ligt altijd
een stapel, weet ik zeker dat ik gelijk kan spelen.
Media Markt Arnhem? Toffe zaakquote:Op woensdag 5 november 2008 23:21 schreef Wouter2006 het volgende:
Pre Order vind ik echt helemaal niks, ook nog nooit gedaan.
Stel dat ze hem niet op tijd leveren..
Ik ga na werk gewoon langs de Mediamarkt en daar ligt altijd
een stapel, weet ik zeker dat ik gelijk kan spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Reintji op 06-11-2008 10:08:15 ]
Wij hebben aanstaande zaterdag een gears of war 2 partyquote:Op donderdag 6 november 2008 09:07 schreef Reintji het volgende:
Vanaaf maar even kijken bij de MM en Saturn, anders morgen zo haasten. Na het werk namelijk naar eindje voor 5 vs 5 LAN + Pils Gears of War 2 festijn
Je bent maandag vrij, dinsdag ook, en de rest van de week.quote:Op donderdag 6 november 2008 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij hebben aanstaande zaterdag een gears of war 2 party4 xboxen, 4 tv's. Dat wordt weinig slapen dit weekend. Gelukkig ben ik maandag vrij en dinsdag en de rest van de week
![]()
Eerst gaan we campaign uitspelen en daarna liveIk heb er zin in... dit weekend maar even veel drank inslaan... en chips... en eten
Ja maar maandag en dinsdag kan ik lekker uitslapen...quote:Op donderdag 6 november 2008 09:38 schreef Def1987 het volgende:
[..]
Je bent maandag vrij, dinsdag ook, en de rest van de week.
Zeg dan dat je heel de week vrij bent![]()
GoW2
Plaats wel even een paar kiekjes van de verzamelingquote:Op donderdag 6 november 2008 09:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij hebben aanstaande zaterdag een gears of war 2 party4 xboxen, 4 tv's. Dat wordt weinig slapen dit weekend.
Zal ik doen. Nog voor ik aangeschoten benquote:Op donderdag 6 november 2008 10:09 schreef Reintji het volgende:
[..]
Plaats wel even een paar kiekjes van de verzameling
Ik geloof dat ik vanavond ook maar even een paar winkels af ga lopen.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:15 schreef Darow het volgende:
Ik heb zojuist limited edition ontvangen, had hem besteld bij dimension plus.
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:20 schreef Sala-adin het volgende:
Kan je die LE niet gewoon zomaar in de winkel kopen?
Doen ze dat met acceptgiro? Ik heb de gewone daar besteld, maar nog niets ontvangen. Ook geen afhaalbericht.quote:Op donderdag 6 november 2008 11:15 schreef Darow het volgende:
Ik heb zojuist limited edition ontvangen, had hem besteld bij dimension plus.
dat vraag ik me dus ook af... omgeving Spijkenisse?quote:Op donderdag 6 november 2008 12:53 schreef reth het volgende:
Weet iemand al een plekje waar ze hem verkopen en ik hem kan ophalen? WIL HEM HEBBE! :$
Ik had hem vorige maand besteld en destijds meteen betaald. Of ze met accepgiro werken weet ik niet, dat zul je zelf even moeten checken.quote:Op donderdag 6 november 2008 12:55 schreef Reintji het volgende:
[..]
Doen ze dat met acceptgiro? Ik heb de gewone daar besteld, maar nog niets ontvangen. Ook geen afhaalbericht.
quote:Op donderdag 6 november 2008 14:49 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, relax, tis maar een spelletje hoor
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:11 schreef ach het volgende:
bol verzonden berichten krijg je meestal 's nachts of 'savonds laat
Ja dat bedoelde ik. Ik krijg die status updates altijd 's nachts. Bij mij staat ie nu nog op wordt verwerkt en ik heb hem veel eerder dan 2 oktober besteldquote:Op donderdag 6 november 2008 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Of bedoel je dat standaard alle produkten die overdag verzonden worden , 's avonds pas verwerkt worden in het systeem?
ik kan me namelijk herinneren, dat ik Stargate atlantis 4 wel overdag bericht heb ontvangen
Me 2. De Limited Edition is mooiquote:Op donderdag 6 november 2008 18:29 schreef PP. het volgende:
I has it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:14 schreef Reintji het volgende:
Joepie (waar hoor je die nog). 2 x Gears2 (lim en gewone), morgen nog een tripje maken en dan gaan we los! Eerst nog werken, dus hij ligt hier netjes in het plastiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf morgen komt de lancer en map pack online, dus nog effe geduldquote:Op donderdag 6 november 2008 20:04 schreef OMG het volgende:
Hm. M'n lancer code doet het niet. Vreemd.
Mja, maar de map pack heb ik dus al wel kunnen downloadenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Vanaf morgen komt de lancer en map pack online, dus nog effe geduld
*gelijk downloaden gaatquote:Op donderdag 6 november 2008 20:45 schreef OMG het volgende:
[..]
Mja, maar de map pack heb ik dus al wel kunnen downloaden. Maar goed, probeer ik het morgen als ik thuis kom van werk. Of 's ochtends voordat ik naar werk ga
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |