quote:Op donderdag 6 november 2008 14:49 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, relax, tis maar een spelletje hoor
quote:Op donderdag 6 november 2008 16:11 schreef ach het volgende:
bol verzonden berichten krijg je meestal 's nachts of 'savonds laat
Ja dat bedoelde ik. Ik krijg die status updates altijd 's nachts. Bij mij staat ie nu nog op wordt verwerkt en ik heb hem veel eerder dan 2 oktober besteldquote:Op donderdag 6 november 2008 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Of bedoel je dat standaard alle produkten die overdag verzonden worden , 's avonds pas verwerkt worden in het systeem?
ik kan me namelijk herinneren, dat ik Stargate atlantis 4 wel overdag bericht heb ontvangen
Me 2. De Limited Edition is mooiquote:Op donderdag 6 november 2008 18:29 schreef PP. het volgende:
I has it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 november 2008 19:14 schreef Reintji het volgende:
Joepie (waar hoor je die nog). 2 x Gears2 (lim en gewone), morgen nog een tripje maken en dan gaan we los! Eerst nog werken, dus hij ligt hier netjes in het plastiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf morgen komt de lancer en map pack online, dus nog effe geduldquote:Op donderdag 6 november 2008 20:04 schreef OMG het volgende:
Hm. M'n lancer code doet het niet. Vreemd.
Mja, maar de map pack heb ik dus al wel kunnen downloadenquote:Op donderdag 6 november 2008 20:43 schreef Viro het volgende:
[..]
Vanaf morgen komt de lancer en map pack online, dus nog effe geduld
*gelijk downloaden gaatquote:Op donderdag 6 november 2008 20:45 schreef OMG het volgende:
[..]
Mja, maar de map pack heb ik dus al wel kunnen downloaden. Maar goed, probeer ik het morgen als ik thuis kom van werk. Of 's ochtends voordat ik naar werk ga
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |