Nou dan heb je stront veel geluk gehad......of een natte droomquote:
RA3quote:Op dinsdag 4 november 2008 17:22 schreef SpookY22 het volgende:
Ik heb hem gepre-ordered @ Bol. Ik wacht lekker tot vrijdag, morgen komt RA3 binnen dus ik vermaak me wel.
RA3 is idd 3 keer over de kop en dan de bocht uitquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:24 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
RA3![]()
had hem na 1 minuut al gede-installeerd op mijn PC
Stront veel geluk dusquote:Op dinsdag 4 november 2008 22:15 schreef klipper het volgende:
[..]
Nou dan heb je stront veel geluk gehad......of een natte droom
6.3 Uitgesloten van retour en omruiling:
Licentiegebonden producten, zoals navigatieapparatuur, spelcomputers zoals de Xbox en computers waar men zich voor dient te registreren;
Ik wil niet wachten tot vrijdagquote:Op dinsdag 4 november 2008 17:22 schreef SpookY22 het volgende:
Ik heb hem gepre-ordered @ Bol. Ik wacht lekker tot vrijdag, morgen komt RA3 binnen dus ik vermaak me wel.
Ehm, jah snap het best wel maar goed je zit er nu op te wachten daarna speel je het 2 weken en dan vind je het ook niet meer leuk. Er zijn toch wel belangrijere dingen des levens.quote:Op woensdag 5 november 2008 08:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wil niet wachten tot vrijdag![]()
Sommige hem uit mijn lijst hadden hem gisteren al... GEEN ILLEGALE KOPIE! Dus ik baal... ikke wil ook spelen!
quote:Op woensdag 5 november 2008 10:14 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Ehm, jah snap het best wel maar goed je zit er nu op te wachten daarna speel je het 2 weken en dan vind je het ook niet meer leuk. Er zijn toch wel belangrijere dingen des levens.
2 weken? 2 jaar!!quote:Op woensdag 5 november 2008 10:14 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Ehm, jah snap het best wel maar goed je zit er nu op te wachten daarna speel je het 2 weken en dan vind je het ook niet meer leuk. Er zijn toch wel belangrijere dingen des levens.
Moet lukken, 1500kills in 1 avond.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:21 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ga je vanavond nog ff Seriously halen?
je kan hem ook kopen hoor, had ik gehoord van Aquila.quote:
Je neemt AQtari serieus?quote:Op woensdag 5 november 2008 14:55 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
je kan hem ook kopen hoor, had ik gehoord van Aquila.
Aquila, eat this:
[ afbeelding ]
Ron Jeremyquote:Op woensdag 5 november 2008 14:55 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
je kan hem ook kopen hoor, had ik gehoord van Aquila.
Aquila, eat this:
[ afbeelding ]
hehe, je moet toch wat he,quote:
welke media marktquote:Op woensdag 5 november 2008 23:21 schreef Wouter2006 het volgende:
Pre Order vind ik echt helemaal niks, ook nog nooit gedaan.
Stel dat ze hem niet op tijd leveren..
Ik ga na werk gewoon langs de Mediamarkt en daar ligt altijd
een stapel, weet ik zeker dat ik gelijk kan spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |