Wat zijn beschuitstuiters?? Het klinkt spannend, maar is het dat ook??quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:36 schreef SHE het volgende:
Er staat een grote gietijzeren pan met beschuitstuiters op
Daarbij eten we witlof met yorkham en gruyere uit de oven en pommes parisiennes. Een beetje van Holland en een beetje van SHE.
Halloumi moet je gewoon grillen als bijgerecht, dat is m.i. het allerlekkerst! Heerlijk...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:53 schreef computergirl het volgende:Voor morgen heb ik Halloumi gehaald, dat is kaas die je kan grillen omdat deze niet smelt. Ik weet nog niet precies wat ik ermee ga doen.
Ieuw! Dat klinkt ranzig!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Halloumi moet je gewoon grillen als bijgerecht, dat is m.i. het allerlekkerst! Heerlijk...
Ik ga zo koken, voor ouders een Thaise roerbak met portobello champignons en voor ons soort tomatenburgersZijn al gekruid met tomatentroep.. lijkt me eigenlijk niet zo lekker, ik heb helaas de boodschappen niet gedaan
Hmmm, heb je een recept?quote:Op zondag 18 mei 2008 14:07 schreef Curiosity het volgende:
Ben nu bezig met de voorbereidingen voor de saoto soep die we vanavond eten.
http://surinaamsekeuken.w(...)saoto_soep_java.htmlquote:
Ziet er lekker uit!quote:Op zondag 18 mei 2008 15:15 schreef Curiosity het volgende:
[..]
http://surinaamsekeuken.w(...)saoto_soep_java.html
Ik heb deze gebruikt, ik heb alleen geen aardappels genomen, ik doe er rijst in.
Het is even een hoop voorbereiding, maar daar ben ik gelukkig klaar mee, dus straks even de boullion opwarmen en vullen maar die soepkommen.
Viel onwijs mee! Het was gelukkig een stuk subtieler gekruid dan het eruit zagquote:Op zondag 18 mei 2008 12:21 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ieuw! Dat klinkt ranzig!
Hoe smaakte het?
Ik heb de plakjes gebakken in een beetje olijolie. Aparte structuur, dat kaasje.......Erbij had ik een restje wortelsalade en een salade met courgette, gele paprika, kerstomaat en zwarte olijven.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Halloumi moet je gewoon grillen als bijgerecht, dat is m.i. het allerlekkerst! Heerlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |