abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 mei 2008 @ 23:36:02 #101
93664 waht
Mushir
pi_58618751
quote:
Op zondag 11 mei 2008 23:28 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Ik zou als ouder juist heel erg trots zijn als mijn dochter in het meest gelezenbekeken maandblad van de wereld zou staan.
Als vader zou je het goed vinden dat naaktfoto's van je dochter bij tienduizenden mannen thuis liggen?

Oke, ik heb geen dochter, maar ik had de indruk dat vaders van aantrekkelijke dochters in een speciale soort hel leven. Als vader weet je donders goed wat mannen willen doen met jouw schattige lieve meisje.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_58620604
Ik zou het als 15-jarig meisje een eer vinden. Preuts gezeik.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_58624160
quote:
Op zondag 11 mei 2008 18:14 schreef SHE het volgende:

[..]

Nou, daar heb je me tuk!
Bij het vormen van een mening heeft alles wat intelligenter is dan een aap, doorgaans de neiging zijn mening te onderbouwen met heldere argumenten.

Wil je een banaantje?
Die mening had ik al een paar post geleden onderbouwd, voor het geval dat je het nog niet gelezen had. Dat jij zo nodig op de persoonlijke toer moet, ok, maar ga niet kinderachtig doen als ik hetzelfde bij jou doe.

En die banaan mag je lekker zelf houden.
  maandag 12 mei 2008 @ 18:37:57 #104
133785 Demophon
Exactemundo!
pi_58630424
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:38 schreef Super7fighter het volgende:
Het is toch al lang geen geheim meer dat het Westen over het algemeen decadent, immoreel, en vulgair geworden is?
Valt mijlenver mee als je het vergelijkt met het middenoosten en de Arabische landen, waar men over het "algemeen" ( ) decadent, kortzichtig en immoreel is en: hypocriet, hypocriet, hypocriet, hypocriet, hypocriet, hypocriet, hypocriet, hypocriet, enz.

Daar wordt niet eens moeilijk gedaan om te trouwen met een 15-jarige, en dit huwelijk volgens te "consumeren". Hé, want daar deed zelfs de "grote voorganger" het
"All great truths begin as blasphemies" - George Bernard Shaw, Ierse vrijdenker (1856 - 1950)
"Religion is regarded by common people as true, by the wise as false, and by rulers as useful" - Lucius Annaeus Seneca, Romeinse filosoof (4 BC - 65 AD)
  maandag 12 mei 2008 @ 18:44:10 #105
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58630512
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:37 schreef Demophon het volgende:

[..]

Valt mijlenver mee als je het vergelijkt met het middenoosten en de Arabische landen, waar men over het "algemeen" ( ) decadent, kortzichtig en immoreel is en: hypocriet, hypocriet, hypocriet, hypocriet, hypocriet, hypocriet, hypocriet, hypocriet, enz.

Daar wordt niet eens moeilijk gedaan om te trouwen met een 15-jarige, en dit huwelijk volgens te "consumeren". Hé, want daar deed zelfs de "grote voorganger" het
Of eentje van 8 en de dader een schadevergoeding te geven als de bruid toch terug moet onder (vast heel onterechte) druk van ouders en rechtbank.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 12 mei 2008 @ 20:32:16 #106
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_58632529
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:37 schreef Demophon het volgende:

[..]

(...)
Hugh Heffner gaat tegenwoordig door als een Arabier..
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
pi_58632604
quote:
Op maandag 12 mei 2008 20:32 schreef Super7fighter het volgende:

Arachampagne... Het is wel Heff waar je het over hebt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  maandag 12 mei 2008 @ 21:18:38 #108
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_58633294
quote:
Op maandag 12 mei 2008 20:32 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

Hij heeft vier veel te jonge bruiden en hij loopt de hele dag rond in een pyjama, ik denk dat ie bekeerd is tot moslim.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_58643815
quote:
Op maandag 12 mei 2008 21:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Hij heeft vier veel te jonge bruiden en hij loopt de hele dag rond in een pyjama, ik denk dat ie bekeerd is tot moslim.
Ik moest even gniffelen.

OT:

Lieve Klopkoek, was er vandaag voor jou, als één der meest geëngageerde Fok!'ers, vandaag nu echt niets beters om je over op te winden? Of moest je per se iets vinden over Amerika?

Hoe voelt dat nou, om het leed van de hele wereld op je schouders te hebben en je er bovendien als vrijwel enige van bewust te zijn dat de wereld om je heen in verval raakt?

Gast, ga lekker naar buiten. De vogeltjes fluiten, het zonnetje schijnt en de lucht is blauw. Zo slecht is de wereld niet.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 14:04:16 #110
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_58644041
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:38 schreef Super7fighter het volgende:
Het is toch al lang geen geheim meer dat het Westen over het algemeen decadent, immoreel, en vulgair geworden is?
Inderdaad. Aanpakken dit soort losgeslagen idioten. Is het niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')