quote:Op zondag 11 mei 2008 23:28 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik zou als ouder juist heel erg trots zijn als mijn dochter in het meest gelezenbekeken maandblad van de wereld zou staan.
Die mening had ik al een paar post geleden onderbouwd, voor het geval dat je het nog niet gelezen had. Dat jij zo nodig op de persoonlijke toer moet, ok, maar ga niet kinderachtig doen als ik hetzelfde bij jou doe.quote:Op zondag 11 mei 2008 18:14 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou, daar heb je me tuk!
Bij het vormen van een mening heeft alles wat intelligenter is dan een aap, doorgaans de neiging zijn mening te onderbouwen met heldere argumenten.
Wil je een banaantje?
Valt mijlenver mee als je het vergelijkt met het middenoosten en de Arabische landen, waar men over het "algemeen" (quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:38 schreef Super7fighter het volgende:
Het is toch al lang geen geheim meer dat het Westen over het algemeen decadent, immoreel, en vulgair geworden is?
Of eentje van 8 en de dader een schadevergoeding te geven als de bruid toch terug moet onder (vast heel onterechte) druk van ouders en rechtbank.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:37 schreef Demophon het volgende:
[..]
Valt mijlenver mee als je het vergelijkt met het middenoosten en de Arabische landen, waar men over het "algemeen" () decadent, kortzichtig en immoreel is en: hypocriet, hypocriet, hypocriet, hypocriet, hypocriet, hypocriet, hypocriet, hypocriet, enz.
Daar wordt niet eens moeilijk gedaan om te trouwen met een 15-jarige, en dit huwelijk volgens te "consumeren". Hé, want daar deed zelfs de "grote voorganger" het
Hugh Heffner gaat tegenwoordig door als een Arabier..quote:Op maandag 12 mei 2008 18:37 schreef Demophon het volgende:
[..]
Valt mijlenver mee als je het vergelijkt met het middenoosten en de Arabische landen, waar men over het "algemeen" () decadent, kortzichtig en immoreel is en: hypocriet, hypocriet, hypocriet, hypocriet, hypocriet, hypocriet, hypocriet, hypocriet, enz.
(...)
Arachampagne... Het is wel Heff waar je het over hebt.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:32 schreef Super7fighter het volgende:
Hugh Heffner gaat tegenwoordig door als een Arabier..
Hij heeft vier veel te jonge bruiden en hij loopt de hele dag rond in een pyjama, ik denk dat ie bekeerd is tot moslim.quote:Op maandag 12 mei 2008 20:32 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Hugh Heffner gaat tegenwoordig door als een Arabier..
Ik moest even gniffelen.quote:Op maandag 12 mei 2008 21:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Hij heeft vier veel te jonge bruiden en hij loopt de hele dag rond in een pyjama, ik denk dat ie bekeerd is tot moslim.
Inderdaad. Aanpakken dit soort losgeslagen idioten. Is het niet?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:38 schreef Super7fighter het volgende:
Het is toch al lang geen geheim meer dat het Westen over het algemeen decadent, immoreel, en vulgair geworden is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |