abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58596312

Selectie PSV 2007/2008

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ of http://nl.youtube.com/user/psveindhoven of http://www.freewebs.com/phoolie84/

OP PSV Topic
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:29:07 #2
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_58596351
Snel werk Paashaas!

---

Aissati kon ook worden verkocht, Ajax wilde hem dolgraag hebben. Het is Valckx' baan en zorg om Aissati te behouden, maar Reker zal dat ook wel op zijn loftrompet afspelen. Wie heeft er dan voor gezorgd dat ie blijft? Degene die het hardst schreeuwt dat ie het heeft gedaan, of degene wiens werk het is als TD?

Het probleem is dat iedereen met modder loopt te gooien, en alles wat gezegd blijkt of geciteerd wordt, wordt door de ander weer compleet verdraaid.

Conclusie: je kan hoog en laag springen over Valckx of Reker, maar wie er nu gelijk heeft zal voor ons toch altijd een raadsel zijn.

Dus welke discussie dan ook raakt kant noch wal, want je kan dingen die gezegd 'zouden' zijn toch niet als feit gebruiken om je standpunt en gelijk te beargumenteren.
Let it rest, we merken vanzelf wie er gelijk had, ik hoop in ieder geval degene die het best voor PSV op lange termijn zorgt. Wie de fuk dat ook zal zijn over 4 maanden.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_58596354
Slechte TT ik weet het.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:31:05 #4
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_58596381
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:29 schreef Paaskonijn het volgende:
Slechte TT ik weet het.
Goed dat je het zelf zegt .
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_58596520
Gifschaal in ons geval
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 10 mei 2008 @ 17:40:12 #6
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_58596549
tvp
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_58596593
Hopelijk wordt Lee weer PSV'er .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58596736
Het gaat er in de discussie ook niet om of Valckx dan wel Reker gelijk heeft. Valckx doet gewoon een trieste zet door nu zo emotioneel te reageren in het AD.
pi_58596776
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:38 schreef mcyodogg het volgende:
Gifschaal in ons geval
Dat had ik er in moeten zeggen inderdaad.
pi_58597381
Lee terug zou cool zijn

Lee Lee Lee Lee Lee LeeLee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee Lee
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_58597491
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 18:41 schreef dndiek het volgende:
Lee terug zou cool zijn

Stond ik met het kampioenschap loempia's te knagen tegen die Vietnamese kraam aan...komt er zo'n groep kerels voorbij die spontaan LEE LEE LEE tegen die Vietnamese vrouwtjes beginnen te zingen....
pi_58597565
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 18:41 schreef dndiek het volgende:
Lee terug zou cool zijn

Ja echt geweldig .

Maar eerst zien dan geloven
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 18:54:34 #13
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_58597593

De kromme: 'Ziet er wel uit als een beul die gosert.'
pi_58597608
Vond het ook altijd prachtig als Van Bommel of Vogel de bal dan had op het middenveld, en dan kwam Lee opstormen aan de linkerkant, helemaal vrij. En dan het hele publiek Lee Lee Lee Lee Lee, dat die bal daarheen moest.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_58597612
Alex 2.0
pi_58597615
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:42 schreef cultheld het volgende:
Lijkt me bijna een zekerheidje dat we hem weer mogen verwelkomen. Ik ben verder erg benieuwd naar de vervanger van Gomes.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_58597627
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 18:54 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
De kromme: 'Ziet er wel uit als een beul die gosert.'
Zo ziet hij er wel uit iig, maar weinig vertrouwen in eigenlijk.
Ik typ straat.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 18:58:41 #18
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_58597646

jaren 80 PSV speler.. Whois Huh Jung-Moo
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
  zaterdag 10 mei 2008 @ 19:11:13 #19
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_58597798
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 18:58 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ]

jaren 80 PSV speler.. Whois Huh Jung-Moo
Huh ?
pi_58598169
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 18:56 schreef Morrigun99 het volgende:
Alex 2.0
in fysiek misschien, een Alex 2.0 ben je echter niet zomaar
Lee
hmmmm....WAT???
pi_58598334
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:52 schreef Morrigun99 het volgende:
Het gaat er in de discussie ook niet om of Valckx dan wel Reker gelijk heeft. Valckx doet gewoon een trieste zet door nu zo emotioneel te reageren in het AD.
Hij vertelt gewoon zijn verhaal, net als Reker het zijne heeft verteld samen met Schuitema.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_58598469
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 19:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij vertelt gewoon zijn verhaal, net als Reker het zijne heeft verteld samen met Schuitema.
Ik vind dat Reker en Schuitema dat veel zakelijker deden. Bovendien vind ik dat wat Valckx nu doet, behoorlijk overbodig.
pi_58598898
Van Bommel zou bij RTL Voetbal Bundesliga gezegd hebben terug te keren en dat hij voor geen andere Nederlandse club zou willen spelen als PSV. Enkel het tijdstip is nog niet bekend.
Ik typ straat.
pi_58599192
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 19:51 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Ik vind dat Reker en Schuitema dat veel zakelijker deden. Bovendien vind ik dat wat Valckx nu doet, behoorlijk overbodig.
Het verhaal van Valckx vind ik persoonlijk erg sterk, met aantoonbare argumenten, artikelen en data. Dan moet je een goed weerwoord als Reker zijnde hebben hoor.
pi_58599375
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 18:56 schreef mcyodogg het volgende:
Vond het ook altijd prachtig als Van Bommel of Vogel de bal dan had op het middenveld, en dan kwam Lee opstormen aan de linkerkant, helemaal vrij. En dan het hele publiek Lee Lee Lee Lee Lee, dat die bal daarheen moest.
Vervolgens rende hij langs de lijn, stopte hij ter hoogte van de zestien, kapte hij naar zijn rechter en zette voor. En geen enkele speler die door leek te krijgen dat Lee dat elke keer weer doet .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2008 20:42:15 ]
pi_58599888
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 20:41 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Vervolgens rende hij langs de lijn, stopte hij ter hoogte van de zestien, kapte hij naar zijn rechter en zette voor. En geen enkele speler die door leek te krijgen dat Lee dat elke keer weer doet .
Prachtig inderdaad
pi_58599933
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 19:51 schreef Morrigun99 het volgende:

[..]

Valckx vindt dat hij naar buiten moet komen, wat jij daar van vindt is niet echt belangrijk. Reker en Schuitema spelen een heel vies spelletje en proberen alles wat niet in hun straatje past af te schuiven op een spelersmakelaar/zaakwaarnemer. Het werkt blijkbaar prima, in het vorige topic was er al een of andere idioot die in de weigering van Aissati om bij te tekenen de hand van Lemic zag. "Want de zaakwaarnemer van Aissati en Lemic zijn 2 handen op één buik" .

Natuurlijk kunnen we niet alles op Lemic blijven schuiven, dat is over een paar maanden niet meer te verantwoorden. Maar dan wordt er wel weer een nieuwe zondebok gevonden. Doe maar weer een zaakwaarnemer oid, dat zijn makkelijke targets.

Ik verwacht het komende seizoen iig nog veel meer van dit soort brandjes.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zaterdag 10 mei 2008 @ 21:36:18 #28
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_58600537
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 20:41 schreef Sloggi het volgende:

[..]

was top ja, ondanks alle problemen heb ik door zulke berichten best wel weer goede hoop op nieuwe seizoen (en de de uitslag van FCT - Ajax brengt ook wel een glimlach om mn gezicht )
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_58602312
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Valckx vindt dat hij naar buiten moet komen, wat jij daar van vindt is niet echt belangrijk.
Als je als user hier je mening hier niet mag verkondigen, kunnen we het Fok! forum net zo goed opdoeken he.
pi_58602319
De administratie zal morgen wel open moeten, Twente geeft de CL niet zo maar cadeau
pi_58602340
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Het verhaal van Valckx vind ik persoonlijk erg sterk, met aantoonbare argumenten, artikelen en data. Dan moet je een goed weerwoord als Reker zijnde hebben hoor.
Hoe lang heeft ie erover gedaan om dat op te dissen... juist. Erg sterk!
pi_58602404
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:23 schreef noxious het volgende:
...
Het probleem is dat iedereen met modder loopt te gooien, en alles wat gezegd blijkt of geciteerd wordt, wordt door de ander weer compleet verdraaid.

Conclusie: je kan hoog en laag springen over Valckx of Reker, maar wie er nu gelijk heeft zal voor ons toch altijd een raadsel zijn.
Nonsens natuurlijk, Reker blijft, Valckx vertrekt. De zittend directeur heeft behalve gelijk, ook nog het vertrouwen van de club. Het is overduidelijk dat Valckx voor een externe partij werkte, niet in het belang van PSV en dat hij nu de club willens en wetens beschadigt, natrapt. Erg jammer, maar zo laat hij zich eens te meer kennen.
pi_58602429
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 20:17 schreef LudoSanders het volgende:
Van Bommel zou bij RTL Voetbal Bundesliga gezegd hebben terug te keren en dat hij voor geen andere Nederlandse club zou willen spelen als PSV. Enkel het tijdstip is nog niet bekend.
Ja en vervolgens vertelde hij dat AC Milan zijn favoriete club was in Italie. Dus daarom liet hij Ambrosini lopen
Patat Friet
pi_58602455
tvp
  zondag 11 mei 2008 @ 09:26:22 #35
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_58605801
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 17:42 schreef cultheld het volgende:
Als dat nog mis gaat.....
  zondag 11 mei 2008 @ 09:30:07 #36
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_58605820
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 20:31 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Reker: "Ik lieg niet".

Kous is af, de RvC zegt: we steunen Jan.

Loser is het.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_58606796
quote:
Op zondag 11 mei 2008 09:30 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Reker: "Ik lieg niet".

Kous is af, de RvC zegt: we steunen Jan.

Loser is het.
Dus omdat Valckx liegt, is werknemer Reker een loser? Redeneer je thuis ook zo, gezellig zal dat zijn.
don't feel offended
pi_58607208
quote:
Aston Villa, Blackburn Rovers en Portsmouth hebben interesse in Jefferson Farfán. De Engelse clubs hopen te profiteren van de onvrede van PSV over het besluit van de Peruaan om onaangekondigd vroeger met vakantie te gaan. (Diverse Britse tabloids)
pi_58609097
quote:
Op zondag 11 mei 2008 11:07 schreef okee6 het volgende:

[..]

Dus omdat Valckx liegt, is werknemer Reker een loser? Redeneer je thuis ook zo, gezellig zal dat zijn.
don't feel offended
Reker is een loser omdat hij liegt en incompetent is .
  zondag 11 mei 2008 @ 17:13:35 #40
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_58611930
quote:
Op zondag 11 mei 2008 11:44 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ja en Farfan staat te springen om naar deze absolute topclubs te gaan.....
pi_58612645
quote:
Op zondag 11 mei 2008 17:13 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Ja en Farfan staat te springen om naar deze absolute topclubs te gaan.....
Twee seizoenen uitblinken bij zo'n club en je kunt overal naartoe .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 11 mei 2008 @ 19:55:59 #42
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_58614291
quote:
Op zondag 11 mei 2008 11:07 schreef okee6 het volgende:

[..]

don't feel offended
Not offended at all, het is een forum...

Ik reageerde alleen op wat Reker zou zeggen, flink gechargeerd natuurlijk. Feit is wel dat de RvC heeft gezegd achter Reker te staan dus ook dat dat het niet zoveel uitmaakt wat hij zegt.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_58614333
Lijkt me dat het beste voor Reker is om niet op Valckx te reageren. Is er iemand geweest (misschien op psv.netwerk) die al die artikelen die Valckx noemt gecheckt heeft?
pi_58616757
quote:
Op zondag 11 mei 2008 17:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Twee seizoenen uitblinken bij zo'n club en je kunt overal naartoe .
Op het PN draag jij ene Wagner Ferreira dos Santos aan, waar zou die moeten spelen als Aissati al nauwelijks speeltijd krijgt?
Ik typ straat.
pi_58617710
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:07 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Op het PN draag jij ene Wagner Ferreira dos Santos aan, waar zou die moeten spelen als Aissati al nauwelijks speeltijd krijgt?
Hij kan overal spelen als aanvallende middenvelder en Afellay wordt waarschijnlijk verkocht. Verder is ie ook niet duur; met een beetje mazzel betrek je Méndez in de deal.
pi_58620970
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

Hij kan overal spelen als aanvallende middenvelder en Afellay wordt waarschijnlijk verkocht. Verder is ie ook niet duur; met een beetje mazzel betrek je Méndez in de deal.
Solliciteer anders voor scout bij PSV
pi_58621408
reker
  maandag 12 mei 2008 @ 11:24:22 #48
188665 Wurdsje
High Times
pi_58623643
PSV
pi_58623888
Column op VI.nl van Johan Derksen, ik vind het wel een goed verhaal
quote:
'Jan Reker is gewoon zichzelf gebleven'

12/05/2008 09:00

'Jan Reker (foto) eruit of ik eruit.' Het was een spraakmakend interview van Heurelho Gomes in VI, maar het was tevens een ultimatum.

Zo'n eis is primitief, dan is er geen ruimte meer om argumenten uit te wisselen. Communiceren wordt overbodig, het gezonde verstand of het algemeen belang spelen geen rol meer. Gomes was net overladen met schouderklopjes. Hij speelde vier seizoenen bij PSV en het is geen toeval dat de club vier keer kampioen werd. Sinds Jan van Beveren beschikt PSV weer over een keeper van wereldklasse. Dan sta je hoog genoteerd in de pikorde, dan word je serieus genomen en komen je woorden extra hard aan. PSV onderkent de waarde van Gomes, zijn contract werd al drie keer aangepast, hij mocht een Braziliaanse vriend als keeperstrainer laten overkomen en de club doet er alles aan om het gezin Gomes te behagen. Zichzelf respecterende beleidsbepalers laten hun beslissingen nooit afdwingen door chantage. Natuurlijk mag een volwassen prof met een schat aan media-ervaring boos zijn en in een interview van zich afbijten. De uitspraak 'Jan Reker eruit of ik eruit was naďef en onaanvaardbaar. Daarmee gooide hij de deur dicht en ontkrachtte hij tevens de talloze zinnige opmerkingen in het interview.

Jammer genoeg spitst het interview zich nu toe op selectieve verontwaardiging. Natuurlijk is Reker een bluffer, een dominante persoonlijkheid die nauwelijks inspraak duldt, een solist en een man die als een olifant door de porseleinkast raast. Diezelfde Reker is echter ook een oprechte kerel, een open boek met het hart of de tong. Hij is zeker niet achterbaks en geen pathologische leugenaar. De kritische kanttekeningen van Gomes waren relevant, maar het uiteindelijke ultimatum had vooral te maken met het feit dat hij niet overal zijn zin in kreeg en het lot van een paar vrienden. Zo stoorde het hem dat zijn vriend Flavio Tenius nog steeds niet in dienst was getreden als keeperstrainer, het wachten is op een werkvergunning. Het stoorde hem dat een andere vriend, Cassio Ramos, nog geen tweede keeper was, maar die beslissing werd het afgelopen seizoen genomen door Ronald Koeman, Jan Wouters en Sef Vergoossen. En het stoorde Gomes dat zijn zaakwaarnemer en vertrouwensman Vlado Lemic niet met alle egards werd behandeld door Reker.

Deze Lemic opereert als een intermediair tussen makelaars en clubs. Voor PSV is hij in het verleden heel nuttig geweest. Harry van Raaij en Guus Hiddink maakten regelmatig gebruik van zijn expertise. Het doel heiligt de middelen als er spelers verkocht of aangetrokken moeten worden. Daar is Lemic goed voor betaald. Clubfunctionarissen die te close met dergelijke lieden worden, zijn binnen de organisatie meteen verdacht. In de onoverzichtelijke wereld van spelershandel, handjeklap, bonussen, commissie en zwart geld zijn het sterke benen die de weelde kunnen dragen. Bij transfers betrokken officials die intiem omgaan met spelersmakelaars komen bijna dagelijks in de verleiding om zich te verrijken. In dat kader is het niet onverstandig van Reker te streven naar een zakelijke relatie met Lemic.

Stan Valckx, operationeel manager voetbalzaken bij PSV, ontbeerde het noodzakelijke netwerk dat bij zijn functie hoort. Daarom was hij volledig afhankelijk van mensen als Lemic om transfers tot stand te brengen. Valckx is een ex-voetballer die enige tijd als rechterhand van spelersmakelaar Kees Ploegsma ervaring opdeed, maar zich bij PSV niet als de zwaargewicht ontwikkelde aan wie een topclub behoefte heeft. Reker zag hem optrekken met al die zaakwaarnemers, nam hem al snel niet meer serieus en walste vervolgens over hem heen. Uit pure frustratie sloot Valckx zich aan bij de woorden van Gomes. De algemeen directeur kreeg nog meer draaien om zijn oren. Ook scout Piet de Visser liet zich niet onbetuigd en zette zelfs een punt achter zijn werkzaamheden.

Nou moeten we daar niet te zwaar aan tillen, want als persoonlijk adviseur van Chelsea-eigenaar Roman Abramovitsj verdient hij tien keer zoveel als bij PSV. De Visser heeft zich laten wijsmaken dat hij een superscout is en daar is hij zelf in gaan geloven. De welbespraakte en levenslustige zeventig plusser reist nog steeds vrolijk de wereld rond op zoek naar talent. Hij wil nog wel eens de indruk wekken dat iedere goede speler van PSV door hem is ontdekt, maar daarmee doet hij de waarheid geweld aan. Ik wil zijn rol niet bagatelliseren, hij speelde wel degelijk een rol bij de komst van Gomes, Alex en Mateja Kezman. Maar ik hoor hem nooit over zijn miskopen. De Visser ontdekte ook Marquinho bij Săo Paulo, Leandro bij Vitória Bahia, Johan Vonlanthen bij BSC Young Boys, Robert bij Atlas in Mexico en nog een handvol dure miskopen. Op advies van deze superscout haalde PSV al voor twintig miljoen euro miskopen in huis die ook nog eens dertig miljoen euro salaris opstreken. Daarom begrijp ik heel goed dat algemeen directeur Reker iedere potentiële aankoop eerst zelf gaat bekijken voordat hij miljoenen euro’s overmaakt. De Visser is gepikeerd, omdat Reker zich in zijn ogen met de scouting bemoeit. Reker is echter verantwoordelijk voor PSV, terwijl De Visser slechts een adviserende rol heeft als scout.

Ik wil Reker niet heilig verklaren. Gedurende zijn eerste jaar als algemeen directeur was het erg onrustig binnen de club. Reker is een vertederende hork met een mulo- en CIOS-diploma. Als zoon van een lokale groenteboer voetbalde hij bij de amateurclub LEW en nog even voor Eindhoven, al kan niemand zich dat herinneren in het Jan Louwers Stadion. Tijdens zijn militaire dienstplicht volgde hij de commando-opleiding en hij zwaaide af met een groene baret. In 1969 begon Reker als jeugdtrainer bij Willem II. Hij stapte over naar PSV, waar hij tevens assistent-trainer en hoofdtrainer was. Via VVV, Roda JC, Willem II en MVV belandde de Brabander als directeur bij de belangenorganisatie Coaches Betaald Voetbal.

Het is intussen duidelijk dat de PSV-werknemers even moeten wennen aan de managementstijl van de nieuwe algemeen directeur. Reker had geen enkele ervaring met het runnen van zo'n groot bedrijf, maar is wel zichzelf gebleven. Een paar citaten uit het verleden maken duidelijk hoe hij denkt en werkt: 'lang ik ergens zit, ben ik de baas. Onafhankelijkheid is een van de belangrijkste zaken in het leven. De spelers zien dat ik mijn eigen koers bepaal en dat dwingt respect af. Ze zien het als een teken van kracht. Nee, ik lig niet wakker van kritiek. Minderen kunnen mij niet beledigen. Ik ben een autoritaire leider. Ik bepaal wat er gebeurt. We zijn geen gezelligheidsclubje. We zijn bezig met topsport, we willen presteren en dat gaat ten koste van alles. Ik sta bekend als die lastige bluffer. Er zijn nog maar weinig dictators op de wereld, maar Michel Platini van de UEFA en Sepp Blatter van de FIFA komen in de buurt. Op termijn krijg ik altijd gelijk. Ik ben met mijn denken altijd veel verder vooruit dan het logge lichaam van de KNVB.'

Daarom kan de aanpak van Reker voor niemand binnen PSV een verrassing zijn. Valckx en De Visser zijn te vervangen. Het vertrek van Gomes zou een ramp zijn voor PSV. Daarom moet Reker zich nu, in het belang van de club, maar eens diplomatiek opstellen. Ik blijf vertouwen houden in volwassen weldenkende mensen met een gezamenlijk doel. En Reker moet zich realiseren dat er in zijn organisatie veel onvrede heerst over zijn wijze van leidinggeven. Guus Hiddink deed dat veel slimmer, misschien kan de algemeen directeur zich aan hem spiegelen. Hij moet de kritiek wel degelijk serieus nemen, maar hoeft zich niet te laten wegsturen door een opgefokte topkeeper die in de euforie even is vergeten wat zijn taak in de organisatie is.
pi_58623970
He-le-maal mee eens!
  maandag 12 mei 2008 @ 12:20:31 #51
188665 Wurdsje
High Times
pi_58624560
Inderdaad wel een goed verhaal.. en ik ben het er ook wel mee eens eigenlijk..
pi_58626294
quote:
Op maandag 12 mei 2008 12:20 schreef Wurdsje het volgende:
Inderdaad wel een goed verhaal.. en ik ben het er ook wel mee eens eigenlijk..
Ik ook.
  maandag 12 mei 2008 @ 16:03:32 #53
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_58628136
Toch is het een slechte zaak dat PSV in twee jaar twee goede scouts is kwijtgeraakt. Derksen kan dan wel beweren dat hij niet wil bagateliseren maar ik vind wel dat hij dat enigzins doet over de prestaties van de Visser...
Patat Friet
pi_58628658
wederom geen woord over de miljoenen die verdient zijn met de CL door de aankopen van de Visser en het feit dat reker een ongeschoolde zak is die zichzelf naarboven heeft moeten likken zegt al genoeg over zijn persoon
pi_58628808
quote:
Stevens gaat praten met Aissati
Huub Stevens en Ismail Aissati zullen snel met elkaar rond de tafel moeten gaan zitten. Tijdens dit gesprek zal het voornamelijk over de sportieve intenties van volgend seizoen gaan. Dit liet Jan Reker, directeur van PSV, weten.

Aissati heeft zijn beoogde nieuwe contract nog altijd niet getekend. Eind vorig jaar bereikten de twee partijen wel een akkoord voor een verlenging tot medio 2011. De Eindhovense ploeg tekende de overeenkomst, maar er waren nog wat fiscale problemen met zaakwaarnemer Rodger Linse die eerst opgelost moesten worden.

"Dat ging om de verrekening van de btw over de makelaarsfee," lichtte Reker toe. De preses is er nog altijd van overtuigd dat er sprake is van een bindend contract. "Later zijn we daarover bij elkaar gaan zitten en zijn we eruit gekomen. Dat is bevestigd door Sport International (het bedrijf van Linse, red.), dus volgens mij hebben we een rechtsgeldige overeenkomst."

Aissati en zijn management hebben dit inmiddels tegengesproken. Volgens hen zijn de sportieve afspraken niet nagekomen en voelen zij zich niet meer verbonden met de gemaakte afspraken van vorig jaar. Het huidige contract van de jonge speler loopt nog één seizoen door. Inmiddels heeft FC Utrecht belangstelling voor de middenvelder getoond.

Reker heeft overigens toegegeven dat Aissati volgend seizoen vaker in actie moet komen. "Daar is geen discussie over. Ismail moet wedstrijden gaan spelen, dat is gewoon heel belangrijk. Daarom is het goed dat hij en Huub Stevens snel met elkaar gaan praten."
pi_58629238
daar komt reker dus iets te laat mee
pi_58632984
Hadden ze hem nog maar een jaartje bij Twente gestald. Mjah, had ook niet verwacht dat hij zo weinig speeltijd kreeg...
pi_58633783
quote:
Valckx meldt zich weer bij PSV
Uitgegeven: 12 mei 2008 21:28
Laatst gewijzigd: 12 mei 2008 21:31

EINDHOVEN - Stan Valckx meldt zich dinsdag, na twee weken vakantie, weer bij PSV om zijn werkzaamheden te hervatten.

De technisch manager heeft een conflict met algemeen directeur Jan Reker. "Ik ben echter nog gewoon in dienst", aldus Valckx maandag. "Daarom ga ik weer aan het werk."

Reker

Reker was maandag naar eigen zeggen nog niet op de hoogte van de terugkeer van Valckx. "Hij heeft twee weken vakantie aangevraagd en die zitten er dinsdag op. We zullen wel zien wat er gaat gebeuren. Ik heb geen idee, dat zullen we moeten afwachten."
  maandag 12 mei 2008 @ 21:53:54 #59
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_58633986
Hmm.. Hopelijk word het aan het begin van het seizoen rustig. Want constant aan de zijkant staan bij deze onrust is niet goed voor me.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_58634428

Dacht dat Valckx ontslag had genomen...
Hmm, misschien is dit een lange slechte droom geweest van me
  maandag 12 mei 2008 @ 22:27:52 #61
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_58634642
Inderdaad. Zou mooi zijn als we ineens wakker worden en we gewoon in 2013 zitten met de titel,beker en Cl op zak.

Of wacht zou dat een droom zijn... hmm.
pi_58635040
quote:
Op maandag 12 mei 2008 22:17 schreef ASSpirine het volgende:

Dacht dat Valckx ontslag had genomen...
Hmm, misschien is dit een lange slechte droom geweest van me
Het ware logischer geweest als ie op vakantie te horen had gekregen dat hij ontslagen was. Iemand die in de krant vertelt dat een hogergeplaatste liegt staat slap in de schoenen.
  maandag 12 mei 2008 @ 22:52:25 #63
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_58635178
Gewoon normaal toch dat hij zich bij zijn werk meldt?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 00:12:52 #64
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_58636678
idd, puur voor de verdere afhandeling van zn contractbeindiging (want die zal heus wel komen) zou het een slechte zaak voor stan zijn als die niet komt, terwijl die dat contractueel wel verplicht is, gaat om de centen, ik kan me nml niet voorstellen dat die nog gaat werken bij PSV, als Reker blijft.
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  dinsdag 13 mei 2008 @ 11:24:31 #65
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_58641213
Ben benieuwd naar de opvolger van Gomes, en waar Gomes nu heen gaat
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_58645162
quote:
PSV en Stan Valckx uit elkaar
13 mei 2008 14:30
In vervolg op de ontstane situatie wordt tussen PSV en Stan Valckx al enige tijd gesproken over een ontbinding van de contractuele relatie. Na overleg met Stan Valckx is besloten dat, vooruitlopend op de definitieve regeling, Valckx vanaf heden geen werkzaamheden meer voor PSV zal verrichten. De club gaat op zoek naar vervanging.

De lopende zaken zullen voorlopig worden waargenomen door Adri van Kraaij. “Ik ben inderdaad op non-actief gesteld en dat respecteer ik”, aldus Stan Valckx in een reactie. “Ik zal mijn lopende zaken in de komende 24 uur afwerken en zaken netjes afhandelen.”

© PSV NV
pi_58645269
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:05 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

© PSV NV
Was ook wel te verwachten, maar toch jammer.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 16:15:13 #68
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_58646690
Ik vraag me eigenlijk af wat een TD nou op een willikeurige dag doet? Gaat hij dag in dag uit spelers bekijken? Of wat doet zo'n man nou?

Geldt ook voor de AD eigenlijk .
pi_58655348
Manco en Ambrabat
pi_58655553
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 15:10 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Was ook wel te verwachten, maar toch jammer.
Wat vind je er jammer aan als ik vragen mag?
pi_58655842
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 23:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Manco en Ambrabat
psv & talenten
pi_58661025
Kent iemand Bernard Quainoo nog?
pi_58661145
Volgens Het Nieuwsblad zou PSV Stijn Stijnen als mogelijke opvolger van Gomes zien.
pi_58661173
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 10:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is daarmee?
pi_58661181
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 10:55 schreef ruud.nl het volgende:
Volgens Het Nieuwsblad zou PSV Stijn Stijnen als mogelijke opvolger van Gomes zien.
Laat het bij mogelijk blijven aub
pi_58661287
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 10:57 schreef dndiek het volgende:
Wat is daarmee?
Komt waarschijnlijk naar FC Den Bosch..
pi_58661339
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 10:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja, dat was ooit toch best een aardig talent (oh wacht, dat was in de tijd dat ik nog veel CM/FM speelde )
We sure are cute for two ugly people.
pi_58662107

Niet slecht in dit filmpje.

edit: wel een tijdje geleden
pi_58662283
Op VI.nl:
quote:
Gomes: 'Ik ga weg bij PSV met een heel triest gevoel'

EXCLUSIEF – Heurelho Gomes keert nooit meer terug in Eindhoven. 'De directie gaat gewoon door met alle verkeerde verhalen', zegt de PSV-doelman in VI.

De befaamde uitspraak 'Reker eruit of ik eruit' betekent achteraf het einde van Gomes bij de landskampioen. Hij vertrok na de competitie zonder toestemming naar zijn vaderland Brazilië en is niet plan nog terug te keren naar Eindhoven. Gomes beschouwt het hoofdstuk PSV al twee weken als afgesloten.

In de nieuwe Voetbal International wordt Gomes exclusief aan het woord gelaten: 'De directie van de club heeft niets ondernomen tegen trainer Sef Vergoossen, die me een judas en asociaal heeft genoemd. Iedereen in de groep weet dat ik geen judas ben en ook niet asociaal, dat is precies waarom alle spelers mij respecteren.'

De Braziliaan verder: 'De directie gaat gewoon door met alle verhalen. (…) Voor mij komt dit over als een gebrek aan respect ten aanzien van alles wat ik heb betekend voor de club, ik heb in die vier jaar altijd zo goed mogelijk mijn best gedaan.'

De doelman is in VI duidelijk over zijn nabije toekomst: 'Er moet zo snel mogelijk een oplossing komen tussen mij en de club, maar na deze episode is het heel moeilijk om bij PSV door te gaan. Ik ga weg een met een heel triest gevoel en ga nu als supporter van de club verder, want ik heb altijd gezegd dat PSV mijn thuis is.'
We sure are cute for two ugly people.
pi_58662667
Hij begint het nu wel te overdrijven en dramatiseren heb ik het gevoel
Patat Friet
  woensdag 14 mei 2008 @ 12:21:41 #82
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_58662706
Ik word een beetje moe van die Gomes verhalen.
Laat maar gaan, vang er nog een paar miljoen voor en ga verder.

Gomes moet gewoon keepen en niet de messias uit gaan hangen. Dat wordt bij geen enkele club gepikt.

Hij speelt toch elke wedstrijd? Hij heeft toch al 3x een verbeterd contract gehad? Wat zeurt die nou nog... en dat ellenlange doorgaan over dat ie met pijn weggaat etc. etc.

Het is nu wel mooi geweest. Move on.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_58662934
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 10:57 schreef dndiek het volgende:

[..]

Laat het bij mogelijk blijven aub
Dat heb ik ook. PSV moet de lat hoger leggen. Stijnen is wel een spectaculaire doelman, maar heeft zijn slechte dagen.
That's all folks!
  woensdag 14 mei 2008 @ 13:05:35 #84
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_58663457
Is ie nou definitief weg (Gomes) ? of is het weer verkeerd begrepen door de media??
pi_58663517
Daaaag Gomes. Neem je gehuil mee als je gaat.
quote:
‘PSV wil Belg als opvolger Gomes’
Uitgegeven: 14 mei 2008 9:49
Laatst gewijzigd: 14 mei 2008 9:49

AMSTERDAM - PSV wil Stijn Stijnen aantrekken als opvolger van doelman Heurelho Gomes. Dat meldt Het Nieuwsblad. De Braziliaan lijkt de landskampioen deze zomer vrijwel zeker te verlaten na een botsing tussen hem en het bestuur.

De doelman van Club Brugge ontkent de interesse uit Eindhoven en vindt het momenteel niet gepast om te praten over een overstap. In Brugge wordt momenteel nog gerouwd om het verlies van Club-speler Sterchele, die vorige week met zijn auto verongelukte.

Eerder dit seizoen verlengde Stijnen nog zijn contract in de Vlaamse stad tot 2011. Bij PSV wordt er gezocht naar een sterke vervanger voor Gomes. De Braziliaan hield zijn ploeg meerdere malen op de been.
pi_58663536
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:05 schreef DeTolk het volgende:
Is ie nou definitief weg (Gomes) ? of is het weer verkeerd begrepen door de media??
Er zal eerst een club moeten komen die zijn transfersom wil betalen voordat hij weg is.
pi_58663618
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:08 schreef Morrigun99 het volgende:
Daaaag Gomes. Neem je gehuil mee als je gaat.
[..]
Dat bericht eronder maakt me toch wel een beetje zorgelijk juist
Patat Friet
pi_58663711
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:09 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Er zal eerst een club moeten komen die zijn transfersom wil betalen voordat hij weg is.
De prijs zal wel naar beneden bijgesteld worden dus ik vermoed niet dat dat een probleem gaat vormen.
pi_58663742
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

De prijs zal wel naar beneden bijgesteld worden dus ik vermoed niet dat dat een probleem gaat vormen.
Dat zal ook wel niet inderdaad, maar ik reageerde op de vraag van DeTolk.
  woensdag 14 mei 2008 @ 14:52:56 #90
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_58665303
En ik blijf Reker een klootzak vinden.
Sef had ook gewoon zn smoel moeten houden.

En dat Gomes weggaat is als ik het zo lees wel zeker alleen .. het is en blijft VI. Blad van de neuzen.
pi_58666540
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 14:52 schreef HL_Dog43 het volgende:

En dat Gomes weggaat is als ik het zo lees wel zeker alleen .. het is en blijft VI. Blad van de neuzen.
Derksen is nou niet bepaald Ajacied volgens mij
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:11:39 #92
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_58666634
Derksen niet. De rest wel
  woensdag 14 mei 2008 @ 16:13:11 #93
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_58666660
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
Derksen niet. De rest wel
Derksen is voor Ado . En vooral de Aanhangers vindt hij symphatiek .
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 16:15 schreef -SG- het volgende:
Ik vraag me eigenlijk af wat een TD nou op een willikeurige dag doet? Gaat hij dag in dag uit spelers bekijken? Of wat doet zo'n man nou?

Geldt ook voor de AD eigenlijk .
Iemand?
pi_58667479
quote:

Een incompetente klootzak zelfs.
  woensdag 14 mei 2008 @ 17:06:30 #95
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58667625
quote:

Piep piep

Doe normaal
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_58669199
quote:
Volgens de Engelse krant The Times overweegt Tottenham Hotspur een bod van PSV op Young-Pyo Lee. De Zuid-Koreaanse linksback speelde tussen 2003 en 2005 ook voor de Eindhovense club, maar maakte daarna de overstap naar Tottenham Hotspur. Over de hoogte van het bod is niets bekend.
pi_58669599
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 18:32 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
Zou mooi zijn
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_58669649
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 16:13 schreef -SG- het volgende:

[..]

Derksen is voor Ado . En vooral de Aanhangers vindt hij symphatiek .
[..]

Iemand?
derksen is voor nec
pi_58670006
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 18:54 schreef WooZ het volgende:

[..]

derksen is voor nec
Dat dacht ik eerlijk gezegd ook....
pi_58671017
ik heb em wel eens horen zeggen dat ie neutraal is, omdat ie van tussen de rivieren komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')