SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere hoek
nog wat posen
Wannabe hicham/wpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:01 schreef Cageon het volgende:
[..]
je wou gewoon de FIPO onopvallend pakken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Cageon Sr. wou al vaker mee, maar we zaten dan in fucking gorinchem om een uur of 5 dus dan was t alweer laatquote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:06 schreef bvvt het volgende:
ps. erg nette foto's
kan Cageon sr. niet es vaker mee????
bvvt sr. heeft een sony alpha, maar zal niet zo snel foto's van 2 wielers gaan maken.....
Sony = (Konica) Minolta. Ook goed spul.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:06 schreef bvvt het volgende:
ps. erg nette foto's
kan Cageon sr. niet es vaker mee????
bvvt sr. heeft een sony alpha, maar zal niet zo snel foto's van 2 wielers gaan maken.....
Bijna allemaal, maar als je perse moet kiezen..quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:04 schreef Cageon het volgende:
o en als mensen tips hebben welke er als poster kan dienen, graag, want ik kan niet kiezen
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sony = (Konica) Minolta. Ook goed spul.
Maar als ik zie wat mijn schoonmoeder en broer met hun Canon's bakken.![]()
Compact camera will do.![]()
[..]
Bijna allemaal, maar als je perse moet kiezen..
[ afbeelding ]
Hij kan t wel, maar was ook nog aan t in/uit zoomen, volgende keer laat die dat achterwege tijdens t volgen, dat scheelt al een hoop beweging denk ik.quote:[ afbeelding ]
En meetrek effecten hoeven niet meer met sluitertijden in dit digitale tijdperk.
De kans op slagen is groter met photoshop.
Dat stoppie was iets van 50 meter lang.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:18 schreef Cageon het volgende:
mjeh wel uberzachte banden spanning zeg.
Die wheelies komen er nog wel een keer, anders ben ik geen zoon van me vader
Maar niet op de TL, iig voorlopig nog niet.
Met de KTM kan ik t beter leren, snelheid wat lager, minder gewicht etc. maargoed dat kan nog wel ff duren.![]()
wel restecp voor die twee hoor![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat stoppie was iets van 50 meter lang.![]()
Heb ook nog pics bij mijn thuis op de minibike. Klein beginnen.![]()
Nu snel slapen, baby komt zo, baby komt zo, eventjes geduld nog..
Niemand die zich er aan stoorde.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:26 schreef Cageon het volgende:
o en veel van t zelfde, juh I know.
Wat wil je met 1 bocht![]()
Maargoed, Senior kon zich uitleven en ik ook
En dat valt toch nagenoeg niemand op.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 11:39 schreef koffiekoekje het volgende:
Dees![]()
Lijnen en zulks + bewegingsonscherpte. (Dat red je niet in fotop00p, tenzij je een gefaked moto73 look wil hebben
)
Jammer dat ik geen meet-waardige motor meer hebquote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Komt in de buurt.![]()
Nu nog deze..
Wacko's.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Niemand die zich er aan stoorde.![]()
[..]
En dat valt toch nagenoeg niemand op.Op een poster vergroot je ook onscherpte uit.
Renderen is dan voorspelbaarder. Maar om het goed te doen kan ook weer een kunst ansich zijn.
Ach, WB wil gewoon even zeuren. Olie en fotografie, helemaal mijn ding.
Echt nietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:33 schreef Patrick281 het volgende:
Voor zover serieus..![]()
Iedereen krijg de bandjes waay op temperatuur @circuit.![]()
Gewoon veel rijden en eksperimutheren met druk en veringquote:En we hebben het hier niet over wheelie poppende Pimber en Hichams.
Daar praat je niet over een half bar, maar drie keer zo veel.
Ik zou maar net een niewe Appie kopen, en gelijk 1.500 teveel hebben betaald.quote:BPM-besluit in nevelen gehuld
Uitgegeven: 9 mei 2008 16:42
DEN HAAG - Het kabinet laat zich niet in de kaart kijken of de aanschafbelasting (bpm) op nieuwe auto's geheel of gedeeltelijk verdwijnt in ruil voor de kilometerheffing.
Volgens drie planbureaus zou het schrappen van de bpm nadelig zijn voor de economie en de rijksbegroting.
De Jager
De meest betrokken bewindslieden wilden vrijdag na de wekelijkse ministerraad niet vooruitlopen op een besluit dat over twee weken wordt verwacht. We moeten ernaar kijken. Maar ik heb geen vooringenomen standpunt over de bpm", zei staatssecretaris Jan Kees de Jager (Financiën).
Vertrouw dan ook geen koekblik, en zeker geen vrouw.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:54 schreef Rib-i het volgende:
Bijna onderuit gegaan door een miep die niet uitkeek
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:07 schreef Rib-i het volgende:
Echt nietAlleen de motoren die vol in de zon staan krijgen de banden redelijk op temp
quote:Beter heb je een soort van overdrukventieldopBestaat zoiets trouwens
Anders heb ik nu een werelduitvinding gedaan
Waar kan ik mijn idee plempen
ga goldwing rijdenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vertrouw dan ook geen koekblik, en zeker geen vrouw.![]()
![]()
Maarrrrr hij rijd weer![]()
, en je krijg een schadevergoeding.
![]()
[..]![]()
Heb me motor even niet in de schuur, maar wel iets over de achterband gedaan, die werd me heet.![]()
[..]
![]()
En dan kom ik met de ingebouwde dynamische bandenspanningspomp.
Snelweg 0.2 bar meer, Lekdijk 0.2 minder. Joint venture! [ afbeelding ]
BMW. Veruit de meeste opties voor te krijgen.quote:
quote:De uiterst moderne, 120 kW (163 pk) sterke viercilinder, het op enthousiast en uitgesproken sportief rijgedrag berekende frame en technische innovaties als de Duolever voorwielophanging, elektronisch instelbare vering en het geavanceerde boordnet maken de K 1200 R tot de nieuwe norm in het segment van krachtige sportroadsters.
De K 1200 R is voorzien van een efficiënte drieweg-katalysator om het milieu te ontlasten en biedt daarnaast een hoge mate van actieve veiligheid. Daarvoor verantwoordelijk is het geavanceerde BMW Integral ABS remsysteem, dat voor deze motorfiets even vanzelfsprekend is als voor alle andere modellen van BMW Motorrad.
Binnenkort te voorzien van het WRib-IB zoon&dochter systeem voor actieve bandenspanning. Dit door drie computers aangestuurde meet en regelsysteem, ontwikkeld door het eerder genoemde Nederlandse bedrijf, kreeg al eerder de gouden innovatie award van de RAI.
Voor slechts een kleine meerprijs van 5000 euro blijft uw BMW de concurrentie ver voor in veiligheid!.
je leeftijd is er idd ook naar!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
BMW. Veruit de meeste opties voor te krijgen.
[..]
Ik zal Marianne Thieme op je afsturen.quote:
Ben je pa niet.quote:
ik voer haar wel wat, maar geen woorden.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zal Marianne Thieme op je afsturen.
[ afbeelding ]
Binnenkort kamervragen.![]()
Ik voer het woord wel even.[/Rib-i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Als het van de achterkant is geen probleem.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:38 schreef Cageon het volgende:
kut, gaat nog 5cm vanaf en dan word er een stukje van de voorband te vervallen![]()
gemailed, zie wel of ze er wat aan kunnen doen
nee is rondom 5cm dus 10 in de breedte en 10 in de hoogte.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als het van de achterkant is geen probleem.![]()
[ afbeelding ]
Beter zelfs.![]()
Prutsers. Maar kan nooit rondom zijn, want de verhouding van het origineel is 75x50.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:37 schreef Cageon het volgende:
nee is rondom 5cm dus 10 in de breedte en 10 in de hoogte.
boeiend, heb ze gemailed zie wel wat ze er op te zeggen hebben, vast niet de eerste keer dat ze dit probleem tegen komen.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:41 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Prutsers. Maar kan nooit rondom zijn, want de verhouding van het origineel is 75x50.
Dus met die marge valt er nog veel meer af.![]()
Of de kleuren kloppen ineens niet meer.![]()
[ afbeelding ]
Vallen weg..
[ afbeelding ]
Of verkleuren..
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze zich een heel eind indekken.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:45 schreef Cageon het volgende:
boeiend, heb ze gemailed zie wel wat ze er op te zeggen hebben, vast niet de eerste keer dat ze dit probleem tegen komen.
T is fatsoenlijk canvas, als t goed is dus dat moet er wel tegen kunnen
en bevalt t niet komt er geen 1.5m poster![]()
we'll see. Zal wel pics maken van t ding als ik t binnen heb.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 17:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich een heel eind indekken.
Er moet vast meer mogelijk zijn.
Nee, heb een deuk in de auto geschopt en naar mijn voorhoofd gewezenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 14:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vertrouw dan ook geen koekblik, en zeker geen vrouw.![]()
![]()
Maarrrrr hij rijd weer![]()
, en je krijg een schadevergoeding.
![]()
Is dat er serieus nog steeds nietquote:[..]
![]()
En dan kom ik met de ingebouwde dynamische bandenspanningspomp.
Snelweg 0.2 bar meer, Lekdijk 0.2 minder. Joint venture! [
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
BMW. Veruit de meeste opties voor te krijgen.
quote:Binnenkort te voorzien van het WRib-IB zoon&dochter systeem voor actieve bandenspanning.
quote:Duccie schreef op 10 mei 2008 @ 18:13:
SilenT schreef op 10 mei 2008 @ 18:07:
[...]
hebbiej de zwarte sporen nog zien staan de bocht uit?![]()
(of de burnouts)
gister plakte t ook al aardig:
afbeelding
Jah die vielen erg op![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dat is de retro-caravan!Die hebben we gisteren gekocht.
![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
We hebben nog geen foto's. Straks even maken.
Oh en nee, het is geen druppel. Hij is retro vanwege de spuuglelijke bekleding en gordijntjes.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
We hebben nog geen foto's. Straks even maken.
Oh en nee, het is geen druppel. Hij is retro vanwege de spuuglelijke bekleding en gordijntjes.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:04 schreef Cageon het volgende:
o en als mensen tips hebben welke er als poster kan dienen, graag, want ik kan niet kiezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende keer moet je vragen of je pa een keukentrapje mee neemt zodat hij van bovenaf op je motor kijkt.
Vroegah (toen ik nog jong was) zag je heel veel van dat soort posters vanuit de racerij, erg mooi
om dat op posterformaat te hebben.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:44 schreef stinkie het volgende:
TADAAAAA!. Ik heb weer een motor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Achterband:
[ afbeelding ]![]()
Nieuwe achterband erop en klaar (hoop ik). Voorband en remmen redden het nog wel een zomer. Meteen mee naar Amsterdam getuft voor een nieuw twirlpakje om de uitgaven deze week compleet te maken
Jij ook Feliquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:56 schreef ikookhier het volgende:
Stink![]()
Vandaag 50 km gereden ging best goed![]()
Ey Stinkie, wat zijn dat voor afbeeldingenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:44 schreef stinkie het volgende:
TADAAAAA!. Ik heb weer een motor![]()
Achterband:
quote:Forbidden
You don't have permission to access /Fok/IMG_1861.jpg on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Apache/1.3.41 Server at www.fatuus.nl Port 80
Congratsquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:44 schreef stinkie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Achterband:
[ afbeelding ]![]()
Nieuwe achterband erop en klaar (hoop ik). Voorband en remmen redden het nog wel een zomer. Meteen mee naar Amsterdam getuft voor een nieuw twirlpakje om de uitgaven deze week compleet te maken
Jij ook congratsquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:56 schreef ikookhier het volgende:
Stink![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Geen eenik heb ze nu al zoveel keer gezien
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij kan wel op de prullenbak/lunchtafel gaan staan daarzo, zit toch een tele lens opquote:Volgende keer moet je vragen of je pa een keukentrapje mee neemt zodat hij van bovenaf op je motor kijkt.
Vroegah (toen ik nog jong was) zag je heel veel van dat soort posters vanuit de racerij, erg mooi
om dat op posterformaat te hebben.![]()
Zal t de volgende keer eens vragen
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Kijk eens aan!!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:56 schreef ikookhier het volgende:
Stink![]()
Congrats.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:44 schreef stinkie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Achterband:
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Achterband:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:56 schreef ikookhier het volgende:
Stink![]()
quote:
Links maar wel goedquote:Op zondag 11 mei 2008 11:28 schreef Patrick281 het volgende:
I te NH, duidelijk rechtshandig, goed getraind @rustperiode.![]()
Lijkt het jaquote:Op zondag 11 mei 2008 11:28 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
S te G en I te NH gefeliciteerd!!!![]()
S te G, superkoopje zo lijkt het, houd de olie in de gaten, en dit keer geen Hema erin.
![]()
I te NH, duidelijk rechtshandig, goed getraind @rustperiode.![]()
Congratz men, ziet dr goed uitquote:Op zaterdag 10 mei 2008 22:44 schreef stinkie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Achterband:
[ afbeelding ]![]()
Damn, leuke fiets hoor, moeten we je hier nog serieus gaan nemen ook.quote:Op zondag 11 mei 2008 11:58 schreef stinkie het volgende:
Lijkt het ja
Olietemp. meter doet het iig niet, viel me bij thuiskomst pas op. Olie lijkt mee te vallen, zelfs voor een FZR, Geen rook of wat uit bij hoge toeren, dat was bij die Alp wel anders. En dat allesvoor 850![]()
quote:Dus er is olie budget deze keer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ]
Achterband:
[ afbeelding ]![]()
neh, maar is een leuke bocht waar makkelijk foto's te schieten zijn.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:00 schreef Cocktailprikker het volgende:
Cageon, rijd je onder het motto van "3 keer links is ook rechts" ?
quote:Op zondag 11 mei 2008 01:29 schreef Cageon het volgende:
Hij kan wel op de prullenbak/lunchtafel gaan staan daarzo, zit toch een tele lens op![]()
Zal t de volgende keer eens vragen
quote:Op zondag 11 mei 2008 16:51 schreef Cageon het volgende:
Hmm, MPP2CT, het is wel te zien
[ afbeelding ]
Volgens mij is die weer schoon![]()
[ afbeelding ]
De peugot is er in te zien![]()
[ afbeelding ]
Mooie shot:![]()
[ afbeelding ]
Hotlink bescherming uitgezetquote:Op zondag 11 mei 2008 16:36 schreef Cocktailprikker het volgende:
Foto's vd fazer zijn hier net zo dood als de vliegen op men kuip
had hem net afgespoten wijsneusquote:Op zondag 11 mei 2008 20:48 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Een keer de ketting smeren kan ook geen kwaad.
Wees dan verstandig en koop een 990SMquote:Op zondag 11 mei 2008 23:39 schreef Patrick281 het volgende:
Pfff.. kijk na een tijdje ff op de spaargiro, kan ik zo een Ducati Hypermotard kopen.
Dat is schrikken!![]()
![]()
![]()
![]()
mjeh mjeh, lastige keuze heur.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:43 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Wees dan verstandig en koop een 990SM
modsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
dat is hem net niet idd.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:51 schreef Snelwagen het volgende:
Tis toch wel een mietjesfiets hoor die dordoduro, alles is nais en soft. Ghey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |