Ik ken 2 hele oude nummers, ik gok op "Guru Josh - Infinity" en een hele foute van "Chad Jackson - Hear The Drummer Get Wicked" (later gecoverd in "Let Me Clear My Throat")quote:Op maandag 12 mei 2008 10:07 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik zoek een housenummer met een saxofoon erdoor heen. Hij werd afgelopen weekend gedraaid. Er kwam veel herhaling in voor.
Hopelijk kan een van jullie mij helpen!
Laurent Wolf - Saxoquote:Op maandag 12 mei 2008 10:07 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik zoek een housenummer met een saxofoon erdoor heen. Hij werd afgelopen weekend gedraaid. Er kwam veel herhaling in voor.
Bovendien zoek ik nu een Nederlands rap/hiphop nummer waarin dat liedje uit de film het zakmes "ik ben pas zes, tim ik heb je mes' als het ware geremixed is.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:19 schreef bierjoost het volgende:
Een dance nummer waarin de tekst "we gonna do a song that your never heard before". En het is niet die ene bekende (waar ik overigens ook niet op de naam kan komen). De tekst gaat verder dan alleen heard before, namelijk ook felt before en verder.
quote:Op maandag 12 mei 2008 14:56 schreef bierjoost het volgende:
Deze van mij stond nog open uit het vorige topic:
[..]
Bovendien zoek ik nu een Nederlands rap/hiphop nummer waarin dat liedje uit de film het zakmes "ik ben pas zes, tim ik heb je mes' als het ware geremixed is.
En het dance nummer waarin de enige tekst "Feel Love" of "Real Love" is, maar het lijkt net of ze "File" in het Nederlands zegt. Bij 538 gingen ze daarover heen de fileinformatie doen.
als er ook een accordeon in zat dan heb je dikke kans op dj goldfinger.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:51 schreef Poit- het volgende:
Ik zoek ook nog een nummer, maar ik heb geen idee wie de artist/dj is en titel ook niet. Lijkt wel een beetje op Samin - Heater alleen dan een wat hardere beat. Hoorde hem tijdje terug vaak in uitgaansgelegenheden en er is ook een cover van gemaakt door het feestteam oid volgens mij, maar die verneukt dat hele nummer.
Ik zoek eigenlijk een user die de OP leest.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:33 schreef gateway het volgende:
ik zoek eigenlijk "Schatje het regent", dat is gezongen door Tessel van BNN
Ik weet welke je bedoelt. Ik geloof dat er iets van Laundry in de titel zat, maar ik kan er echt niet opkomen.quote:Op maandag 12 mei 2008 10:07 schreef VrouwelijkICE het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2008 10:07 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Alp vs. Outwork - Fiesta Elektronikaquote:Op maandag 12 mei 2008 22:35 schreef matthendriks het volgende:
Ander verzoekje: Eergisteren geloof ik in de mix op TMF... "Walk like me, talk like, sing like me" En dan een paar van die Hongaren / Russen die zo'n dansje doen?
Deze wellicht?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:48 schreef l9o8 het volgende:
Ik zoek een soort carnavals nummer met de tekst
''Hey Hey zing maar mee''
Wie ow wie?
Jah ken hem niet vinden op YouTube dus probeer hem nu te downloadenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Deze wellicht?
http://www.completealbuml(...)maar+met+me+mee.html
En op Limewire staat ie ook nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:31 schreef BrandX het volgende:
nee, ik kon hem ook niet vinden op youtube idd.
Niemand..?quote:Op maandag 12 mei 2008 15:58 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een nederlandse feestplaat. refrein gaat ong zo: 'He Hee Waar is het gebleven, die goeie gouden tijd.....' meer weer ik niet.
Kan iemand me helpen..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |