Ik ken 2 hele oude nummers, ik gok op "Guru Josh - Infinity" en een hele foute van "Chad Jackson - Hear The Drummer Get Wicked" (later gecoverd in "Let Me Clear My Throat")quote:Op maandag 12 mei 2008 10:07 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik zoek een housenummer met een saxofoon erdoor heen. Hij werd afgelopen weekend gedraaid. Er kwam veel herhaling in voor.
Hopelijk kan een van jullie mij helpen!
Laurent Wolf - Saxoquote:Op maandag 12 mei 2008 10:07 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Ik zoek een housenummer met een saxofoon erdoor heen. Hij werd afgelopen weekend gedraaid. Er kwam veel herhaling in voor.
Bovendien zoek ik nu een Nederlands rap/hiphop nummer waarin dat liedje uit de film het zakmes "ik ben pas zes, tim ik heb je mes' als het ware geremixed is.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:19 schreef bierjoost het volgende:
Een dance nummer waarin de tekst "we gonna do a song that your never heard before". En het is niet die ene bekende (waar ik overigens ook niet op de naam kan komen). De tekst gaat verder dan alleen heard before, namelijk ook felt before en verder.
quote:Op maandag 12 mei 2008 14:56 schreef bierjoost het volgende:
Deze van mij stond nog open uit het vorige topic:
[..]
Bovendien zoek ik nu een Nederlands rap/hiphop nummer waarin dat liedje uit de film het zakmes "ik ben pas zes, tim ik heb je mes' als het ware geremixed is.
En het dance nummer waarin de enige tekst "Feel Love" of "Real Love" is, maar het lijkt net of ze "File" in het Nederlands zegt. Bij 538 gingen ze daarover heen de fileinformatie doen.
als er ook een accordeon in zat dan heb je dikke kans op dj goldfinger.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:51 schreef Poit- het volgende:
Ik zoek ook nog een nummer, maar ik heb geen idee wie de artist/dj is en titel ook niet. Lijkt wel een beetje op Samin - Heater alleen dan een wat hardere beat. Hoorde hem tijdje terug vaak in uitgaansgelegenheden en er is ook een cover van gemaakt door het feestteam oid volgens mij, maar die verneukt dat hele nummer.
Ik zoek eigenlijk een user die de OP leest.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:33 schreef gateway het volgende:
ik zoek eigenlijk "Schatje het regent", dat is gezongen door Tessel van BNN
Ik weet welke je bedoelt. Ik geloof dat er iets van Laundry in de titel zat, maar ik kan er echt niet opkomen.quote:Op maandag 12 mei 2008 10:07 schreef VrouwelijkICE het volgende:
quote:Op maandag 12 mei 2008 10:07 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Alp vs. Outwork - Fiesta Elektronikaquote:Op maandag 12 mei 2008 22:35 schreef matthendriks het volgende:
Ander verzoekje: Eergisteren geloof ik in de mix op TMF... "Walk like me, talk like, sing like me" En dan een paar van die Hongaren / Russen die zo'n dansje doen?
Deze wellicht?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:48 schreef l9o8 het volgende:
Ik zoek een soort carnavals nummer met de tekst
''Hey Hey zing maar mee''
Wie ow wie?
Jah ken hem niet vinden op YouTube dus probeer hem nu te downloadenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 02:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Deze wellicht?
http://www.completealbuml(...)maar+met+me+mee.html
En op Limewire staat ie ook nietquote:Op dinsdag 13 mei 2008 03:31 schreef BrandX het volgende:
nee, ik kon hem ook niet vinden op youtube idd.
Niemand..?quote:Op maandag 12 mei 2008 15:58 schreef satecl het volgende:
Ik zoek een nederlandse feestplaat. refrein gaat ong zo: 'He Hee Waar is het gebleven, die goeie gouden tijd.....' meer weer ik niet.
Kan iemand me helpen..?
Ian Oliver Feat. Shantel - Bucovina..?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:51 schreef Poit- het volgende:
Ik zoek ook nog een nummer, maar ik heb geen idee wie de artist/dj is en titel ook niet. Lijkt wel een beetje op Samin - Heater alleen dan een wat hardere beat. Hoorde hem tijdje terug vaak in uitgaansgelegenheden en er is ook een cover van gemaakt door het feestteam oid volgens mij, maar die verneukt dat hele nummer.
Laat maar, heb hem al gevonden.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:08 schreef tarzan1 het volgende:
ik zoek een live nummer (af en toe hoor je publiek) dat ik nu 2x gehoord heb op Arrow. Het duurt misschien wel een kwartier en zit vol met solo's. Ook is het een soort medley met verschilllende jaren 50 nummers (oa. Blue Suede Shoes).
het zinnetje dat steeds terug komt is: "I go home, (to) see my baby"
Alvast bedankt
Eple van Royksoppquote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:38 schreef benenjerryijs het volgende:
Ik zoek dit nummer, weet iemand van wie het is of hoe het heet?
Klik!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:38 schreef benenjerryijs het volgende:
Ik zoek dit nummer, weet iemand van wie het is of hoe het heet?
Klik!
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 17:33 schreef Radioheader het volgende:
Vanochten zag ik op MTV een clip, ik heb ong. het midden en einde gezien. Het ging over een man en een vrouw en een hutje in het bos,waar ze naar binnen gingen met daarin een soort evangelische sekte met een tv dominee in witte kleding. Ze gingen vallen in de geest en in een achterkamertje wordt vergif ofzo gemixt. Dan vluchten die man en die vrouw en als ze buiten zijn, zien ze een soort zwarte as de lucht in vliegen en lopen ze door de stad.
De muziek werd gemaakt door een gitaarbandje. A la de Hyves, Strokes Franz Ferdinand met een keyboard/orgeltje. Het was een heel vet nummer...
Weet iemand misschien van wie dat was, hij werd op MTV namelijk niet afgetiteld
Hier!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 23:05 schreef Timskiej het volgende:
Ik ben opzoek naar livesets van bv Groove Garden wat afgelopen weekend is geweest.
Of iemand een idee waat ik goeie liveset kan luisterenvan oa Roog, Benny Rodriguez, etc
Welke supermarkt keten gebruikte dit deuntje ook?quote:Op maandag 12 mei 2008 11:29 schreef Slam het volgende:
Hee heet die lounge muziek uit de reclames van Nespresso?
dit nummer bedoel ik: http://www.nespresso.com/theboutique/?lang=nl
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:03 schreef EvilMarc het volgende:
Waarschijnlijk een onmogelijke opgave maar ik moet het toch vragen. Het hele internet afgezocht en zelfs een paar Limburgers gevraagd maar tot nu toe geen succes.
Ik zoek een liedje waarschijnlijk gezongen door een of andere studenten band uit Limburg (niet per sé maar ze waren niet oud). Het nummer was niet echt een liedje maar meer een gezongen verhaal. Ik weet er nog bar weinig van dan behalve op het allerlaatst het eindigde met iets van een cowboy. Grappig geschreven.
Ik weet dat de omschrijving onduidelijk is maar als je het liedje kent, dan weet je het wel. Meer weet ik er echt niet meer van. Als iemand iets soortgelijks heeft hou ik me ook aanbevolen![]()
Ik blijf deze net zolang kicken totdat iemand het weet
Iedereen die er ook maar enige moeite voor doet, 100x bedankt !
Kraak & Smaak - Squeeze Mequote:Op woensdag 14 mei 2008 17:46 schreef El_Rolando het volgende:
Ik zoek een nogal nieuw funky nummer met een breakbeat.
Op tv zag ik de clip met daarin een boekje dat bladerde waardoor je een animatie ziet.
quote:Op woensdag 14 mei 2008 17:46 schreef El_Rolando het volgende:
Ik zoek een nogal nieuw funky nummer met een breakbeat.
Op tv zag ik de clip met daarin een boekje dat bladerde waardoor je een animatie ziet.
ach die OP's ook altijd.........quote:Op maandag 12 mei 2008 21:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk een user die de OP leest.
De 2e is in elk gevalquote:Op woensdag 14 mei 2008 18:47 schreef dr.dunno het volgende:
ik zoek meerdere nummers, het irriteert me mateloos maar ik moet gewoon weten welke nummers het zijn en in welke films ze ook alweer voorkwamen
http://www.veronicatv.nl/(...)43/media=7398/page=1
vanaf 20:50~55 time-index => komt uit een actiefilm, maar ik ben kwijt welke; iron man?
vanaf 25:55 time-index (heel kort stukje maar, de rest wordt voor een groot deel weggemixed over de ca. 40 seconden daarna), maar ook weer heel bekend stukje muziek.
dank voor jullie hulp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |