quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Net een half uurtje liggen bakken, nu al 't gevoel dat ik verbrand ben.
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoeveel provincies heeft Nederland? eeuuhhh Amsterdam, Rotterdam, Utrecht
Ja wss wel.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Yashi Karashi
iemand nog naar VB vanaaf?
Echt geen idee, volgens mij vraag iedereen dat zich af.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:26 schreef Dwersdriever het volgende:
Jullie klinken als een inside groepje![]()
Iemand enig idee wanneer die Subway nou eindelijk weer een keer open gaat in Nijmegen? En met dat oude pand gebeurt ook al niets...
Voor 500 euro mag je er ook bijquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:26 schreef Dwersdriever het volgende:
Jullie klinken als een inside groepje![]()
Iemand enig idee wanneer die Subway nou eindelijk weer een keer open gaat in Nijmegen? En met dat oude pand gebeurt ook al niets...
Subway wil dit jaar ruim twintig nieuwe vestigingen openen. Hopelijk zijn ze Nijmegen niet vergeten. Ze zullen het wel lastig hebben om een geschikte franchiser te vinden die het aandurft.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Voor 500 euro mag je er ook bij![]()
![]()
Uhm ik kreeg te horen van een vriend, die had het weer van subwaypersoneel... Subway is helemaal weg uit Nijmegen, komt ook niet meer terug volgens "hun"
Nee... die eieren dan. Raap me op!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 16:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hoeveel provincies heeft Nederland? eeuuhhh Amsterdam, Rotterdam, Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |