hij heeft uiteindelijk 3 jaar lang 50.000 euro per WEEK gekregen door met de jeugd mee te trainenquote:Op zondag 25 mei 2008 22:54 schreef Tommeke het volgende:
Mooi huis heeft ie wel geregeld met een paar jaar bankzitten
Inderdaad, hier is hij goed in. Als presentator van Studio Sport vind ik hem veel te warrig.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Leuk programma wel, dit kan Tom Egbers dan weer wel.
Dat zijn ze toch wel gewend in Cyprus?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:55 schreef Falco het volgende:
Beetje raar van zo'n Brabo om tegen Cyprus een bom op het veld te gooien
vond het wel meevallen, vooral voor een 17-jarig blaag, en het wáren domme vragenquote:Op zondag 25 mei 2008 22:57 schreef qonmann het volgende:
Dat Seedorf zo onbeschoft was ..was het al weer vergeten
eens , doet ie goedquote:Op zondag 25 mei 2008 22:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Leuk programma wel, dit kan Tom Egbers dan weer wel.
Ik zou het ook niet leuk vinden als iemand een deal sluit zonder mij daarover te informeren. Al weet ik niet of ik het zo zou opblazen. Ik ben wel een principieel mannetje.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:01 schreef Fukjoeman het volgende:
BogardeOppercalimero. De Croky-affaire slaat dus echt helemaal nergens op eigenlijk. Een paar spelers zorgen voor 500.000 en dan ga je janken over je image op een plaatje
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |