quote:
Maaktquote:
Iddquote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Godverdomme wat was het lekker buiten
Gert en Doekle van de JostiGays?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:22 schreef OA het volgende:
[..]
Idd
[ afbeelding ]
Wie zijn het en welke club?![]()
Mijn dank is oneindig groot!!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gert en Doekle van de JostiGays?
Geen ideequote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:22 schreef OA het volgende:
[..]
Idd
[ afbeelding ]
Wie zijn het en welke club?![]()
Die zijn niet te koopquote:
Ik blijf het grappig vinden....quote:
Wie is die middelste?quote:Op zaterdag 10 mei 2008 19:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Geen idee
Ik ben ff een andere gaan zoeken.
[ afbeelding ]
Deze wordt het
Huren, leasen, bruikleen?quote:
X!quote:
quote:
Nee, nee en nee.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Huren, leasen, bruikleen?
Afgewerkt, knul.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Hoezo. Wat is er grappig aan dat ik tot 18:30 op werkwerkwerk was
Lusten ze wel koffie?quote:
Nee hoor, helemaal nietquote:Op zaterdag 10 mei 2008 20:33 schreef crossover het volgende:
Is het hier in het weekend nog steeds zo rustig?
Not....quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:38 schreef OA het volgende:
[..]
Achterstand van 5855, duurt met het tempo van de laatste week ongeveer 2 maanden...![]()
Fruts post de laatste tijd niet zoveel, maar hij staat ook niet stil. Dan moet je rekening houden met de weekenden en vakanties.
Dus: op 3 mei ga ik Fruts voorbij!
Achterstand is wel geslonken tot 3238...quote:#276 Frutsel 32248
...
#341 OA 29010
quote:
jo, slaap zequote:Op zondag 11 mei 200804:05 schreef Sander170 het volgende:
Ik ga lekker slapen je kan aardig moe worden van dit lekkere weer zeg.
Ben er morgennacht weer! [afbeelding]
[afbeelding]
Volleybal?quote:
Roeienquote:
In dat geval: Roei ze!quote:
16.00 uur.quote:Op zondag 11 mei 2008 08:48 schreef OA het volgende:
Papier, tot hoe laat moet je vandaag werken?
Ik rij een Daihatsu applausquote:
Hoe laat ga je fladderen?quote:Op zondag 11 mei 2008 08:54 schreef indahnesia.com het volgende:
Goedemiddag vanaf het vliegveld van Jakarta
volgens schema om 14.45, maar het is pas zeker als we opgestegen zijn. De helft van de vluchten heeft een vertraging van 1-2 uur op dit moment, en dan is het nog gewoon goed weer ook. Maar goed, laptopje erbij, stekker in het stopcontact ( gratisquote:Op zondag 11 mei 200808:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
16.00 uur.
[..]
Ik rij een Daihatsu applaus [afbeelding]
[..]
Hoe laat ga je fladderen?
Dat is fijn, ja. Hier doen ze niet aan gratis internet omdat ze bang zijn dat zwervers dan een permanente kartonnen doos gaan bewonen op die plek.quote:Op zondag 11 mei 2008 09:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
volgens schema om 14.45, maar het is pas zeker als we opgestegen zijn. De helft van de vluchten heeft een vertraging van 1-2 uur op dit moment, en dan is het nog gewoon goed weer ook. Maar goed, laptopje erbij, stekker in het stopcontact ( gratis) en ik houd het nog wel eventjes vol zo.
Moah, hier is ook geen gratis internet, heb alleen mijn laptop met HSPDA-verbinding bij me.quote:Op zondag 11 mei 200809:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is fijn, ja. Hier doen ze niet aan gratis internet omdat ze bang zijn dat zwervers dan een permanente kartonnen doos gaan bewonen op die plek.
Jammer, ik was net van plan om foto's van de riolering te plaatsen.quote:Op zondag 11 mei 2008 09:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moah, hier is ook geen gratis internet, heb alleen mijn laptop met HSPDA-verbinding bij me.Gratis internet snapt men hier nog niet echt, en tot die tijd ben ik een vreemde eend in de bijt. Zit nu ook een grietje mee te gluren naast me, dus geen vieze plaatjes plaatsen a.u.b.
Kan je een paar uurtjes slapen onderweg?quote:Op zondag 11 mei 2008 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar ik ben wel een beetje gaar.. om half vier gaan slapen en om half acht weer op is ook niet alles eigenlijk... hoewel het wel leuk was, dus spijt hoef ik er niet van te hebben.
owh, sorry.. doe dat later maar danquote:Op zondag 11 mei 200809:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jammer, ik was net van plan om foto's van de riolering te plaatsen. [afbeelding]
ik zou wel willen, maar de vlucht is maar 50 minutenquote:Op zondag 11 mei 200809:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je een paar uurtjes slapen onderweg?
Snel slapen dusquote:Op zondag 11 mei 2008 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zou wel willen, maar de vlucht is maar 50 minuten
Goed puntquote:Op zondag 11 mei 200809:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Snel slapen dus [afbeelding]
Krijgen we trouwens foto's te zien van je reis? (en het meisje dat naast je zit mee te gluren?)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |