het gaat niet goed met Ria denk ikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
RiaVolgens Ria zijn Palma, Nadia en Amanda allemaal mannen. Misschien zijn Lieke en Claire dat ook wel.
Ja en die mensen hebben geen recht om op de radio te komen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is op die radio echt een niveautje lomschool zeg.....
Inderdaad ongelovelijk........begrijp niet dat het ter wereld mag komen. Vermoedelijk krijgt het nog kinderen ook....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het is weer genieten hè.![]()
![]()
![]()
Ongelovelijk.
Peter, bel jij eens: 0508550507quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het is weer genieten hè.![]()
![]()
![]()
Ongelovelijk.
Wat mij persoonlijk betreft zou ik per direct alle rechten afnemen......quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en die mensen hebben geen recht om op de radio te komen.
Radio is Fantasie !quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:43 schreef Kinga het volgende:
Wat een leugenaar die vent.... hij kon geen bellers in de wacht zetten, maar nu zegt ie dat er zoooooveel bellers hangen
Niet iedereen kan even slim zijn toch.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat mij persoonlijk betreft zou ik per direct alle rechten afnemen......
Ik ben maar zo brutaal geweest:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:05 schreef Kaat38 het volgende:
Kan iemand een topic openen voor de radio? Kunnen we lekker commentaar leveren en verzoekjes instorten
Brian heeft toch nog nooit in zijn eentje een sanctie gekregen? Alleen als anderen er ook 1 kregen, konden ze er soms niet omheen hem ook te bestraffen. Zelfs Jaap kreeg een boete toen hij wat servies op de grond liet vallen, maar Brian mocht vervolgens ongestraft 2 glazen deuren slopen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Het is toch ook niet te verkopen dat Brian voor gisteravond geen enkele sanctie heeft gekregen? Hierdoor keurt de Febo goed wat hij gisteren heeft gedaan en denkt Brian dat zulk gedrag normaal is.
Jow doe maar.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:47 schreef Dementor het volgende:
zal ik bellen
Ik ben bang dat in in woede uitbarst
Ik heb zo`n mening wel, alleen niet de vaardigheden dat op een goede manier te verwoorden.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ach, ik wou juist een intelligent weldoordacht en objectieve mening horen dus doe nou even
Gewoon doen, ik wacht op je scheldkannonade.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:47 schreef Dementor het volgende:
zal ik bellen
Tja ik vraag me dan af, wie luisteren ermee de reguliere tv kijker/stemmer niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gewoon doen, ik wacht op je scheldkannonade.
Ik vind dat je het al schrijvend best weet te verwoorden, nu nog mondelingquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb zo`n mening wel, alleen niet de vaardigheden dat op een goede manier te verwoorden.
Dát is ook juist hetgene wat zo'n gevoel van onrecht geeft, en woede, dit kan toch niet? Hoe kunnen ze dat toch steeds onder het tapijt vegen? Ik begrijp ook niet waaróm Brian zo ontzien wordt, tenzij al vanaf het begin vaststond dat hij de winnaar is en ze niet anders kunnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:48 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Brian heeft toch nog nooit in zijn eentje een sanctie gekregen? Alleen als anderen er ook 1 kregen, konden ze er soms niet omheen hem ook te bestraffen. Zelfs Jaap kreeg een boete toen hij wat servies op de grond liet vallen, maar Brian mocht vervolgens ongestraft 2 glazen deuren slopen.
Tuurlijk en barst vooral in woede uitquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:47 schreef Dementor het volgende:
zal ik bellen
ik ben bang dat de para paardenrukker reeds van het begin van het programma door achter 'beschermd' wordt...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:52 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dát is ook juist hetgene wat zo'n gevoel van onrecht geeft, en woede, dit kan toch niet? Hoe kunnen ze dat toch steeds onder het tapijt vegen? Ik begrijp ook niet waaróm Brian zo ontzien wordt, tenzij al vanaf het begin vaststond dat hij de winnaar is en ze niet anders kunnen.
Je gaat het wel denken jaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:56 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ben bang dat de para paardenrukker reeds van het begin van het programma door achter 'beschermd' wordt...
Zeg even hoe je jezelf gaat noemen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:54 schreef Dementor het volgende:
Ik bel zometeen wel ff om een kutgeintje uit te halen.
Klopt, vandaar de verontwaardiging bij veel streamers. Lieke een boete omdat ze een oogpotlood van Amanda heeft gebruikt, Huub omdat hij met een oorbel gooide.....de lijst is eindeloos.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:48 schreef humberto.tan het volgende:
Brian heeft toch nog nooit in zijn eentje een sanctie gekregen? Alleen als anderen er ook 1 kregen, konden ze er soms niet omheen hem ook te bestraffen. Zelfs Jaap kreeg een boete toen hij wat servies op de grond liet vallen, maar Brian mocht vervolgens ongestraft 2 glazen deuren slopen.
Ik blijf denken dat het met het criminele circuit te maken heeft, kan toch bijna niet anders?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:58 schreef -Blurk- het volgende:
Je gaat het wel denken jamaar dan blijft de vraag: waarom?
Bel jij eens 0508550507quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, vandaar de verontwaardiging bij veel streamers. Lieke een boete omdat ze een oogpotlood van Amanda heeft gebruikt, Huub omdat hij met een oorbel gooide.....de lijst is eindeloos.
Huub beschermd???quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub en Brian hebben beiden een soort van beschermde status. Ze zijn beiden kindjes van God.......
Kaat, je vroeg om een apart topic. Ik heb je geantwoord dat dat is aangemaakt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:02 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Bel jij eens 0508550507
enneh: ik heb in het verleden al tig keer gebelt hoor
aangezien de lijst van antilliaanse kunstenaars niet groot is... en dit een opstapje is voor onze brotherquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je gaat het wel denken jamaar dan blijft de vraag: waarom?
Je zit erin.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:08 schreef Dementor het volgende:
ik heb alles klaar staan maar kom er niet doorheen.
Aan één stuk door, de laatste drie weken:quote:
Dat heet stigmatisering en demonisering door eencelligen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:10 schreef Dementor het volgende:
Hoorde die jullie dat fragment TOP!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |