Zeg even hoe je jezelf gaat noemen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:54 schreef Dementor het volgende:
Ik bel zometeen wel ff om een kutgeintje uit te halen.
Klopt, vandaar de verontwaardiging bij veel streamers. Lieke een boete omdat ze een oogpotlood van Amanda heeft gebruikt, Huub omdat hij met een oorbel gooide.....de lijst is eindeloos.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:48 schreef humberto.tan het volgende:
Brian heeft toch nog nooit in zijn eentje een sanctie gekregen? Alleen als anderen er ook 1 kregen, konden ze er soms niet omheen hem ook te bestraffen. Zelfs Jaap kreeg een boete toen hij wat servies op de grond liet vallen, maar Brian mocht vervolgens ongestraft 2 glazen deuren slopen.
Ik blijf denken dat het met het criminele circuit te maken heeft, kan toch bijna niet anders?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:58 schreef -Blurk- het volgende:
Je gaat het wel denken jamaar dan blijft de vraag: waarom?
Bel jij eens 0508550507quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, vandaar de verontwaardiging bij veel streamers. Lieke een boete omdat ze een oogpotlood van Amanda heeft gebruikt, Huub omdat hij met een oorbel gooide.....de lijst is eindeloos.
Huub beschermd???quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub en Brian hebben beiden een soort van beschermde status. Ze zijn beiden kindjes van God.......
Kaat, je vroeg om een apart topic. Ik heb je geantwoord dat dat is aangemaakt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:02 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Bel jij eens 0508550507
enneh: ik heb in het verleden al tig keer gebelt hoor
aangezien de lijst van antilliaanse kunstenaars niet groot is... en dit een opstapje is voor onze brotherquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je gaat het wel denken jamaar dan blijft de vraag: waarom?
Je zit erin.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:08 schreef Dementor het volgende:
ik heb alles klaar staan maar kom er niet doorheen.
Aan één stuk door, de laatste drie weken:quote:
Dat heet stigmatisering en demonisering door eencelligen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 20:10 schreef Dementor het volgende:
Hoorde die jullie dat fragment TOP!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |