Wat ben ik blij dat ik de wereld door een hele andere bril zie dan jij.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En weer gaat het over Brian, Brian en nog eens Brian......
En, smaakt het?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:22 schreef Disana het volgende:
Ik heb vruchtengebak gescored en Huub kijkt niet vrolijk?
Compleet achterlijk als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:27 schreef beequeen het volgende:
... , geen sanctie voor Brian ivm zijn actie tegen Tommy van gisteravond.
Is toch ook vreemd?
Ik ben het met je eens dat Huub die naar buiten kwam rennen en Brian duwde geen schoonheidsprijs verdient, maar een sanctie voor Huub vind ik wat ver gaan.quote:
Natuurlijk, het is van de Jumbo. Fris en fruitig, yummmm.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
En, smaakt het?
On Topic: Huub is de hele dag al uit zijn doen. Volgens mij gaat er weer het een en ander gebeuren vanavond.
Denk ook dat hij het wederom niet eens is met de FEBO, geen sanctie voor Brian ivm zijn actie tegen Tommy van gisteravond.
Is toch ook vreemd.....oh wacht.![]()
Same here, maar hij mag het koningskoppel wrs niet storen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:29 schreef rooie3 het volgende:
Kan die pisnicht niet even bij zijn vrienden gaan zitten,wil gewoon Dimitri en Huub even horen.
Riaquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:35 schreef Kinga het volgende:
Wat is dit voor rare vogel op de radio
Daar heeft hij dan lang over gedaan. Tot een 2 maanden geleden was het vooral vanwege het spel en zou hij gerust een pilsje met Brian willen drinken na de kooi.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian. Brian Brian, Huub raakt er niet over uitgesproken. "Ik haat hem, echt" zegt ie
Het is toch ook niet te verkopen dat Brian voor gisteravond geen enkele sanctie heeft gekregen? Hierdoor keurt de Febo goed wat hij gisteren heeft gedaan en denkt Brian dat zulk gedrag normaal is.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Huub zint op wraak, je ziet het aan z'n gezicht. Hij baalt ook dat hem de kans ontnomen is om Brian op z'n muil te timmeren.....
Nou hop, bellen dan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is op die radio echt een niveautje lomschool zeg.....
boosheidquote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Brian. Brian Brian, Huub raakt er niet over uitgesproken. "Ik haat hem, echt" zegt ie
Ja, het is weer genieten hè.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is op die radio echt een niveautje lomschool zeg.....
Hij wisselde nogal eens.........'t kon in vijf minuten zomaar weer anders zijn, maar nu lijkt het redelijk standvastig....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daar heeft hij dan lang over gedaan. Tot een 2 maanden geleden was het vooral vanwege het spel en zou hij gerust een pilsje met Brian willen drinken na de kooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |