Zou maar gebeuren dat thuis tegen Twente zonder Heitinga en Vertongen moeten spelen, zijn alle centrale verdedigers weg.quote:
Voor mijn part Kuffour.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
En wie gaat er centraal dan ipv Vertongen?
Die zit wegens familieomstandigheden niet bij de selectie.quote:
Kutquote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:00 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Die zit wegens familieomstandigheden niet bij de selectie.
Jullie hebben maar 2 centrale verdedigers?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zou maar gebeuren dat thuis tegen Twente zonder Heitinga en Vertongen moeten spelen, zijn alle centrale verdedigers weg.
Stam weg, vd Wiel en Vermaelen geblesseerd...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jullie hebben maar 2 centrale verdedigers?
Momenteel wel ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jullie hebben maar 2 centrale verdedigers?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 17:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
En Van der Wiel kan alweer staan ondertussen.
quote:
Hoe dom wil je zijnquote:
Die heeft al getekendquote:
waarom moet je nou elke keer zo nodig laten blijken dat je Urby verschrikkelijk slecht vind? Word er een beetje moe van, je punt is gemaakt.quote:
Dat is tenminste nog OT itt de helft van dit alles hier.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:40 schreef toma het volgende:
[..]
waarom moet je nou elke keer zo nodig laten blijken dat je Urby verschrikkelijk slecht vind? Word er een beetje moe van, je punt is gemaakt.
quote:Bruno Silva is tevreden bij Ajax
Bruno Silva speelt vanaf na de winterstop voor Ajax en lijkt inmiddels zijn plek in Amsterdam te hebben gevonden. De Zuid-Amerikaan zegt zich dan ook thuis te voelen. "Het voelt zo goed om hier te zijn."
"Iedereen gaf mij een warm ontvangst en ook het publiek zong al snel mijn naam. Dat deed mij goed. Ik ben blij dat ze tevreden over mij zijn. Zelf ben ik ook wel tevreden, maar het kan altijd beter. Ik denk dat ik iets beter speel, dan bij Groningen. Maar dat komt vooral door Luis Suarez die hier speelt."
Silva denkt dat hij en de aanvaller elkaar prima aanvoelen. "We hoeven elkaar maar in de ogen te kijken en we weten van elkaar wat we gaan doen. Met Kenneth Perez heb ik dat nu ook. Hij weet zonder te kijken wanneer ik naar voren ga", stelt Silva op de officiële website van Ajax.
Hij denkt dat hij zich bij Ajax met elke wedstrijd die hij speelt verbetert. "Ik voel zelf ook dat het elke week beter gaat. De eerste twee duels die ik voor Ajax speelde gingen nog niet zo goed. Ik haalde nog niet mijn niveau, maar het gaat steeds beter. Daarom is het best jammer dat het seizoen nog maar twee wedstrijden duurt. We moeten nu zorgen dat we de Champions League halen."
De verdediger gaat ervan uit dat Ajax zich tegen FC Twente weet te verzekeren van een plaats in de voorronde van de Champions League. "Twente en Ajax zitten dicht bij elkaar qua niveau, maar in 180 minuten moet Ajax toch de betere zijn. De situatie met die verloren wedstrijd in Enschede is nu anders. Toen namen we alle risico’s omdat we niets hadden aan een gelijkspel."
Hoezo? Hij zit er toch nogquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:31 schreef kalinho het volgende:
Trouwens vandaag lullige misser achterop de Ajax Life
"Rijkaard wacht op je"
Op zo'n moment hoop je dat adrie naar aadje heeft gekeken...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:39 schreef Chadi het volgende:
Urby op back.. koster leert er ook geen drol van.. Urby op Denneboom.. nou de rest van het verhaal hoef ik niet te typen
* _Mike_ was ook eerst sceptisch over Silva, maar is nu ook erg blij dat die Roemeen uit de basis is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |