quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:22 schreef Californium het volgende:
Om zeven uur, na het eten bedacht ik me dat ik even 15 min. ging slapen zodat ik daarna weer wat frisser was...
ben 2 min. geleden wakker geworden en moet me nu haasten om dadelijk te trein te halen
Veel plezierquote:
wat doe jij thuis op deze heerlijke vrijdagavond?quote:
Geen leven hebben, dat weet je tochquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:29 schreef Californium het volgende:
[..]
wat doe jij thuis op deze heerlijke vrijdagavond?
Oke coolquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen leven hebben, dat weet je toch
En EkstraWeekend luisteren
muziek bij gta is altijd dik in ordequote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:25 schreef jna het volgende:
kom er net achter dat er in gta IV gewoon 2 van m'n favoriete nummers worden gedraaid op 1 van die radiozenders
Verrassend nietwaarquote:
Vanaf waar?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:47 schreef G.Fawkes het volgende:
welke strand is het best, ik wil morgen naar het strand...
rotterdam natuurlijkquote:
wat heb ik daar nou aanquote:
Ik wilde de Brouwersdam zeggen, maar die kent ie toch nietquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Zeeuwse strnaden sowieso het bestDaarom zitten al die Duitsers er iedere vakantie weer
In Hoek van Holland ben je van CS binnen 35 min op het strand..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:47 schreef G.Fawkes het volgende:
welke strand is het best, ik wil morgen naar het strand...
I know maar is dat beter dan bv Rockanje? Ik ben al bijna 5 jaar niet op den nederlandsche stranden geweest...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In Hoek van Holland ben je van CS binnen 35 min op het strand..
Nooit op Rockanje geweest.. Ik kom altijd op de stranden van HvH, 's-Gravenzande en Monster.. want dat is lekker dichtbij en Scheveningen is mij te druk op een zomerse dag.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
I know maar is dat beter dan bv Rockanje? Ik ben al bijna 5 jaar niet op den nederlandsche stranden geweest...
Dat ze geen doe eens tof, bel een mof hebben gedaan.. oh wacht.. dat was MIDNRquote:
Welterusten.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:14 schreef Piles het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Veel plezier allemaal morgen met in de zon zitten![]()
Goedenavond!quote:
dat is heeeel lang geleden..>! heerlijk aan de wodka gezeten vanavnd en nu nog even mn fles rum leeg drnken...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:46 schreef Bravebart het volgende:
Ik ook nietLaatste keer dat ik dronken was, was ik 13 ofso
Voor de oorlog en zulks
Iddquote:Op zaterdag 10 mei 2008 02:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is heeeel lang geleden..>! heerlijk aan de wodka gezeten vanavnd en nu nog even mn fles rum leeg drnken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |