Nou, als niemand dan vraagt wat we gaan doen in Scheveningen, we gaan mijn oma uitstrooien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah kijk nou. Mijn vader brengt mijn oma mee naar huis. Morgen naar Scheveningen.
Nee, dat had ik daar niet uit begrepen. Nog gecondoleerd, Erik. Dan is je oma vorige maand overleden?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, als niemand dan vraagt wat we gaan doen in Scheveningen, we gaan mijn oma uitstrooien.
Nee, net voor kerst. Maar de boot waarop de uitstrooiing (spelling?) was pas nu beschikbaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat had ik daar niet uit begrepen. Nog gecondoleerd, Erik. Dan is je oma vorige maand overleden?
Waarom niet? De periode van serieus zijn en rouw en verdriet is voor mij al een tijdje voorbij.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:30 schreef Gellius het volgende:
Ik ook niet. Waarom zou cryptisch, Tha_Erik?
En mijn ouders vinden het wel fijn als ik met een hogere regelmaat dan eens per zoveel weken iets van me laat horen. Ik ben van het type dat rustig een maand niet belt als er niet iets héél speciaals te melden is.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:22 schreef Lienekien het volgende:
Mijn ouders hebben er altijd het volste begrip voor gehad dat we, eenmaal het huis uit, ons eigen leven hadden.
Zijn daar speciale boten/boottripjes voor? Dat wist ik niet. Wel mooi om te doen, denk ik. In ieder geval: sterkte, mocht je dat nodig hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, net voor kerst. Maar de boot waarop de uitstrooiing (spelling?) was pas nu beschikbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |