O , as a r go o k, jon e s! Fr l o ka ns he maal iet o ren!quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:23 schreef Frollo het volgende:
Huh?
De vink.quote:Op donderdag 15 mei 2008 18:34 schreef Gellius het volgende:
Krijg nou de vinkentering: het regent zeg.
Je bent uniek denk ik. Ze is niet te missen. En het is je toch gelukt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 08:41 schreef Gellius het volgende:
Ah! Ik weet niet helemaal goed wie Sonja is, een soort gewichtsgoeroe, niet?
O ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:14 schreef Lienekien het volgende:
Da's dan d'r eigen hart, dus dat is calorie-neutraal.
Laat ik het zo zeggen: ik heb nog nooit bewegende beelden en geluid van d'r gezien. Ik heb natuurlijk wel eens zo'n boekje zien liggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:28 schreef Z het volgende:
[..]
Je bent uniek denk ik. Ze is niet te missen. En het is je toch gelukt.
Zolang als het duurt, Lien. Zolang als het duurt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:34 schreef Lienekien het volgende:
Is Frollo nou weer helemaal terug?
Was het in de buurt van Trier? Volgens mij vroeg je daar toen naar, of dat was was. Was het wat?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:33 schreef Frollo het volgende:
Joh, we hebben zoveel tripjes!
Bedoel je het tripje naar Duitsland? Vorige maand hebben we inderdaad een week in een huisje in een koud en regenachtig Saarburg gezeten. Ondanks mijn notoir trage leestempo heb ik er De zwarte met het witte hart, Bezorgde ouders en Zout: een wereldgeschiedenis gelezen.
Judith Koelemeijer ken ik van Het leven van Maria Zachea. Daarin heeft ze heel mooi haar familiegeschiedenis opgeschreven. Anna Boom is ook op waarheid gebaseerd. Achter in het boek staat te lezen hoe ze met deze vrouw heeft kennisgemaakt en het materiaal voor dit boek heeft verzameld. Het leest als een roman, maar met echte bronnen (brief- en dagboekfragmenten). Beetje vergelijkbaar met Sonny Boy van Annejet van der Zijl. In beide boeken speelt WOII een belangrijke rol.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:50 schreef Frollo het volgende:
Hulde voor je geheugen, Lien! Het was inderdaad 15 km zuidelijk van Trier.
Maar ik heb vast niet gevraagd of Trier wat was, want dat kende ik al. Wellicht heb ik naar Metz gevraagd. Dat viel tegen trouwens. Eén gebouw van gele steen is geinig, twee ook nog wel, maar een hele stad? Maar het kan ook aan de onophoudelijk neerplenzende regen gelegen hebben.
Wat zijn dat voor boeken joh, nooit van gehoord! Stephen Fry ken ik alleen als acteur.
Nou, als niemand dan vraagt wat we gaan doen in Scheveningen, we gaan mijn oma uitstrooien.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah kijk nou. Mijn vader brengt mijn oma mee naar huis. Morgen naar Scheveningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |