En mijn ouders vinden het wel fijn als ik met een hogere regelmaat dan eens per zoveel weken iets van me laat horen. Ik ben van het type dat rustig een maand niet belt als er niet iets héél speciaals te melden is.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:22 schreef Lienekien het volgende:
Mijn ouders hebben er altijd het volste begrip voor gehad dat we, eenmaal het huis uit, ons eigen leven hadden.
Zijn daar speciale boten/boottripjes voor? Dat wist ik niet. Wel mooi om te doen, denk ik. In ieder geval: sterkte, mocht je dat nodig hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, net voor kerst. Maar de boot waarop de uitstrooiing (spelling?) was pas nu beschikbaar.
Sterkte morgen, Erik.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, als niemand dan vraagt wat we gaan doen in Scheveningen, we gaan mijn oma uitstrooien.
Wat is het grmbl-topic?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:03 schreef Gellius het volgende:
Hoewel. Moderatoren die bij het minste zuchtje verzet het grmbl-topic weer schielijk openen.
Gnffl.
O, dan blijf ik er wel weg...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's ook zo'n kut-topic waar je geen reet aan hebt, DM.
Je moet ironie ook iets beter aanzetten hè.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:39 schreef Gellius het volgende:
Wacht even, mijn ironiekrijtje is onder het bureau gerold.
Ik zie dat jij nog steeds je tijd verdoet in de digitale onderbuik van adolescent Nederland.... waarom?!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:37 schreef Ryan3 het volgende:
Ik bedoel uiteraard zodiakk, ik ben nooit weg geweest.
Ik weet wel wat dat topic was en inhield; zwaar, zwaar overrated imho.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's ook zo'n kut-topic waar je geen reet aan hebt, DM.
Omdat ik niet op café meer ga.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:50 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Ik zie dat jij nog steeds je tijd verdoet in de digitale onderbuik van adolescent Nederland.... waarom?!
Kweet niet kut is toch best aardig?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, zo gaat dat met kut-topics, Ryan.
Schede.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Louter kut is best aardig, ja.
Je krijtje rolt terug naar 2003.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:55 schreef Gellius het volgende:
Ik heb zelf eigenlijk geen idee wat dat topic was.
Klopt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:54 schreef Ryan3 het volgende:
Zeg zodiakk, jij bent toch inmiddels adolescent af, zeker?
Schede? Niet bepaald nee.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Was jij het niet die een enorm zwak had voor die term, Ryan? Zoiets staat me bij.
Als je dat woord gebruikt wel idd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:59 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nog 'n mazzel dat we nu allemaal de adolescentie voorbij zijn.
Geef mij dan toch maar kut.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Kutje was dat, dit itt tot gewoon plat kut.
Omdat jij het vrouwelijk geslachtsdeel graag associeert met iets negatiefs?quote:
Hegel staat ongelezen in de kast. Maar inmiddels zijn er een hoop andere leuke boeken bijgekomenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:04 schreef plunk het volgende:
Ha die.. zodiakk
.. !
Hoe zit het eigenlijk met Hegel?.
Voorbarige conclusies zijn zelden de juiste, Ryan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Omdat jij het vrouwelijk geslachtsdeel graag associeert met iets negatiefs?
Waarom is dat?
Het is een aftandse pocket. Staat hier met vergeeld blad als een rune uit mijn verleden onverzettelijk te wezen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:10 schreef Gellius het volgende:
Ik ken plunk als iemand die zijn boeken verpakt in theedoeken aanlevert. Het zou je sieren als je die tenminste - gewassen - retourneert, zodiakk. Je bent immers geen adolescent meer, nu.
Een vraag is geen conclusie, kerel.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Voorbarige conclusies zijn zelden de juiste, Ryan.
Nabauwerij.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ken plunk als het grote mysterie.
Een mysterie zo groot, dat ik niet goed weet of ik het wel wil kennen.
quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:47 schreef Gellius het volgende:
Welkom in het universum van plunk, waar niemand goed de weg kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |