quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, waarom zit je in de COS en niet hier?
Het lijkt wel of er simultaan verbaal of virtuoos gebangd word.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor de balans Pietje, anders gaat het helemaal fout daar met al die Huub groupies. Er moet zo af en toe even wat rechtgezet worden...
Ok deze OP heeft niet veel caps, de enige die ik heb zien er zo uitquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent een vervrissendere poster .. Ik lees wel hoor
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:44 schreef Peter6000 het volgende:
Huub doceert Claire wat ze allemaal verkeerd gedaan heeft in haar (zeldzame) discussie met Amanda.
Iets met 'meeveren met sarcasme'
quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:47 schreef Peter6000 het volgende:
En weer geen gesprek van Huub, maar een monoloog van Huub.
Het begint echt op te vallen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Brian heeft zel ook meerdere keren uitgesproken dat ie bang is dat ie zo'n was krijgt. Hij is bang dat ie niet voor zichzelf in kan staan. Hij heeft zelfs uitgesproken dat wanneer hij de waas kreeg hij wel eens geboeid afgevoert zou kunen worden. Dat is gelukkig niet bebeurt. Wat dat betreft heb ik wel respect voor hem dat ie zich zo kan beheersen.
Probleem van Brian vind ik dat deze spierbundel zo'n kort lontje heeft. Daarnaast vind ik dat Brian zich kan blijven dooor opfokken met heftige explosies.
Huub, de kutkabouter is snel opgefokt en gaat meteen los. Ook al is ie kansloos als het er echt op aankomt. Dat maakt het voor mij keer op keer dan ook meer lachwekkend als ie op Brian probeert los te gaan. Helaas is de fysiek geweld regel afgeschaft.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind juist die combinatie zo eng: een moordwapen als lijf, en een megalomaan narcistisch brein dat dat lijf bestuurt.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:17 schreef Coraatje het volgende:
als huub gaat pia nos pellen ga ik me bedje in weltrusten
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik doe niet of het nep is, ik zet mijn oprechte vraagtekens bij de officiele randjes. En niet alleen vraagtekens bij het huwelijk natuurlijk... Want wat is er wel echt in de gouden kooi?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is van beide haantjes gedrag. Brian wil het respect dat hij de fysiek sterkere is. Maar Huub wil het respect voor zijn verbale vermogens. Het probleem wat ik zie is dat Brian het niet kan verkroppen dat hij moet toegeven dat Huub verbaal en intellectuele vlak de 'betere' is.
Brian wil de inteligente zijn, de dichter, de artiest, de denker..... voor mij is hij de sporter en de kickbokser. En daar is niks mis mee. Maar hij moet zich geen illusies maken.
Waar Brian eerder Huub 'beschuldigde' van en wanabee Brian te willen zijn. Zie ik eerder het omgekeerde.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 03:01 schreef APK het volgende:
[..]
Laat die mongolen-TT's toch gewoon staan.
FFS.
quote:
quote:23:13 - Ruzie met Tommie!
Terwijl Huub zich nog steeds zit op te winden over het boksdrama, zijn Brian en Amanda in gesprek geraakt met butler Tommie. Hij begrijpt Huubs frustraties wel, wat natuurlijk helemaal verkeerd valt bij Brian en Amanda. Brian beschuldigt Tommie ervan samen te spelen met Huub en aan plannen tegen hem en zijn vriendin mee te werken. “Heb jij ooit met Huub het plan gesmeed om Amanda dronken te voeren?”, vraagt de Antilliaan. Tommie geeft dit toe waarop Brian laat doorschemeren dat hij van nog meer plannen weet heeft. “Ik heb geen idee waar jij het nu over hebt. Wat weet jij dan? Dan kan ik zeggen of dat waar is of niet”, reageert Tommie. Brian wil echter niets meer loslaten. “Ga er maar even over nadenken”, zegt Brian. Het gesprek escaleert compleet en de butler staat lijnrecht tegenover de Antilliaan. Tommie vertelt het stel dat hij naast het dronken voeren van Amanda nooit plannen heeft gesmeed met Huub, maar Brian gelooft dit niet. Deze discussie is al even aan de gang en we zijn benieuwd of de twee heren er samen uit gaan komen.
Is dat zo'n speciale actie van Brian om te zorgen dat Amanda 'per ongeluk' de klappen zal krijgen bij onverhoede terror van Huub ? Verschuilen dus achet Amanda ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:36 schreef akveor het volgende:
Brian en Amanda liggen op elkaars plek
[ afbeelding ]
Zodat Brian kan zeggen dat Huub een wifebeater is?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is dat zo'n speciale actie van Brian om te zorgen dat Amanda 'per ongeluk' de klappen zal krijgen bij onverhoede terror van Huub ? Verschuilen dus achet Amanda ?
waarschijnlijk heeft tie ook wel pijn aan zijn wang.... die is nogal fiks opgezwollenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:46 schreef akveor het volgende:
Hoorde ik nu Brian praten z'n z'n slaap? Da's de eerste keer.
Hij is onrustig.
Zojuist had Japio weer een onverstaanbaar woest verhaal "Dat kun je niet menen" en "En dat nog 5 dagen".quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:46 schreef akveor het volgende:
Hoorde ik nu Brian praten z'n z'n slaap? Da's de eerste keer.
Hij is onrustig.
"Rust in onrust"quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:48 schreef Prospera het volgende:
Kan er een Mod een logische TT van maken?
Owww da's waar ook... staat hem best goed... een bollere toet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:48 schreef Desii het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft tie ook wel pijn aan zijn wang.... die is nogal fiks opgezwollen
Ja dat hoorde ik.... jamer dat er nooit echt een begrijpelijk verhaal uitkomt.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zojuist had Japio weer een onverstaanbaar woest verhaal "Dat kun je niet menen" en "En dat nog 5 dagen".
Ik zou het geloven als ie 6 dagen had gezegd.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik weet nog wel een leuke COS-hype te verzinnen, een soort FEBO-bommetje :![]()
Japio wordt door FEBO gedwongen vanaf nu Brian te steunen. Je hoorde hem in z'n slaap zeggen "Dat kun je niet menen" en "En dat nog 5 dagen". Duidelijk bewijs dus dat hij verplicht de verhalen van Mr. D moet geloven en verplicht tegen Huub moet gaan spelen. Japio heeft het zelf gezegd !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |