Dat is het laaste stukje hersens wat van ellende naar z'n kaak is gezakt....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:08 schreef Kinga het volgende:
Wat zit er eigenlijk in die bobbel in die wang van Brian... ziet er zo vaag uit...
dus komt brian er weer mee wegquote:
Adrenaline.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:16 schreef T-lex het volgende:
ff iets anders...is het jullie ook opgevallen dat Huub wel ineens snel kon lopen met die "3 dubbel gekneusde voet van hem"
Omdat hij anders Brian en Amanda fans tegen hem zal krijgen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:15 schreef Prospera het volgende:
Maar hij wil er geen aangifte van doen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
I love Tommie. Daarom denk ik ook dat Stijn terug is.
Adrenaline kills the pain...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:16 schreef T-lex het volgende:
ff iets anders...is het jullie ook opgevallen dat Huub wel ineens snel kon lopen met die "3 dubbel gekneusde voet van hem"
Amanda zit inderdaad vol met frustratie omdat ze gezakt is.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:16 schreef Dementor het volgende:
Brian en Amanda hebben deze slag gigantisch verloren.
En dat allemaal omdat dellie vanmorgen gezakt is.
Heb jij je computer wel eens op spyware/virussen gecheckt? Volgens mij krijg je hele andere en verkeerde beelden door...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Goede zelfbeheersing van Brian tegen de wild schreeuwende Huub.
Huub is zijn feeling voor het spel kwijt: dit was een verkeerd moment om Brian uit te lokken.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:17 schreef ruby het volgende:
[..]
Omdat hij anders Brian en Amanda fans tegen hem zal krijgen.![]()
Bedankt Prospera.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:17 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Heb jij je computer wel eens op spyware/virussen gecheckt? Volgens mij krijg je hele andere en verkeerde beelden door...
adrenaline.. zo had ik pas in het ziekenhuis door dat mijn pols voor 100% gebroken was.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:16 schreef T-lex het volgende:
adrenaline is niet zomaar iets dat je op commando door je lichaam laat aanmaken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 00:18 schreef T-lex het volgende:
[..]
klopt...maar dan kan die dus ook vechten...of doet dat hem niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |