Vroeger zou ik daar echt aanstoot aan hebben genomen. Ik kon net zo slecht tegen kritiek als Brian en Huub nu kunnen. Het duurt een tijdje blijkbaarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind het een matige tot slechte collumn.
Bart weet het vast wel, maar zegt verder niks. Het is zijn job. Hij is geen journalist... Hij is aangesteld dooor Talpa/RTL en kan waarschijnlijk ook niet meer zeggen... Slaaf van de journalistiek zou een beter woord zijn, denk ik...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Een beetje journalist zoekt dat natuurlijk uit. Dit gedeelte was gewoon roddeljournalistiek.
Jeetje, ik vind het steeds slecher worden.![]()
Sorry.
EDIT:
Mooie reintegratiecoach als ie niet eens weet of ie van doen heeft met en bruidspaar of niet.
Kon het niet laten, had al een tijdje de politiek niet meer afgezeken, en dacht dat het wel in een moeite door mee kon:)quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:59 schreef BarryK het volgende:
Als ik ergens wel een hekel aan heb is het als politieke voorkeuren/meningen worden opgelegd door een auteur van een stuk wat daar niets maar dan ook niets mee te maken heeft.
Verder is Bart top!
en nou voor de laatste keer...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:00 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Bart weet het vast wel niet, maar zegt verder niks. Het is zijn job. Hij is geen journalist... Hij is aangesteld dooor Talpa/RTL en kan waarschijnlijk ook niet meer zeggen... Slaaf van de journalistiek zou een beter woord zijn, denk ik...
Hij mag er niet meer in van het rattenkoppel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bart ga je nu nog wel terug,je ziet wat Brian doet als hij geen gelijk krijgt
At ease Bart... ik zei al eerder dar ik het een mooi stuk vond: trachtte je slechts te verdedigen... ok: slechte bewoordingquote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:08 schreef Musje456 het volgende:
[..]
At ease Bart... ik zei al eerder dar ik het een mooi stuk vond: trachtte je slechts te verdedigen... ok: slechte bewoording![]()
![]()
Sorry![]()
Ik erger me er voornamelijk aan doordat er een groot deel van onze bevolking dergelijke statements klakkeloos overneemt zonder in staat te zijn het zelf nader te verklaren waarom ze dat vinden. Mensen die er bewust voor kiezen blootgesteld te worden aan politieke betogen zijn zich mijn inziens veel beter bewust van dat er meerdere meningen zijn, die allen goed beargumenteerd kunnen worden. In het stukje zoals wat jij schreef lezen types à la Amanda (Oh nee, die leest uberhaupt niet) dergelijke statements en gaan dit bij een discussie over dit onderwerp van de daken schreeuwen terwijl ze stamelend in staat zal zijn uit te leggen wie meneer Bush eigenlijk is (iets met "uuh uuh is dat niet de baas van Amerika?" verwacht ik).quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:01 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Kon het niet laten, had al een tijdje de politiek niet meer afgezeken, en dacht dat het wel in een moeite door mee kon:)
Ziek!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:10 schreef Lady-night het volgende:
Dit las ik op NL
Broertje van Ricardo bedreigt Palma
Geplaatst op 09-05 om 02:03
Een paar dagen geleden konden wij Ricardo horen hoe hij zich uitsprak tegen Nowlive. Zijn broertje heeft een ban gehad en dat vond hij belachelijk en triest. Wat er niet bij vermeld werd is de reden van de ban, en die reden was het bedreigen en het dood wensen van een oudere dame via PM. Wat schetst onze verbazing, dit zelfde broertje wat een ban heeft, heeft nu Palma via hyves bedreigt. Er zijn al enkele mensen die met afschuw op dat oh zo lieve broertje gereageerd hebben.
http://www.nowlive.eu/userfiles/image/1(33).jpg
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik was en ben nog steeds een huub fan maar eerlijk gezegd van mij mag Jaap winnen,
de enige die geen agressie toont, en ik heb mijn buik vol van al die agressie,
dus zo vlak voor het einde, ook een verrassing voor mijzelf,
laat jaap maar winnen.........
brian en amanda gun ik het écht niet en huub redt zich wel, claire heeft volgens mij ook een aardig bemiddelde familie dus die redt zich ook wel, misschien zelfs een tijdje (of wie weet heel lang?) samen met huub en anders is daar altijd papa claire nog.....
ja, ja, had het zelf ook niet gedacht maar doe mij Jaap maar
De dag na het huwelijk in de villa zijn ze wel op het gemeentehuis geweest bij 'de ambtenaar'. Foto daarvan stond op de DGK-site. Kan natuurlijk een nepfoto zijn, maar ze zijn er wel voor uit de villa gegaan om het echt te laten lijken.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik doe niet of het nep is, ik zet mijn oprechte vraagtekens bij de officiele randjes. En niet alleen vraagtekens bij het huwelijk natuurlijk... Want wat is er wel echt in de gouden kooi?
Je zegt het idd zelf al: types als amanda lezen mijn crap niet, veuls te moerluk. En ik vind het ook hypocriet (de houding van de tv-kijker) maar ik ben het met je eens dat het misschien wat ver gezocht is.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:11 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ik erger me er voornamelijk aan doordat er een groot deel van onze bevolking dergelijke statements klakkeloos overneemt zonder in staat te zijn het zelf nader te verklaren waarom ze dat vinden. Mensen die er bewust voor kiezen blootgesteld te worden aan politieke betogen zijn zich mijn inziens veel beter bewust van dat er meerdere meningen zijn, die allen goed beargumenteerd kunnen worden. In het stukje zoals wat jij schreef lezen types à la Amanda (Oh nee, die leest uberhaupt niet) dergelijke statements en gaan dit bij een discussie over dit onderwerp van de daken schreeuwen terwijl ze stamelend in staat zal zijn uit te leggen wie meneer Bush eigenlijk is (iets met "uuh uuh is dat niet de baas van Amerika?" verwacht ik).
Ik kon het niet laten nog even te reageren
Het zal wel met een reden zijn, maar ik lees nergens een bedenking over de rol van Talpa in het geheel.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:00 schreef dieenebart het volgende:
Wat vond je er niet goed aan (opbouwende kritiek, zeg maar)? Niet dat het me echt interesseert, maar je moet af en toe iets doen voor de vorm, toch?
Bram heeft het bevestigd. Ik sanp dus niet waarom Bart dit in twijfel stelt...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De dag na het huwelijk in de villa zijn ze wel op het gemeentehuis geweest bij 'de ambtenaar'. Foto daarvan stond op de DGK-site. Kan natuurlijk een nepfoto zijn, maar ze zijn er wel voor uit de villa gegaan om het echt te laten lijken.
en nu een gewetensvraag..... als je anderhalf jaar opgesloten zit met iemand, die je totaal niet mag.......hoe zouden wij reageren.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is in het begin veelal van toepassing geweest. Daardoor is er die enorme weerstand van beiden tegen elkaar ontstaan. Daarnaast is het inderdaad zo dat Brian kortsluiting krijgt als hij z'n punt niet kan maken....Maar ook dat zie ik bij Huub terug. Als je de schilletjes van beiden eraf haalt, dan zie ik in de kern echt twee identieke figuren.
Desii, heb je het VV verslag over Tommy vs. Brian al gelezen?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 02:22 schreef Desii het volgende:
[..]
en nu een gewetensvraag..... als je anderhalf jaar opgesloten zit met iemand, die je totaal niet mag.......hoe zouden wij reageren.
Kijk eens naar rustige Claire, die noemde amanda een kankerhoer en later ook een tyfushoer...... een type waar je het totaal niet bij verwacht.
Als ik Amanda aan moet horen, had ik er al lang met een stoel opgeramt.....
Alleen Tommy wilde een normaal gesprek op rustige toon voeren, wat zowel Brian als Amanda totaal niet toelieten... en als Tommy, uiteindelijk wegloopt nadat hij door heeft dat het totaal zinloos is..... draait Brian door.
Ik vraag me zelfs af of in dit geval Huub doorgedraait zou zijn....... Mijn mening: ik denk het niet!!!
1. Tommy was rustig en heel redelijk
2. Huub is nooit te beroerd in zo'n soort confrontie gewoon zijn mening te geven
Dus dat iemand in dit specifieke geval het opneemt voor Brian.... is mij totaal onduidelijk.
dus datte en weltruste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |