quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:41 schreef T-lex het volgende:
Gaat toch nog niet helemaal lekker met de para brodah.
Hij is nu aan Amanda d'r kant gaan liggen....volgens mij kan hij niet op z'n linker zij liggen.
Ja maar Bart is een vriend van hun toch en hij doet nu net of dat huwelijk nep is en bram zegt van niet.Dus een van de twee liegt en dat vind ik niet netjes tegenover de mensen die Huub en Claire leuke kaarten en cadeaus hebben gestuurd.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:41 schreef Coraatje het volgende:
[..]
is het niet de vraag die ons allemaal bezig houd ?
Het is van beide haantjes gedrag. Brian wil het respect dat hij de fysiek sterkere is. Maar Huub wil het respect voor zijn verbale vermogens. Het probleem wat ik zie is dat Brian het niet kan verkroppen dat hij moet toegeven dat Huub verbaal en intellectuele vlak de 'betere' is.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onmacht is het inderdaad. En dat ook onderkennen en er mee worstelen. Mensen zitten raar in elkaar, sommigen hebben andere verbindingen in het hoofd bij geboorte, bij sommigen ontstaat het door wat er in het verleden is ingestopt. Er is wat er is. Het kleine voordeel wat ik Brian dan geef ten opzichte van Huub is dat hij er regelmatig mee worstelt en dat ik het Huub zie inzetten om er zelf beter van te worden. Verdraaien, net iets anders dan het was over het voetlicht brengen, juist het inzetten van die agressie om er beter uit te komen. Ik vind het meer doortrapt van Huub. Bij Brian is het meer primair......
Ik vind het wel gek dat hij nou juist op zn dikke wang gaat liggen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:41 schreef T-lex het volgende:
Gaat toch nog niet helemaal lekker met de para brodah.
Hij is nu aan Amanda d'r kant gaan liggen....volgens mij kan hij niet op z'n linker zij liggen.
Klopt, maar ik had het puur over fysiek geweld. Over kinderachtig gedrag in de gouden kooi kun je boeken volschrijven, dus daar wilde ik maar niet aan beginnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:43 schreef Coraatje het volgende:
en huubs actie dan van het weekend met de tas van chantal ,dat was in mijn ogen ook een actie die *kinderen* doen als ze het mondelijk niet (meer) kunnen winnen
Je vergeet overigens de volgende personen te melden: Palma, Erik, Jaap en Lieke. Ook die heeft hij redelijk agressief benaderd.....En nee, niet omdat hij werd aangevallen, maar omdat hij het opzocht.....quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:34 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik kan er naast zitten, maar volgens mij is Huub tegen vier personen agressief geweest:
Brian, Amanda, Nathanael en Natasia. In alle gevallen ging het om een kort lontje wanneer hij fysiek aangevallen werd of wanneer zijn (ex-)vriendin of familie werd uitgescholden.
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Klinkt in mijn ogen wel ok (denk dat ik nl ook zo zou reageren)... ik wacht andere reacties af... Sta open voor meerdere gevoelens in die zin.
Nee dus, niet boeiend wat mij betreft.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:41 schreef Coraatje het volgende:
[..]
is het niet de vraag die ons allemaal bezig houd ?
jah sorry dat doen die mensen toch zelfquote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja maar Bart is een vriend van hun toch en hij doet nu net of dat huwelijk nep is en bram zegt van niet.Dus een van de twee liegt en dat vind ik niet netjes tegenover de mensen die Huub en Claire leuke kaarten en cadeaus hebben gestuurd.
Weet ik wel,maar vind ik toch sneu.Heb het zelf niet gedaan hoor,ga echt geen kaartje sturen ofzo.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:46 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jah sorry dat doen die mensen toch zelf
Ik doe niet of het nep is, ik zet mijn oprechte vraagtekens bij de officiele randjes. En niet alleen vraagtekens bij het huwelijk natuurlijk... Want wat is er wel echt in de gouden kooi?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja maar Bart is een vriend van hun toch en hij doet nu net of dat huwelijk nep is en bram zegt van niet.Dus een van de twee liegt en dat vind ik niet netjes tegenover de mensen die Huub en Claire leuke kaarten en cadeaus hebben gestuurd.
Ik ben ook geen schrijver zoals jij. Maar je proeft het verschil?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Je zou 'volledig' kunnen proberen. En een extra 'de' weghalen
Dit snap ik nou niet,jij weet toch of het echt of nep is.Nou dat is dan ook leuk voor al die fans om te weten dat er niks echt is in de kooi.Dan zijn die miljonairs ook oplichters om mensenalles te laten geloven en geld uit de zakken trommelen.Zou dat echt niet kunnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik doe niet of het nep is, ik zet mijn oprechte vraagtekens bij de officiele randjes. En niet alleen vraagtekens bij het huwelijk natuurlijk... Want wat is er wel echt in de gouden kooi?
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:43 schreef Coraatje het volgende:
[..]
Klinkt in mijn ogen wel ok (denk dat ik nl ook zo zou reageren)... ik wacht andere reacties af... Sta open voor meerdere gevoelens in die zin.
Een beetje journalist zoekt dat natuurlijk uit. Dit gedeelte was gewoon roddeljournalistiek.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik doe niet of het nep is, ik zet mijn oprechte vraagtekens bij de officiele randjes. En niet alleen vraagtekens bij het huwelijk natuurlijk... Want wat is er wel echt in de gouden kooi?
Die ene bart natuurlijk, die Amandrama op haar plekje zet...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik vind het een matige tot slechte collumn.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:49 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Eens. Maar toch is dat tas-incident wel anders dan iemand fysiek aanpakken...tenminste dat vind ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:46 schreef agter het volgende:
[..]
en huubs actie dan van het weekend met de tas van chantal ,dat was in mijn ogen ook een actie die *kinderen* doen als ze het mondelijk niet (meer) kunnen winnen
Net zo min als jij.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:53 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dit snap ik nou niet,jij weet toch of het echt of nep is.Nou dat is dan ook leuk voor al die fans om te weten dat er niks echt is in de kooi.Dan zijn die miljonairs ook oplichters om mensenalles te laten geloven en geld uit de zakken trommelen.Zou dat echt niet kunnen.
Het Buitenhout College te Almerequote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:46 schreef Lady-night het volgende:
Welke school had Brian nu geboekt in Almere over zelfbeheersing.....en de school werd opgeroepen om te sms-en??
Nou ga maar gauw slapen,want dit geloof ik echt niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Net zo min als jij.
gebeurt er nog wat of liggen ze allemaal op 1 oor? Dan kan ik tenminste rustig verder in the dreaming void.
Sweet dreams, all!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |