abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58567801
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:41 schreef T-lex het volgende:
Gaat toch nog niet helemaal lekker met de para brodah.
Hij is nu aan Amanda d'r kant gaan liggen....volgens mij kan hij niet op z'n linker zij liggen.

amanda vergeet te zeggen: je durft gewoon niet te sparren
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_58567804
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:41 schreef Coraatje het volgende:

[..]

is het niet de vraag die ons allemaal bezig houd ?
Ja maar Bart is een vriend van hun toch en hij doet nu net of dat huwelijk nep is en bram zegt van niet.Dus een van de twee liegt en dat vind ik niet netjes tegenover de mensen die Huub en Claire leuke kaarten en cadeaus hebben gestuurd.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 01:45:35 #253
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58567809
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Onmacht is het inderdaad. En dat ook onderkennen en er mee worstelen. Mensen zitten raar in elkaar, sommigen hebben andere verbindingen in het hoofd bij geboorte, bij sommigen ontstaat het door wat er in het verleden is ingestopt. Er is wat er is. Het kleine voordeel wat ik Brian dan geef ten opzichte van Huub is dat hij er regelmatig mee worstelt en dat ik het Huub zie inzetten om er zelf beter van te worden. Verdraaien, net iets anders dan het was over het voetlicht brengen, juist het inzetten van die agressie om er beter uit te komen. Ik vind het meer doortrapt van Huub. Bij Brian is het meer primair......
Het is van beide haantjes gedrag. Brian wil het respect dat hij de fysiek sterkere is. Maar Huub wil het respect voor zijn verbale vermogens. Het probleem wat ik zie is dat Brian het niet kan verkroppen dat hij moet toegeven dat Huub verbaal en intellectuele vlak de 'betere' is.
Brian wil de inteligente zijn, de dichter, de artiest, de denker..... voor mij is hij de sporter en de kickbokser. En daar is niks mis mee. Maar hij moet zich geen illusies maken.
Waar Brian eerder Huub 'beschuldigde' van en wanabee Brian te willen zijn. Zie ik eerder het omgekeerde.
Op vrijdag 9 mei 2008 01:41 schreef T-lex het volgende:
Gaat toch nog niet helemaal lekker met de para brodah.
Hij is nu aan Amanda d'r kant gaan liggen....volgens mij kan hij niet op z'n linker zij liggen.
Ik vind het wel gek dat hij nou juist op zn dikke wang gaat liggen.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 01:45:48 #255
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58567813
Wat liggen die twee gluiperds weer te fluisteren?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_58567814
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:43 schreef Coraatje het volgende:
en huubs actie dan van het weekend met de tas van chantal ,dat was in mijn ogen ook een actie die *kinderen* doen als ze het mondelijk niet (meer) kunnen winnen
Klopt, maar ik had het puur over fysiek geweld. Over kinderachtig gedrag in de gouden kooi kun je boeken volschrijven, dus daar wilde ik maar niet aan beginnen.
pi_58567815
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:34 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Ik kan er naast zitten, maar volgens mij is Huub tegen vier personen agressief geweest:
Brian, Amanda, Nathanael en Natasia. In alle gevallen ging het om een kort lontje wanneer hij fysiek aangevallen werd of wanneer zijn (ex-)vriendin of familie werd uitgescholden.
Je vergeet overigens de volgende personen te melden: Palma, Erik, Jaap en Lieke. Ook die heeft hij redelijk agressief benaderd.....En nee, niet omdat hij werd aangevallen, maar omdat hij het opzocht.....

Edit: En Dennis en Nadia

En nu echt
  vrijdag 9 mei 2008 @ 01:46:21 #258
156669 Lady-night
dames eerst
pi_58567817
Welke school had Brian nu geboekt in Almere over zelfbeheersing.....en de school werd opgeroepen om te sms-en??
Hangplek voor vrije gedachten
pi_58567818
quote:

[..]

Klinkt in mijn ogen wel ok (denk dat ik nl ook zo zou reageren)... ik wacht andere reacties af... Sta open voor meerdere gevoelens in die zin.

en huubs actie dan van het weekend met de tas van chantal ,dat was in mijn ogen ook een actie die *kinderen* doen als ze het mondelijk niet (meer) kunnen winnen
[/quote]

Eens. Maar toch is dat tas-incident wel anders dan iemand fysiek aanpakken...tenminste dat vind ik.
Make my day!
pi_58567819
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:41 schreef Coraatje het volgende:

[..]

is het niet de vraag die ons allemaal bezig houd ?
Nee dus, niet boeiend wat mij betreft.
pi_58567820
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:44 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ja maar Bart is een vriend van hun toch en hij doet nu net of dat huwelijk nep is en bram zegt van niet.Dus een van de twee liegt en dat vind ik niet netjes tegenover de mensen die Huub en Claire leuke kaarten en cadeaus hebben gestuurd.
jah sorry dat doen die mensen toch zelf
pi_58567826
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:46 schreef Coraatje het volgende:

[..]

jah sorry dat doen die mensen toch zelf
Weet ik wel,maar vind ik toch sneu.Heb het zelf niet gedaan hoor,ga echt geen kaartje sturen ofzo.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 01:49:19 #263
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_58567827
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:44 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik doe niet of het nep is, ik zet mijn oprechte vraagtekens bij de officiele randjes. En niet alleen vraagtekens bij het huwelijk natuurlijk... Want wat is er wel echt in de gouden kooi?
  vrijdag 9 mei 2008 @ 01:49:30 #264
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58567830
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:32 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Je zou 'volledig' kunnen proberen. En een extra 'de' weghalen
Ik ben ook geen schrijver zoals jij. Maar je proeft het verschil?

Jointje gerookt tijdenshet laatste gedeelte? Je dwaalde maar raar af richting politiek
http://www.enjoymedia.nl/filmpjes/einde%20kooi.pdf
pi_58567836
ik vind het een leuke collumn van Bart,
maar ik zie hem liever nog een keer terug komen
pi_58567851
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:49 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Ik doe niet of het nep is, ik zet mijn oprechte vraagtekens bij de officiele randjes. En niet alleen vraagtekens bij het huwelijk natuurlijk... Want wat is er wel echt in de gouden kooi?
Dit snap ik nou niet,jij weet toch of het echt of nep is.Nou dat is dan ook leuk voor al die fans om te weten dat er niks echt is in de kooi.Dan zijn die miljonairs ook oplichters om mensenalles te laten geloven en geld uit de zakken trommelen.Zou dat echt niet kunnen.
pi_58567852
quote:

[..]

Klinkt in mijn ogen wel ok (denk dat ik nl ook zo zou reageren)... ik wacht andere reacties af... Sta open voor meerdere gevoelens in die zin.

[/quote]
Mee eens Coraatje. Ik tracht me daarbij wel eens voor te stellen hoe het is om 24/7 samen met dezelfde personen te zijn en wat dat doet met je... Ik zou dat echt niet kunnen hoe Brian, Amanda, Huub, Jaap en Claire dat doen...

Persoonlijnlijk denk ik dat ik al heel lang daarvoor iemand een trap in zijn gezicht had gegeven... Dus script of niet: ik heb wel een vreselijk respect voor die vijf.,...
  vrijdag 9 mei 2008 @ 01:54:02 #269
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58567855
quote:

[..]

Een beetje journalist zoekt dat natuurlijk uit. Dit gedeelte was gewoon roddeljournalistiek.
Jeetje, ik vind het steeds slecher worden.
Sorry.

EDIT:
Mooie reintegratiecoach als ie niet eens weet of ie van doen heeft met en bruidspaar of niet.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 01:54:15 #270
168159 FSR
Just myself
pi_58567856
quote:

[..]

Die ene bart natuurlijk, die Amandrama op haar plekje zet...
When exist, things are inévitable
pi_58567860
quote:

[..]

Ik vind het een matige tot slechte collumn.
pi_58567861
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:46 schreef agter het volgende:

[..]

Eens. Maar toch is dat tas-incident wel anders dan iemand fysiek aanpakken...tenminste dat vind ik.
[/quote]ik zie huub ook niet braaf aan de zijlijn kijken als eer een confrontatie is die hem verder niet aangaat,dus vies is hij der ook niet van ,missien is de mate dat hij begint iets lager..
edit mm het quoten gata me niet lekker af vanaaf
  vrijdag 9 mei 2008 @ 01:56:37 #273
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_58567869
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:53 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dit snap ik nou niet,jij weet toch of het echt of nep is.Nou dat is dan ook leuk voor al die fans om te weten dat er niks echt is in de kooi.Dan zijn die miljonairs ook oplichters om mensenalles te laten geloven en geld uit de zakken trommelen.Zou dat echt niet kunnen.
Net zo min als jij.

gebeurt er nog wat of liggen ze allemaal op 1 oor? Dan kan ik tenminste rustig verder in the dreaming void.

Sweet dreams, all!

vrijdag 9 mei 2008 @ 01:56:38 #274
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_58567870
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:46 schreef Lady-night het volgende:
Welke school had Brian nu geboekt in Almere over zelfbeheersing.....en de school werd opgeroepen om te sms-en??
Het Buitenhout College te Almere
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_58567876
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 01:56 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Net zo min als jij.

gebeurt er nog wat of liggen ze allemaal op 1 oor? Dan kan ik tenminste rustig verder in the dreaming void.

Sweet dreams, all!

Nou ga maar gauw slapen,want dit geloof ik echt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')