Die link is al eerder geplaatst hier Bart...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:27 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Tsja, kan het wel proberen...
(heb er net een column over geschreven, maar ik krijg de link van enjoymedia zelf niet geplakt. zoek dus maar ff, dan weet je hoe ik er over denk)
De Wens is de vader van de gedachte?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:32 schreef Lady-night het volgende:
Ik denk dat Brian nu dood gaat.....112???
Was lief he!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:30 schreef akveor het volgende:
Huub: Claire, weet je dat ik een heel fijn gevoel krijg als je zo voor me opkomt?
Claire: Wacht even. Daar gaan we zo even verder over praten...
Ik kan er naast zitten, maar volgens mij is Huub tegen vier personen agressief geweest:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is in het begin veelal van toepassing geweest. Daardoor is er die enorme weerstand van beiden tegen elkaar ontstaan. Daarnaast is het inderdaad zo dat Brian kortsluiting krijgt als hij z'n punt niet kan maken....Maar ook dat zie ik bij Huub terug. Als je de schilletjes van beiden eraf haalt, dan zie ik in de kern echt twee identieke figuren.
Hij heeft het even zwaarquote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:32 schreef Lady-night het volgende:
Ik denk dat Brian nu dood gaat.....112???
Vind het wel een beetje raar dat je het vuurtje van het nep huwelijk aanwakkert.Bram heeft zelf gezegd dat er echt getrouwd is en wie van jullie liegt er dan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:29 schreef dieenebart het volgende:
http://www.enjoymedia.nl/filmpjes/einde%20kooi.pdf
oh viel eigenlijk best wel mee. Ik word nog eens handig
Dat gaat hem niet worden denk ik. wel dusquote:
Ik kan een eind met je meegaan, behalve met bovenstaande. Juist als hij niet kon winnen werd hij als eerste altijd handtastelijk. En dat moment duurde nooit zo heel erg lang.......quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:34 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dit heb ik Huub nog nooit zien doen, integendeel, hij vindt het het voeren van eindeloze discussies juist heerlijk.
Ik kan er naast zitten, maar volgens mij is Huub tegen vier personen agressief geweest:quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:34 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dat is in het begin veelal van toepassing geweest. Daardoor is er die enorme weerstand van beiden tegen elkaar ontstaan. Daarnaast is het inderdaad zo dat Brian kortsluiting krijgt als hij z'n punt niet kan maken....Maar ook dat zie ik bij Huub terug. Als je de schilletjes van beiden eraf haalt, dan zie ik in de kern echt twee identieke figuren.
Toch blijft het jammer dat ze niet los hebben mogen gaan op Amanda...dan zou je Brians ware aard eens echt kunnen zien. Vanavond was enkel een klein voorproefje. En hij flipte al helemaal.quote:
hartaanvalletje?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:37 schreef T-lex het volgende:
Hij klaagde over pijn op z'n borst en hij kreeg moeilijk lucht....![]()
volgens mij schrok de regie ook ff want we kregen weer een groen beeld.![]()
Inmiddels zijn ze weer een tent aan het bouwen lijkt het...dus gaat wel weer geloof ik. Echt een doorzetter hé die Brian...
Ik wil bronnen...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan een eind met je meegaan, behalve met bovenstaande. Juist als hij niet kon winnen werd hij als eerste altijd handtastelijk. En dat moment duurde nooit zo heel erg lang.......
Anyway, ik ga pitten...
Dat is voor Amanda toch de definitie van een relaasie?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:39 schreef rooie3 het volgende:
En sex boven alles ,de een is ongesteld en de ander heeft vette pijn in zijn bek,Maar wippen moet.
is het niet de vraag die ons allemaal bezig houd ?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje raar dat je het vuurtje van het nep huwelijk aanwakkert.Bram heeft zelf gezegd dat er echt getrouwd is en wie van jullie liegt er dan.
Ben druk aan het typen en hoppa het is al klaar.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:40 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dat is voor Amanda toch de definitie van een relaasie?
Amanda was vandaag nog heel blij aan het melden dat dat inmiddels over was.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:39 schreef rooie3 het volgende:
En sex boven alles ,de een is ongesteld en de ander heeft vette pijn in zijn bek,Maar wippen moet.
Klinkt in mijn ogen wel ok (denk dat ik nl ook zo zou reageren)... ik wacht andere reacties af... Sta open voor meerdere gevoelens in die zin.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 01:37 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik kan er naast zitten, maar volgens mij is Huub tegen vier personen agressief geweest:
Brian, Amanda, Nathanael en Natasia. In alle gevallen ging het om een kort lontje wanneer hij fysiek aangevallen werd of wanneer zijn (ex-)vriendin of familie werd uitgescholden. Een primitieve reactie uit een soort oerdrift, maar ik denk niet dat iemand een moment de angst heeft gehad dat hij minutenlang aan 1 stuk op iemand in zou gaan rammen.
Brian heeft naast zijn ruzies met Huub in ieder geval ook agressief gedrag vertoond tegen Amanda, Lieke en vanavond dus Tommy. In het geval van Huub was de oorzaak vergelijkbaar met de oerdrift die ik hierboven beschreef, maar bij Brian heb ik wel het idee dat als de knop eenmaal om is hij ook net zo lang zou blijven doorbeuken tot iemand hem afvoert.
Dan blijft nog over de agressie tegen Amanda, Lieke en Tommy. In deze gevallen gaat het om het naar Brians gevoel te lang doorgaan met een discussie die hijniet kan winnen waardoor hij maar terugvalt naar fysieke middelen. Dit heb ik Huub nog nooit zien doen, integendeel, hij vindt het het voeren van eindeloze discussies juist heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |