Waarom dat?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Erge is dat die van mij gevlucht is uit huis
Omdat jij steeds wil knallen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:17 schreef JortK het volgende:
Chick zit bij familie.. is alleen zondag hier geweest, ze zegt dat ze hier niet tot rust komt ofzo
Wtf..quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:17 schreef JortK het volgende:
Chick zit bij familie.. is alleen zondag hier geweest, ze zegt dat ze hier niet tot rust komt ofzo
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:17 schreef JortK het volgende:
No offence manquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
Geintje he Jort, je weet het. Maar dat is wel minder. Hebben jullie er al over gepraat dan?
En dat hoop ik van harte voor je mee!quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:19 schreef JortK het volgende:
[..]
No offence man
En ja het is rot, zaterdag zie ik dr weer en dan hoop ik dr mee naar huis te kunnen nemen
Je woont toch nog niet zolang samen?quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:19 schreef JortK het volgende:
[..]
No offence man
En ja het is rot, zaterdag zie ik dr weer en dan hoop ik dr mee naar huis te kunnen nemen
Ik ookquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dat hoop ik van harte voor je mee!
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dat hoop ik van harte voor je mee!
3 maanden, maar ik heb al 4,5 jaar wat met drquote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:13 schreef JortK het volgende:
[..]
Erge is dat die van mij gevlucht is uit huis
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:27 schreef DaMart het volgende:
Op MSN kom je soms tot geniale ideeën. Zo is zojuist door 3 personen unaniem besloten om de huidige kalender wereldwijd te vervangen door de KSC-lender, die 13 ipv 12 maanden zal tellen:
DaNuari
Phebruari
Oaart
Eer-il
Tmei
Houni
Jorti
Aufritstus
Sepapiertember
Kuuktober
NovemBX
MPGecember
Mucktember
Op MSN kom je soms tot geniale ideeën. Zo is zojuist door 3 personen unaniem besloten om de huidige kalender wereldwijd te vervangen door de KSC-lender, die 13 ipv 12 maanden zal tellen:
DaNuari
Phebruari
Oaart
Eer-il
Tmei
Houni
Jorti
Aufritstus
Sepapiertember
Kuuktober
NovemBX
MPGecember
Mucktember
op13-13-2013 ga ik trouwenquote:
ik heb zoute popcornquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik snack ff een stukje Fryske Sûkebole weg hier
Vanavond in de bioscoop nog voor het dilemma zoute popcorn of chips gestaan in Tuschinski. Toch maar voor de chips omdat de popcorn in een zak zat.quote:
popcorn hoort in een bak. lmfdquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vanavond in de bioscoop nog voor het dilemma zoute popcorn of chips gestaan in Tuschinski. Toch maar voor de chips omdat de popcorn in een zak zat.
In My nogwattes... geen idee dus.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:44 schreef JortK het volgende:
lmfd?
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:44 schreef JortK het volgende:
lmfd?
Lijkt Me Fucking Duidelijk!quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Lijkt Me Fucking Duidelijk!
lmfdquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Die hoef ik dus duidelijk niet te onthoudenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:
Of wel zodat je het niet meer hoeft te vragenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Die hoef ik dus duidelijk niet te onthouden
wel zoutquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeker weten, en het liefst een hele grote![]()
eenschquote:
slaap lekkerquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:56 schreef JortK het volgende:
* JortK is mand in joooooooooooooooooooooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DaNuari
Phebruari
Oaart
Eer-il
Tmei
Houni
Jorti
Aufritstus
Sepapiertember
Kuuktober
NovemBX
MPGecember
Mucktember
ik ben na een paar dingetjes al misselijkquote:
Je moet het leren etenquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:59 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben na een paar dingetjes al misselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |