Eh. Overmorgen. In de Effenaar hequote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:19 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Sonata Arctica^^
3 dagen terug begon het op msn met een onschuldige youtube link en een torrent en sindsdien ben ik verslaafdniets anders meer geluisterd sindsdien wat een fantastische band
wanneer zijn ze in eindhoven dan en waar in eindhoven ?
Nee, potverdriedubbeltjes. Job For A Cowboy.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:01 schreef Andyy het volgende:
donderdag Job for a cowboy, bleeding through en throwdown, niemand anders die gaat ?
Waterfront toch?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:01 schreef Andyy het volgende:
donderdag Job for a cowboy, bleeding through en throwdown, niemand anders die gaat ?
Ik weet het, te ver weg, en moet donderdag 2 po's inleveren ;Cquote:Op maandag 16 juni 2008 23:50 schreef Luiheid het volgende:
Ahhhhh waarom weet ik nu pas dat sonata woensdag in eindhoven komt
Ik had er fucking willen zijn en nu moet ik wachten tot graspop
SONATA RULES MENSEN!
Destruction Preventer <3
Geen idee, ze staan dit jaar nog wel op Graspop, Hellfest, Wacken en nog allemaal festivals in Finland, Italie en Tsjechië.quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:13 schreef InTheDarkness het volgende:
Wanneer zijn ze weer in nederland dan (sa bedoel ik) ?:@
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:43 schreef Lu_Malu het volgende:
Op 30 augustus komt in de buurt van Eindhoven het nieuwe metalfestival Loud From The South. Een van de bands die zal komen in Carcass
http://festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=5132
Yes!! Carcass in Nederlandquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:43 schreef Lu_Malu het volgende:
Op 30 augustus komt in de buurt van Eindhoven het nieuwe metalfestival Loud From The South. Een van de bands die zal komen in Carcass
http://festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=5132
Metal #4 Luid Van Het Zuidenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:09 schreef Trashcanman het volgende:
Nou verzin eens wat...
Uiteraard kunnen we ook gewoon verder gaan in het topic in MUZ, wel net zo overzichtelijk.
Tegen die tijd hoor ik het welquote:Op maandag 23 juni 2008 13:52 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Metal #4 Luid Van Het Zuiden
Metal #4 Gras, Bier en Gitaren
Metal #4 Met minder YouTube en meer concerten
Metal #4 Nog steeds zonder OP
Metal #4 Waar we buiten harder gaan dan binnen
Een paar ideetjes
En waarom zouden we naar Muz gaan ?:P dit is toch ook leuk
nou was vetquote:Op maandag 16 juni 2008 11:01 schreef Andyy het volgende:
Zo slecht ? of wat anders ?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:29 schreef Andyy het volgende:
[..]
JFAC viel eigelijk erg tegen als je het vergeleek met Bleeding Through
niet echt slecht, maar Bleeding through was gewoon vetter, bleeding through stond ook minder stil en klonkt gewoon beterquote:
En ik moet de hele setlist uit m;n hoofd weten?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:35 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Wat speelden ze dan allemaal ?:D
Korte samenvatting van hoogtepunten is ook goedquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En ik moet de hele setlist uit m;n hoofd weten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn hoogtepunten zijn dikgedrukt en de hoogste hoogtepunten ook nog onderstreept
Oh en ik denk dat nr. 8 mijnhoogste hoogtepunt wasEn ook de niet dikgedrukte nummers waren tof
Ja, ik heb genoten![]()
Ik had je sowieso de hele setlist niet kunnen geven, uit mijn hoofd, want we waren halverwege Judas Priest weggegaan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:12 schreef InTheDarkness het volgende:
Er zijn dus mensen die setlists wel onthouden
quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik had je sowieso de hele setlist niet kunnen geven, uit mijn hoofd, want we waren halverwege Judas Priest weggegaan.
Wij waren half 8 ofzo weggegaan, dus ;t viel wel mee. En sowieso, na Angel hadden we ;t gehad.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:00 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Omg dan heb je zoveel vets gemist!! Hoezo dat dan, ze waren nog wel zo vroeg klaar (het was nog geen kwart over 8)
Vond het wel beetje jammer dat ze die gingen spelen, hadden ze beter nog een nummer van Painkiller kunnen spelenquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wij waren half 8 ofzo weggegaan, dus ;t viel wel mee. En sowieso, na Angel hadden we ;t gehad.
Voor mij verpestten ze ;t er gewoon mee eigenlijk, maar ja, ik hoef de setlist niet te bedenken.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:40 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Vond het wel beetje jammer dat ze die gingen spelen, hadden ze beter nog een nummer van Painkiller kunnen spelen![]()
![]()
![]()
Maar dan heb je dus gemist hoe hij als toegift met zn motor en zn homo-petje het podium opkwam om Hell Bent for Leather te spelen, en je hebt Painkiller gemist, dus je hebt wél wat gemist
Moest je nog ver naar huis dan? Kan me voorstellen dat je dan eerder weggaat, zondag is ook zo'n lekkere kutdag voor concerten. Ik hoefde maar een half uurtje gelukkig(ook voor de eerste keer dat ik niet half Nederland nog doormoest overigens
Maarja, moesten m'n ouders maar niet in Drenthe gaan wonen)
Vriendlief moest nog naar Noord-Holland, maar is wel gewoon na de tijd nog weggegaan. Hij had geloof ik de trein van kwart voor 9 ofzo. Ja die motor doen ze al sinds het nummer Hell Bent for Leather bestaat geloof ik, maar juist daarom wilde ik het graag zienquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor mij verpestten ze ;t er gewoon mee eigenlijk, maar ja, ik hoef de setlist niet te bedenken.
Met z;n motor doet ;ie altijd zei Anja (mijn piercer, die er ook was), maar z;n glimmende jas was ook al gay genoeg. ;p
Ja best wel, we wilden eigenlijk de trein van 10 voor 8 nemen, maar die hadden we gemist, maar om 20 over 8 ging er weer heen, maar toen was ik alsnog om half 11 ofzo thuis. Friesland he.
Ja is ook fijn dan, maar in Friesland rijden de bussen niet zo laat meer he, en ik heb geen zin om anderhalf uur met de trein onderweg te zijn, terwijl ;t in 35 min kan met de bus.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:14 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Vriendlief moest nog naar Noord-Holland, maar is wel gewoon na de tijd nog weggegaan. Hij had geloof ik de trein van kwart voor 9 ofzo. Ja die motor doen ze al sinds het nummer Hell Bent for Leather bestaat geloof ik, maar juist daarom wilde ik het graag zien
Angel, ach vond het erg jammer inderdaad dat het erin stond, maar was wel even een rustmoment voor mijIk stond vrij ver vooraan en heb de hele tijd staan meezingen, zingen en headbangen. Was helemaal kapot en het zweet gutste over mn hoofd
Was dus wel erg blij met een momentje rust
Buh nee, niet mijn ding.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:11 schreef Frankz0rz het volgende:fok!kers, wist niet dat er een metal topic was..
Verbaast me dat ik nog geen WINTERSUN heb gezien hier..
Wat vinden jullie?
quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:00 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen metal maar dit slaat alles.Die shit is echt niet te verstaan ofzo.
Dat heb ik eerder gehoord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |