Wat jij wilquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is geen feit, maar een mening. En ze heeft een raar hoofd IMO.
Dat kan, ik vind haar nog steeds lelijk.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat jij wil
Maar mijn mening is dus dat ze wél mooi is
Volgens mij is dit een doelloze discussie.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat kan, ik vind haar nog steeds lelijk.
Dit kan je niet eens een discussie noemenquote:Op woensdag 11 juni 2008 09:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een doelloze discussie.
Klopt.quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dit kan je niet eens een discussie noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:18 schreef rulerofdeath het volgende:
tyfuswat een onzinnige woordenwisseling
EujSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Whehehehehequote:Op woensdag 11 juni 2008 09:38 schreef rulerofdeath het volgende:
net wat plaatjes opgezocht van die SS bassiste.
minpunten:ze staat er niet naakt op het is net een 'popje'
pluspunten:voor een keertje is ze best te doen
quote:
Als het maar naakt is vind jij het goed?quote:Op woensdag 11 juni 2008 09:38 schreef rulerofdeath het volgende:
net wat plaatjes opgezocht van die SS bassiste.
minpunten:ze staat er niet naakt op het is net een 'popje'
pluspunten:voor een keertje is ze best te doen
Ik heb niets tegen metal maar dit slaat alles.quote:Op woensdag 11 juni 2008 11:50 schreef TheSorrow het volgende:
Ik dacht dat jullie nooit meer ontopic zouden gaan
madballquote:Op maandag 9 juni 2008 18:45 schreef Andyy het volgende:
omfg NYHC, leipe rappers met leipe rappermoves maar toch enorm hardcore![]()
![]()
Ik kan hier beter naar luisteren dan naar The Berzerkerquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:00 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen metal maar dit slaat alles.Die shit is echt niet te verstaan ofzo.
Hmm ik luister de laatste tijd wel veel Slayer enzo, maar dit vind ik toch iets "anders"quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:11 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik kan hier beter naar luisteren dan naar The Berzerker
Het is inderdaad niet te verstaan, ik hou zelf ook heel veel van Slayer... maar hoe meer mensen je leert kennen, hoe meer bands ook, en tegenwoordig is het zo, hoe sneller hoe beterquote:Op woensdag 11 juni 2008 12:15 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hmm ik luister de laatste tijd wel veel Slayer enzo, maar dit vind ik toch iets "anders"
Veel drukker, chaotischer en bijna niet te verstaan, wel jammer.
Ja Slayer is echt vet.quote:Op woensdag 11 juni 2008 12:57 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet te verstaan, ik hou zelf ook heel veel van Slayer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |