Genoeg goede namenquote:Op maandag 2 juni 2008 11:04 schreef MASD het volgende:
[..]
Wie kwamen er?
en jahet ov is gewoon kanker. Of vertragingen of stakingen.
Hahaha ik ben nogsteeds vet moe van zaterdag =Dquote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:36 schreef TheSorrow het volgende:
Kanker vette shit in de 013Keihard gechilled daar, goede bands, lekker druk
Morgen weer
Kanker NS, in totaal 1,5 uur vertraging, en daardoor reden er geen treinen meer, toen maar een wandeling van Dordt Centraal naar Zwijndrecht![]()
Moet je nagaan als je 2 dagen had geweest, en 2 x terug moet lopen vanaf Dordt naar Zwijndrecht omdat die hoerentrein niet tot laat gaatquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hahaha ik ben nogsteeds vet moe van zaterdag =D
Moet je nagaan hoe t is als je maar 2 uur geslapen hebt, daarna 3 kwartier met de bus, 3 uur met de trein, dan vet los gaan, daarna 3 1/2 uur in de trein met al die klote vertragingen, daarna nog een kwartier met de bus om vervolgens bij je vriend te slapen, die vervolgens je micro dermal er bijna uitrukt met z;n roze 013 bandje.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:41 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je 2 dagen had geweest, en 2 x terug moet lopen vanaf Dordt naar Zwijndrecht omdat die hoerentrein niet tot laat gaat
Goed weekend gehad dus?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe t is als je maar 2 uur geslapen hebt, daarna 3 kwartier met de bus, 3 uur met de trein, dan vet los gaan, daarna 3 1/2 uur in de trein met al die klote vertragingen, daarna nog een kwartier met de bus om vervolgens bij je vriend te slapen, die vervolgens je micro dermal er bijna uitrukt met z;n roze 013 bandje.
Ontzettend. in 2 dagen mooi 150,- uitgegeven, en nu ben ik blut.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:51 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Goed weekend gehad dus?
Mijn arm werd er bijna afgetrokken door die beveiliger, hij moest persé dat nummertje op het bandje zien
Moet ik ook weg dan? Ik luister bijna nooit metal, alleen als ik bij m;n bitch ben, meestal deathcore.quote:
My Dying Bridequote:Op donderdag 5 juni 2008 00:01 schreef MASD het volgende:
Doom en drone is verdammt ook metal!
Moet ik me aangesproken voelen?quote:
Ik doe ;t toch nietquote:
ook naar Priest in Meppel?quote:Op zondag 8 juni 2008 14:12 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Weer eens cd's gekocht die ik al uit m'n kop ken maar gewoon nooit origineel gekocht had: Slowly we Rot en Cause of Death (Obituary of course)
Lagen nu voor 7,50 p/s bij de Fame
En Priest komt steeds dichterbij!!
Ja dat zeg ik. Ik weet het nog niet zeker, geld enzo. Moet ook nog een kaartje voor Waldrock halen.quote:Op zondag 8 juni 2008 15:35 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik neem aan dat je Zwolle bedoelt?Daar ga ik heen ja
Ja ik weet het, dan zijn mijn vriend en ik tenminste niet om half 3 ;s nachts bij hem thuis, zoals bij neurotic. Cavalera Conspiracy schijnt anders wel tof te zijn, ken ;t voor de rest niet ofzo.quote:Op zondag 8 juni 2008 18:44 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Het is wel al om 8 uur afgelopen, wat ik erg relaxed vind want nu kan vriendlief ook mee. Voor mij maakt het niet uit want ik woon in Hoogeveen, dus moeders komt me sowieso wel halen
Vind de prijs op zich nog okay in vergelijking met wat je voor Maiden betaalt. Helemaal als je de voorprogramma's vergelijkt. Vind het tof dat Iced Earth komt, Cavalera Conspiracy mag van mij best dood en Airbourne boeit me ook niet.
En dan heb je naast ;t kaartje ook nog vervoerskosten, waar je soms gewoon meer aan kwijt bent.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:30 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ik ken het, daarom ben ik niet naar Neurotic gegaan en ga ik niet naar Graspop. Maar ik wil Priest al zien sinds ik iets van 11 was, dus als ik er nu niet heen ga vergeef ik mezelf dat nooit. Volgend jaar doen ze weer een Europese tour, maar dan spelen ze het hele nieuwe album. Deze tour spelen ze daar maar een paar nummers van en verder klassiekers, en dat is precies wat ik wil! (I know, ze zijn 3 jaar geleden ofzo ook geweest, maar toen mocht en kon ik niet, toen was ik 13)
50? In België mag je dan gratis reizen met het OV he.quote:Op zondag 8 juni 2008 22:53 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
*kijkt op kaartje* 45 euro + 4.10 servicekosten. Ja klopt, vanuit hier (Hoogeveen, Drenthe) naar Grapsop zou me ruim 50 euro kosten geloof ik, dus dan werd het een totaal van bijna 200 euro en dan heb ik nog niets gekocht of gegeten.
Een retourtje Zwolle kost me daarintegen 7 euro, en naar Iron Maiden in Assen kost me misschien 4 euro benzinekosten, een vriend van me rijdt en mijn vriend rijdt ook mee. Neurotic had me ook 2x 17 euro aan treinkosten gekost, plus een hotel van vrijdag op zaterdag..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Bron?quote:Op zondag 8 juni 2008 16:08 schreef Andyy het volgende:
Children of Bodom naar Nederland met slipkut () en Machine hoofd
quote:Op zondag 8 juni 2008 23:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
vet, een Metaltopic op Fok!
Zelf helemaal gek op metalcore, heavy metal en af en toe een deathmetal nummertje
Favo bands:
- Iron Maiden
- KillSwitch Engage
- Sonic Syndicate (die bassiste)
- en nog veul meerWat heeft iedereen toch met die bassiste van SS? Zo knap is ze niet eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik vind haar echt niet lelijkquote:Op woensdag 11 juni 2008 08:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen toch met die bassiste van SS? Zo knap is ze niet eens.
Dat maakt haar nog niet knap.quote:
Het is geen feit, maar een mening. En ze heeft een raar hoofd IMO.quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is ze wel
Ze speelt alleen belachelijk makkelijke riffs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |