Hoi! je riep mij?quote:Op maandag 19 mei 2008 23:31 schreef Tuig het volgende:
De meestje van die Nirvana kutjes zijn meestal pas geboren na de dood van Kurt Cobain.. Als je vraagt welk nummer ze goed vinden is het 9 van de 10 keer Rape me,Polly, Come as you are, Heart shaped Box & Lithium..
Ze hebben overigens wel chille nummers (son of a gun bijvoorbeeld)
waar is dat dan?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:16 schreef Tuig het volgende:
Otep is daarom ook echt fantastisch..
Is er trouwens iemand hier die 03-12 naar Cradle of Filth, Gorgoroth,sceptic Flesh, Moonsorrow en Asrai gaat? ^^
quote:Op maandag 19 mei 2008 00:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Gelukkig luister ik dat niet meerWoW
hmm, das me net iets te verquote:Op dinsdag 20 mei 2008 17:50 schreef MASD het volgende:
[..]
http://www.last.fm/event/573860
Tilburg dus.
Jaquote:Op dinsdag 20 mei 2008 23:18 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Heb ik nou met mijn link voor eeuwig CC verpest voor je ?
Ik zie ze op Graspop, mooi zat.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:23 schreef Andyy het volgende:
http://www.fame.nl/artikel/495/Opeth-signeersessie.html
Mijn vriendje ookquote:Op woensdag 21 mei 2008 11:35 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ja
Zou wat zijn als ik door dat kutspel gelijk geen CC meer luisterDan zou ik ook al mn vrienden moeten droppen die dat spel spelen, en dat zijn er best veel
Welk profiel doe je dat je je profielwerkstuk over metal kan doen?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:39 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Mijn vriendje ookMaar dat is niet zo'n verslaafde kutnerd en hij praat er gelukkig niet over als ik bij hem ben (en speelt het dan of course ook niet)
Om maar ontopic te gaan, ik doe mijn profielwerkstuk waarschijnlijk over metal
ok dat is vet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:41 schreef InTheDarkness het volgende:
Wat vinden we trouwens van piraten metal ?![]()
Waarschijnlijk CM met muziek? ;pquote:Op donderdag 22 mei 2008 07:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Welk profiel doe je dat je je profielwerkstuk over metal kan doen?
Ik ken je niet,maar ik mag je nu al!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:07 schreef Motorhoofd het volgende:
Graspop word vet!Morbid angel, Dying Fetus, Nile, Obituary, Immortal, Priest, Maiden.
Ben ook wel benieuwd naar Calvera Conspiracy, als ze weer een beetje muziek gaan maken in richting van Beneath the Remains zit het wel snorHad alleen wel wat grind mogen komen.
Volgende week Neurotic Deathfest. nice
Anarres is wel een leuke tent, t geluid is niet denderend. Ben er zaterdag nog geweestquote:Op maandag 26 mei 2008 15:56 schreef Motorhoofd het volgende:
Zaterdag 04 oktober: Dordrecht Deathfest
Torsofuck (FI)
Fleshless (CZ)
Goreinhaled (SP)
Beautiful Cafillery (CZ)
Surgery (FR)
Sepiroth (NL)
Remains (NL)
Nice, Torsofuck
Ja, ik ken die gasten van sepiroth ook heel goed. Als het goed is speelt Keutel ook nog op Dordrecht Deathfest. Ben nog nooit in Anarres geweest, maar zal wel een dikke party worden die dagquote:Op maandag 26 mei 2008 18:42 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Anarres is wel een leuke tent, t geluid is niet denderend. Ben er zaterdag nog geweestEn Sepiroth spelen bekende van me in
Bijna, CM zonder muziek, met tekenenquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarschijnlijk CM met muziek? ;p
48 voor mijquote:Op donderdag 29 mei 2008 11:43 schreef TheSorrow het volgende:
Nog maar iets meer dan 24 uur, Neurotic Deathfest
Morgen deze tijd zit ik in het busje naar Heerenveen, om daar met m;n bitches & ho;s de trein te pakken.quote:Op donderdag 29 mei 2008 18:18 schreef TheSorrow het volgende:
Morgen rond deze tijd sta ik daar lekker los te gaan
Wie kwamen er?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 02:36 schreef TheSorrow het volgende:
Kanker vette shit in de 013Keihard gechilled daar, goede bands, lekker druk
Morgen weer
Kanker NS, in totaal 1,5 uur vertraging, en daardoor reden er geen treinen meer, toen maar een wandeling van Dordt Centraal naar Zwijndrecht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |