mijn favo cd is nymphetaminequote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:19 schreef Tuig het volgende:
Okej niet slecht.. ^^ Ben persoonlijk meer van de wat hardere zooi, maar CoF behoort nog steeds tot m`n favo`s.. wel alles voor Midian.. Thornography was ook niet geweldig.. ¬¬
En ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:04 schreef TheSorrow het volgende:
Kan niet wachten tot het eind mei is, Neurotic DeathfestSuffocation, Napalm Death,
Dying Fetus
![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
euhmz slayer, CoB, CoF, Caliban, Cannibal corpse, Dimmu borgir, Iron maiden, eigelijk van alles wel
Prostitute Disfigurement!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:01 schreef Tuig het volgende:
Waarschijnlijk de enige chick die van black en suicidal metal houd hier in dit topic?
Lifelover,Carpathian Forest & Prostitute Disfigurement Pwnen!
quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore kijkt omlaag naar m;n sexy vest
YEAH
That makes you the ultra gayquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:08 schreef Andyy het volgende:
cof is gay maartoch ben ik eigenaar van de cof hyve
de zang van cof is walgelijk, alsof die gecastreert is, en dat gegilquote:
Waarom maak je er dan een hyve over ?:')quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:39 schreef Andyy het volgende:
[..]
de zang van cof is walgelijk, alsof die gecastreert is, en dat gegil
als ze de Dani gay lieten vervangen zou de band heeel erg vooruit gaan
quote:
Ja, ik ga strippen.quote:
quote:
En ik de dag erna in Sneek. As We Fight was ook tof ja, heb drumstokje. ;pquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:45 schreef rulerofdeath het volgende:
heb ze in december 2005 in hengelo gezien
met 'kudra mata' en 'As we fight'die waren ook tof
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:56 schreef VlaDje het volgende:
Whehe, ik was laatsten zo dik aan het stappen ja, kwam ik in het rockcafe terecht, gingen ze tegen mekaar duwen en toen viel d'r 1 knock out met r hoofd tegen een hekje
Wat een langharig gespuis!quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]wat is dat toch met die mensen in rockcafe;s die zo doen. Hier ook altijd.
Rare mensen ja.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:08 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Wat een langharig gespuis!
Ik heb wel smakelijk gelachen daar
Jup, en soieso niet ergens waar een vrij mager meisje op de dansvloer staat, en later dus lag.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Rare mensen ja.
Ja logisch. C;mon ga je even moshen in een cafe. Doe dat bij een concert ofzo.
Lekker asociaal weer he.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Jup, en soieso niet ergens waar een vrij mager meisje op de dansvloer staat, en later dus lag.
En dan ook nog dat curt cocain met zo'n sikje meeschreeuwen op de muziek![]()
Ben je niet metal genoeg met een net geschoren bekkie?
Als je lekker wild wil gaan dansen doe je dat toch? Als er maar geen mensen last van hebben, wat je bij dat moshpitten duidelijk wel hebt. Aangezien iedereen tegen iedereen word aangeduwd, waaronder ook toevallige voorbijgangers.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Lekker asociaal weer he.
He! niks tegen sikken! Mijn vriend heeft ook een sik!
&Ik ken meer metaalhoofden zonder baardhaar dan met.
En bedanktquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Een sik is een teken van ouderdom... Die laat je niet groeien onder je 18e, hoe kansloos is dat, van die ventjes van 15 met een dikke baard.
Gelukkig wel, ik zou me doodschamen met zo'n pratende ... op m'n 15equote:Op donderdag 15 mei 2008 11:30 schreef MASD het volgende:
[..]
En bedankttoevallig ziet het er bij mij wél goed uit. Ieder zijn ding! weetttttog.
Ik moet de eerste metalhead met zo'n t-shirt nog tegenkomen. Je kunt er ook makkelijk vanuit gaan dat 1 op de 2 "metallers" het luistert omdat ze denken dat het ze stoer maakt. Maar goed, muziek gaat niet om welke kleren je draagt. Mijn zwarte kleren zijn in de minderheid.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ik zou me doodschamen met zo'n pratende ... op m'n 15e![]()
Sowieso zouden ouders daar een beetje op moeten letten...
Dat je bij een groep wil horen, oke... Maar om je nou compleet vol te laten begroeien en je garderobe in het gehele zwart te kleuren vind ik een probleem... Je moet zelf weten wat je draagt, zolang het maar representatief is, dat betekend geen shirt met: I hate myself and I want to die, en de welbekende zwarte skatebroek.
Ikzelf heb het dan ook over die meelopers die denken dat alles in het zwart moet en al het haar langquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:44 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik moet de eerste metalhead met zo'n t-shirt nog tegenkomen. Je kunt er ook makkelijk vanuit gaan dat 1 op de 2 "metallers" het luistert omdat ze denken dat het ze stoer maakt. Maar goed, muziek gaat niet om welke kleren je draagt. Mijn zwarte kleren zijn in de minderheid.
neuh, FOK!kers voeg ik niet toequote:
ben je er zo eenquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:49 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ikzelf heb het dan ook over die meelopers die denken dat alles in het zwart moet en al het haar lang, die weigeren om zich fatsoenlijk te kleden.
Ik laat ze ook wel lekker, maar ik vind het zo sneu dat ze zelf niet inzien dat ze in een clownspak lopen...quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ben je er zo een
laat iedereen toch in lopen zoals ze zelf willen![]()
ik heb zelf veelal zwarte t-shirts in de kast liggen maar weinig zwarte broeken. ik heb geen lang haar en geen baard ofzo (hooguit een ongeschoren kop van 3/4 dagen, maar dat is meer luiheid)
ojah, over die emo-opmerking: ga eens even op de bodem van de noordzee zitten
waar ken je die krijgen!?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dat je bij een groep wil horen, oke... Maar om je nou compleet vol te laten begroeien en je garderobe in het gehele zwart te kleuren vind ik een probleem... Je moet zelf weten wat je draagt, zolang het maar representatief is, dat betekend geen shirt met: I hate myself and I want to die, en de welbekende zwarte skatebroek.
Ik heb precies hetzelfde met mooiboysquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:05 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik laat ze ook wel lekker, maar ik vind het zo sneu dat ze zelf niet inzien dat ze in een clownspak lopen...
Nergens verbied ik ze het hoor, maar tis gewoon geen kijk.
Je wil jezelf graag representatief opstellen naar buiten(Als je iig een beetje sociaal bent), dat is iets waarin veel van de metalliefhebbers in te kort schieten...
(JA, er staat VEEL, dus niet alle, wie de schoen past, trekke hem aan)
En ik heb ook nog eens geen opmerking over een Emo gemaakt
quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:06 schreef MASD het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde met mooiboysvan die vuige jongetjes die stoer denken te zijn met hun roze shirtjes, sandalen en veel te vet haar. Ik lach ze altijd uit, de fags.
Dat is relatief. Voor mij zien ze er belachelijk uit.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:13 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Toch komen die representatiever over dan de gemiddelde metalhead![]()
Same here, alle mensen die ik erop heb hebben mij toegevoegd, heb er misschien zelf uiterlijk 10 toegevoegd ofzoquote:Op donderdag 15 mei 2008 12:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, FOK!kers voeg ik niet toe
doe er trouwens ook nauwelijks wat mee
Inderdaad, hoewel er ook een andere kant aanzit. Bij concerten kan je dat gewoon verwachten, dan moet je er niet om gaan lopen zeiken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:28 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Als je lekker wild wil gaan dansen doe je dat toch? Als er maar geen mensen last van hebben, wat je bij dat moshpitten duidelijk wel hebt. Aangezien iedereen tegen iedereen word aangeduwd, waaronder ook toevallige voorbijgangers.
Een sik is een teken van ouderdom... Die laat je niet groeien onder je 18e, hoe kansloos is dat, van die ventjes van 15 met een dikke baard.
En waarom ken ik dan genoeg metalheads die er wel representatief uitzien?quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:36 schreef VlaDje het volgende:
[..]
I hate myself and want to die is een nummer van Nirvana . Niet metal dusquote:Op donderdag 15 mei 2008 14:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
waar ken je die krijgen!?![]()
zon toffe band
+http://www.myspace.com/noidearecordsquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:29 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
I hate myself and want to die is een nummer van Nirvana . Niet metal dusmaar dat lijkt mij wel een vet shirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |