mijn favo cd is nymphetaminequote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:19 schreef Tuig het volgende:
Okej niet slecht.. ^^ Ben persoonlijk meer van de wat hardere zooi, maar CoF behoort nog steeds tot m`n favo`s.. wel alles voor Midian.. Thornography was ook niet geweldig.. ¬¬
En ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 19:04 schreef TheSorrow het volgende:
Kan niet wachten tot het eind mei is, Neurotic DeathfestSuffocation, Napalm Death,
Dying Fetus
![]()
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:16 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
euhmz slayer, CoB, CoF, Caliban, Cannibal corpse, Dimmu borgir, Iron maiden, eigelijk van alles wel
Prostitute Disfigurement!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:01 schreef Tuig het volgende:
Waarschijnlijk de enige chick die van black en suicidal metal houd hier in dit topic?
Lifelover,Carpathian Forest & Prostitute Disfigurement Pwnen!
quote:
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
* DevilsWhore kijkt omlaag naar m;n sexy vest
YEAH
That makes you the ultra gayquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:08 schreef Andyy het volgende:
cof is gay maartoch ben ik eigenaar van de cof hyve
de zang van cof is walgelijk, alsof die gecastreert is, en dat gegilquote:
Waarom maak je er dan een hyve over ?:')quote:Op woensdag 14 mei 2008 19:39 schreef Andyy het volgende:
[..]
de zang van cof is walgelijk, alsof die gecastreert is, en dat gegil
als ze de Dani gay lieten vervangen zou de band heeel erg vooruit gaan
quote:
Ja, ik ga strippen.quote:
quote:
En ik de dag erna in Sneek. As We Fight was ook tof ja, heb drumstokje. ;pquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:45 schreef rulerofdeath het volgende:
heb ze in december 2005 in hengelo gezien
met 'kudra mata' en 'As we fight'die waren ook tof
quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:56 schreef VlaDje het volgende:
Whehe, ik was laatsten zo dik aan het stappen ja, kwam ik in het rockcafe terecht, gingen ze tegen mekaar duwen en toen viel d'r 1 knock out met r hoofd tegen een hekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |