Eh. Overmorgen. In de Effenaar hequote:Op zaterdag 14 juni 2008 09:19 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Sonata Arctica^^
3 dagen terug begon het op msn met een onschuldige youtube link en een torrent en sindsdien ben ik verslaafdniets anders meer geluisterd sindsdien wat een fantastische band
wanneer zijn ze in eindhoven dan en waar in eindhoven ?
Nee, potverdriedubbeltjes. Job For A Cowboy.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:01 schreef Andyy het volgende:
donderdag Job for a cowboy, bleeding through en throwdown, niemand anders die gaat ?
Waterfront toch?quote:Op maandag 16 juni 2008 11:01 schreef Andyy het volgende:
donderdag Job for a cowboy, bleeding through en throwdown, niemand anders die gaat ?
Ik weet het, te ver weg, en moet donderdag 2 po's inleveren ;Cquote:Op maandag 16 juni 2008 23:50 schreef Luiheid het volgende:
Ahhhhh waarom weet ik nu pas dat sonata woensdag in eindhoven komt
Ik had er fucking willen zijn en nu moet ik wachten tot graspop
SONATA RULES MENSEN!
Destruction Preventer <3
Geen idee, ze staan dit jaar nog wel op Graspop, Hellfest, Wacken en nog allemaal festivals in Finland, Italie en Tsjechië.quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:13 schreef InTheDarkness het volgende:
Wanneer zijn ze weer in nederland dan (sa bedoel ik) ?:@
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:43 schreef Lu_Malu het volgende:
Op 30 augustus komt in de buurt van Eindhoven het nieuwe metalfestival Loud From The South. Een van de bands die zal komen in Carcass
http://festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=5132
Yes!! Carcass in Nederlandquote:Op donderdag 19 juni 2008 22:43 schreef Lu_Malu het volgende:
Op 30 augustus komt in de buurt van Eindhoven het nieuwe metalfestival Loud From The South. Een van de bands die zal komen in Carcass
http://festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=5132
Metal #4 Luid Van Het Zuidenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:09 schreef Trashcanman het volgende:
Nou verzin eens wat...
Uiteraard kunnen we ook gewoon verder gaan in het topic in MUZ, wel net zo overzichtelijk.
Tegen die tijd hoor ik het welquote:Op maandag 23 juni 2008 13:52 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Metal #4 Luid Van Het Zuiden
Metal #4 Gras, Bier en Gitaren
Metal #4 Met minder YouTube en meer concerten
Metal #4 Nog steeds zonder OP
Metal #4 Waar we buiten harder gaan dan binnen
Een paar ideetjes
En waarom zouden we naar Muz gaan ?:P dit is toch ook leuk
nou was vetquote:Op maandag 16 juni 2008 11:01 schreef Andyy het volgende:
Zo slecht ? of wat anders ?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:29 schreef Andyy het volgende:
[..]
JFAC viel eigelijk erg tegen als je het vergeleek met Bleeding Through
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |