Bron? En wanneer dan? Heb er nog niets van vernomen of gezien. Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:13 schreef Alexxxxx het volgende:
oeh oeh oeh en er komt een McDonalds bij Halringen!met mcdrive
voortaan met een mckroket in de hand over de afsluitdijk naar het boze westen racen dus
Wat tof!quote:
Omrop Fryslân. En ik ben ook benieuwd, lijkt me echt heelrijk om met een MacKroket in de hand en Meindert Talma uit de speakers knallend over de afsluitdijk te joetsenquote:Op maandag 3 november 2008 16:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Bron? En wanneer dan? Heb er nog niets van vernomen of gezien. Ben benieuwd!
Tige tank!quote:
quote:Op maandag 3 november 2008 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Omrop Fryslân. En ik ben ook benieuwd, lijkt me echt heelrijk om met een MacKroket Quarderpounder en een sundae ijsje in de hand en Meindert Talma Nightwish uit de speakers knallend over de afsluitdijk te joetsen![]()
De bouw vordert inmiddels gestaag.quote:Op maandag 3 november 2008 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Omrop Fryslân. En ik ben ook benieuwd, lijkt me echt heelrijk om met een MacKroket in de hand en Meindert Talma uit de speakers knallend over de afsluitdijk te joetsen
Tige tank!
Vlakbij Delta Oil pompstation net ten Oosten van Harlingen (Afslag Harlingen Havens).quote:Op vrijdag 28 november 2008 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Waar komt ie dan precies Socios?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |