Klopt! Dit stukje heet De Wier, maar 50 meter verder inderdaad Âldlânsdyk. Aan jou om de volgende opgave te posten!quote:Op zondag 2 november 2008 11:43 schreef chufi het volgende:
Aldlandsdijk / De wier
zijn niet veel straten daar ...
Dit moet een hoax zijnquote:Op zondag 2 november 2008 14:29 schreef Viking84 het volgende:
Na 1 topic heb je alle straten gehad.
we hebben ze nu al bijna allemaal gehadquote:Op zondag 2 november 2008 14:29 schreef Viking84 het volgende:
Na 1 topic heb je alle straten gehad.
quote:Op zondag 2 november 2008 14:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we hebben ze nu al bijna allemaal gehad
In Stiens ben ik heel vroeger 1 keer geweest bij een oom die daar een smidse hadquote:Op zondag 2 november 2008 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik weet niks van Cornjum. Open er maar eentje over Stiens. Misschien dat ik dan toevallig mijn geboortestraat voorbij zie komen.
Ik heb daar tot en met mijn 19e gewoond en kom er nog steeds bijna dagelijksquote:Op zondag 2 november 2008 14:37 schreef chufi het volgende:
[..]
In Stiens ben ik heel vroeger 1 keer geweest bij een oom die daar een smidse had
Chufi +1quote:
Open jij maarquote:Op zondag 2 november 2008 14:36 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik weet niks van Cornjum. Open er maar eentje over Stiens. Misschien dat ik dan toevallig mijn geboortestraat voorbij zie komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |