Dat is uiteraard geen probleem.quote:Op donderdag 8 mei 2008 17:48 schreef Deansensitized het volgende:
Lieve Fok! crew, excuses voor de Fryske titel, maar dat willen we er op zijn minst graag in houden... mag dat? Zou erg fijn zijn
Spreken kan ik als de beste. Heb ook een aantal jaren Fries op school gehad maar toch is het erg lastig. Ik ga niet Fries schrijven zoals de meeste (Friese) jongeren doen.. want dat is natuurlijk geen Friesquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:36 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, hier mag het [met mate]. Liefst gewoon in het Hollandsch
Maar vind het stiekem wel wat een kwalijke zaak dat je het niet kan
Het Frysk in de vorige delen was inderdaad tenenkrommend slecht getypt jaquote:Op donderdag 8 mei 2008 18:53 schreef andre347 het volgende:
[..]
Spreken kan ik als de beste. Heb ook een aantal jaren Fries op school gehad maar toch is het erg lastig. Ik ga niet Fries schrijven zoals de meeste (Friese) jongeren doen.. want dat is natuurlijk geen FriesDie schrijven wat ze zeggen.
Niet bepaald iets waar ik aan zal denken bij Fryslân.quote:
Haha, dat klopt. En je sprak me ook nooit in het Fries aan nee, viel me meteen opquote:Op donderdag 8 mei 2008 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Het Frysk in de vorige delen was inderdaad tenenkrommend slecht getypt jaMaar ik heb het excuus dat ik IRL ook vrijwle geen Frysk spreek
Maar je het topic over Het Bildt loopt niet echt
Tige tank btw Misstique voor het openlaten.
Spam spam spam!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 12:34 schreef Alexxxxx het volgende:
En als je per se Frysk wilt spreken ga je toch gewoon naar een Friestalig forum?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |