Stoptrein richting Roosendaal (intercity noemen ze hetquote:
Ik liep alsnog goed door. En was dan ook gezien de afstand ruim op tijd in feite.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:01 schreef EasyDakota het volgende:
Laat vertrekken + snel lopen = net aan op tijd
Ietsjes eerder vertrekken + rustig aan doen = te laat
En terecht, luie donder. Loop gewoon door.
Alweer?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij reed tenminste nog, in Utrecht ligt de hele zaak weer plat.
Er kwam wel een verleidelijke goederentrein aan erna maar dat heeft te weinig publiek.quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:32 schreef rashudo het volgende:
Dat is beter dan wat veel pubers doen.. die gooien zich spontaan voor de trein als ze 'm niet halen. Jij leeft tenminste nog.
In Arnhem ja, Arnhem Zuid dus 32quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:17 schreef Aibmi het volgende:
Hij vertrekt tegenwoordig om 26, slimmerik(woon zelf in lent)
Dat dus, zwaar kut, want die 28 kon ik nog net halen (aansluiting) als ik een sprintje trokquote:Op donderdag 8 mei 2008 16:17 schreef Aibmi het volgende:
Hij vertrekt tegenwoordig om 26, slimmerik(woon zelf in lent)
Je woont in Arnhem Zuid?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:20 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
In Arnhem ja, Arnhem Zuid dus 32
Dat had ik wel meegekregen toen hoor, werd ook maar iets van 10000 keer omgeroepen
Wie is erna?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:42 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Er kwam wel een verleidelijke goederentrein aan erna maar dat heeft te weinig publiek.
Ik was niet te laat?quote:Op donderdag 8 mei 2008 20:03 schreef zweefbij het volgende:
Dus omdat jij je trein mist omdat je gewoon te laat bent, is het toch op een vage manier de schuld van de NS. Weer iemand die de verantwoording van zijn eigen daden niet bijzich zelf zoekt, maar de schuld bij een ander zoekt.
quote:
Was het niet de vorige trein met 27 minuten vertraging die je zag wegrijden?quote:Op donderdag 8 mei 2008 15:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
[ afbeelding ]
ow
Die gene die dan wel rijd, laat die dan nog ff 3 min staan zodat ik ook kan instappen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |