Kan het niet vinden op die sitequote:Op donderdag 8 mei 2008 13:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Corriere della Sport, het is overigens een centrale verdediger.
Geen idee, zal dan wel alleen in papieren versie staan ofzo.quote:
Waarom niet dan? Je bent niet verplicht om hem op te stellen. En we hebben verdedigers nodig.quote:Op donderdag 8 mei 2008 13:51 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Corriere della Sport, het is overigens een centrale verdediger.
quote:Onderwerp: AEGON en Ajax
Beste relatie,
AEGON zal m.i.v. het seizoen 2008 - 2009 voor een periode van 7 jaar hoofd- en shirtsponsor van Ajax zijn.
Niet iedereen hoeft een fan van Ajax te zijn, maar u zult het met me eens zijn dat Ajax een instituut is van wereldfaam, met een lange historie, met voetbalhelden en memorabele overwinningen. Of zoals premier Balkenende onlangs zei in een interview: "Het getekende Ajaxshirt werd door de Chinese premier veel meer gewaardeerd dan de ets die ik hem gaf van Rembrandt."
Internationaal opent Ajax voor ons deuren in voor ons heel belangrijke groeilanden, zoals China, India, Taiwan en Japan. Maar ook dichter bij huis spreekt Ajax enorm tot de verbeelding: in Hongarije, Tsjechië, Slowakije en Polen bijvoorbeeld.
De komende periode zal AEGON samen met Ajax een aantal evenementen/activiteiten ontwikkelen.
Bij deze daarom de volgende vraag:Heeft u medewerkers die Ajax fan zijn? Heeft u medewerkers die voetbal fan zijn?
Graag verneem ik de namen en de e-mailadressen, zodat ik deze kan opnemen in ons bestand.
Naam medewerker Ajax fan Voetbal fan E-mailadres
...................... .............. ................ ...............
Met vriendelijke groet,
Accountmanager AEGON Intermediair
Mobiel **-********
De hoop van M0NTANA denk ik.quote:
Ken jij ene Nick? die dude zit altijd verhalen over je te vertellenquote:
Gaan we in augustus nog wedden om een kratje wie er kampioen wordt?quote:
Vind ik ook. De Zeeuw vind ik wel een leuke versterking, maar Donk lijkt mij niet dé verdediger die wij zoeken en behoefte aan hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:46 schreef Cheiron het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom iedereen zo gecharmeerd van Donk is. Ik vind het vaak een beetje Urbyaans laks over komen..
quote:Ajax hoeft Suárez niet te missen
Geschreven op donderdag, 8 mei om 14:31
Luis Suárez is weer helemaal fit. De aanvaller van Ajax leek zich maandagavond ernstig te blesseren in de wedstrijd tegen SC Heerenveen, maar de kwetsuur die hij opliep blijkt mee te vallen. Suárez kan aankomende zaterdag gewoon in actie komen.
Ajax ontmoet dan in Emmen FC Twente. De return in Amsterdam staat acht dagen later, op 18 mei, op het programma. De winnaar van finale speelt komend seizoen in de voorronde van de Champions League.
Suárez kan Ajax gewoon helpen in de strijd om dat felbegeerde ticket. De Zuid-Amerikaan verliet maandagavond per brancard het veld, maar blijkt zijn voet slechts licht gekneusd te hebben. Zaterdag zal hij gewoon van de partij zijn.
Ik heb bij Donk altijd het gevoel dat ie zichzelf te "stoer" vindt om gewoon de achtervolging in te zetten als ie voorbij wordt gespeeld.quote:Op donderdag 8 mei 2008 14:46 schreef Cheiron het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom iedereen zo gecharmeerd van Donk is. Ik vind het vaak een beetje Urbyaans laks over komen..
Huth is een beerquote:Op donderdag 8 mei 2008 14:42 schreef Roycoooooo het volgende:
Suarez, mooi dat hij fit is!
Huth ken ik eigenlijk niet zo goed....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |