Zal alleen nooit gebeuren. Volgens mij loot de club uit Nederland altijd een club uit een "B-land"..quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2008 07:43 schreef kevin33 het volgende:
En dan in de voorrondes eruit geknikkerd door Ajax
zo on eerlijkquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Zal alleen nooit gebeuren. Volgens mij loot de club uit Nederland altijd een club uit een "B-land"..
Nog wel, maar dat gaat mogelijk veranderen. in de UEFA cup is dat al niet meer zo...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:15 schreef Breach het volgende:
[..]
Zal alleen nooit gebeuren. Volgens mij loot de club uit Nederland altijd een club uit een "B-land"..
Maar deze zomer nog niet dusquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:30 schreef Longmen het volgende:
[..]
Nog wel, maar dat gaat mogelijk veranderen. in de UEFA cup is dat al niet meer zo...
Volgens mij kijken ze niet naar land maar naar de club. aangezien Ajax al jaren niets laat zien in Europa vraag ik me af of het nog wel een beschermde ploeg is...quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:35 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar deze zomer nog niet dusEn verder vind ik het ook wel enigzins belachelijk dat je dan scenario kan krijgen waarin clubs uit Ierland en Kazachstan ineens in de CL komen. Dat is leuk voor de toeschouwers maar dat zijn vaak gewoon veegpartijen. Want je zou door 3 makkelijke tegenstanders te loten in de CL komen, waar je het dan tegen Madrid en Milan mag gaan doen..
Bovendien zijn Deense en Tsjechische clubs al moeilijk genoeg voor Ajax
Zal je zien dat we dalijk tegen Barcelona of AC Milan moeten in de voorrondequote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze niet naar land maar naar de club. aangezien Ajax al jaren niets laat zien in Europa vraag ik me af of het nog wel een beschermde ploeg is...
Je Ierland / Kazachstan verhaal klopt natuurlijk niet, die moeten 3 voorrondes spelen
Als je dus geen beschermde status meer kan genieten dan is het dus mogelijk dat je 3 rondes achter elkaar clubs uit die landen loot. Dus kan het makkelijk dat je dan een 3e voorronde krijgt met mindere clubs. De kans zal iig groter zijn dan nu.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:38 schreef Longmen het volgende:
[..]
Volgens mij kijken ze niet naar land maar naar de club. aangezien Ajax al jaren niets laat zien in Europa vraag ik me af of het nog wel een beschermde ploeg is...
Je Ierland / Kazachstan verhaal klopt natuurlijk niet, die moeten 3 voorrondes spelen
We zullen zien, C landen zijn voor ajax al moeilijk genoeg de laatste jarenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:50 schreef Breach het volgende:
[..]
Als je dus geen beschermde status meer kan genieten dan is het dus mogelijk dat je 3 rondes achter elkaar clubs uit die landen loot. Dus kan het makkelijk dat je dan een 3e voorronde krijgt met mindere clubs. De kans zal iig groter zijn dan nu.
En volgens kijken ze bij de loting van de CL inderdaad naar prestaties van de club maar in de voorrondes naar het coefficient van het land... (maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen)
quote:Huntelaar staat open voor langer verblijf bij Ajax
Terwijl er de afgelopen tijd veel geruchten de ronde in gaan dat Klaas-Jan Huntelaar naar alle waarschijnlijkheid aan het einde van dit seizoen zal vertrekken, heeft de topschutter van de eredivisie zelf te kennen gegeven dat een langer verblijf in Amsterdam hem ook een goede optie lijkt.
Tegenover Ajax Life liet de elfvoudige international weten dat hij wel oren heeft naar een samenwerking met de technische staf van volgend seizoen. ''Ik heb bewondering voor wat Marco van Basten en Dennis Bergkamp hebben gepresteerd. Het is voor mij als spits de crème de la crème om mee te werken. Twee voormalige spitsen van wie ik ontzettend veel kan leren. Daar sta ik ook voor open. Zoiets kan zeker belangrijk worden als ik straks mijn beslissing neem.''
De 24-jarige aanvaller staat in de belangstelling van diverse Europese topclubs. Zo zou Manchester United al hebben aangegeven twintig miljoen over te hebben voor de goalgetter. Ajax wil de aanvaller het liefst behouden en zou met zijn zaakwaarnemer Arnold Oosterveer in gesprek zijn over een verbeterd contract.
Dat verhaaltje is ook pas 300x gepostquote:
quote:van de Wiel zet stappen vooruit
Lang stond Gregory van der Wiel aan de kant met een slepende knieblessure. De verdediger maakt na een lange revalidatie weer goede stappen vooruit. Tijdens de donderdagtraining werd Van der Wiel begeleid door fysiotherapeut Frank van Deursen. Ook clubarts Edwin Goedhart hield tijdens een deel van de revalidatietraining een oogje in het zeil. Na de dribbel- en schietoefening wisselde Van der Wiel zijn ervaringen uit met dokter Goedhart (zittend, midden) en fysiotherapeut Van Deursen.
Gelimiteerde transfersomquote:
Als ja, en dan nog, dat zeggen we al jaren hierquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Gelimiteerde transfersom![]()
Als Huntelaar blijft en er komt een goede vervanger voor Heitinga (want die was toch wel erg belangrijk dit jaar) hebben jullie de beste papieren om weer een keer kampioen te worden.
Post jij eens wat boeiends dan.quote:
Net als Gomesquote:
He dat wordt al jaren gezegdquote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Als Huntelaar blijft en er komt een goede vervanger voor Heitinga (want die was toch wel erg belangrijk dit jaar) hebben jullie de beste papieren om weer een keer kampioen te worden.
Ga je vanavond ook nog op de platte kar door de stad?quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Of die zitten al met hun gedachten bij AZ.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:41 schreef Cheiron het volgende:
[..]
De medische staf zal wel op vakantie zijn..
Meer dan 15 miljoen euro vang je normaliter toch niet voor een keeperquote:
Ach, nu moet je hem verkopen bij een bod van vijftien miljoen, anders had je het kunnen afslaan.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 11:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Meer dan 15 miljoen euro vang je normaliter toch niet voor een keeper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |