Ik deel mijn wereld niet in in links of rechts, dus ik zou niet weten op wie je doelt?quote:Op maandag 12 mei 2008 16:25 schreef LENUS het volgende:
hehe, nog altijd hetzelfde met die linkse wereldvreemde rakkertjes hier op fok!
Uiteraard, want elke Palestijn is natuurlijk een terrorist.quote:Op zondag 11 mei 2008 23:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Aanslagen in heel Israël: daar zitten we op te wachten.
Waar lees je dat? Als de Palestijnen zich in heel Israël kunnen begeven, dan kan Hamas dat ook.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Uiteraard, want elke Palestijn is natuurlijk een terrorist.
Behoorlijk wat, ja....niets vergeleken met wat Israel krijgt. En helemaal niets als we het gaan vergelijken op basis van inwoneraantal.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:03 schreef Apropos het volgende:
[..]
Egypte krijgt jaarlijks ook behoorlijk wat geld van de VS, toch is het nog steeds geen oase van beschaving.
Kleuterredenering van de bovenste plank. "Wilders is volgens sommige mensen een moslimhater, dus zijn moslims jodenhaters."quote:Op maandag 12 mei 2008 15:59 schreef Elfletterig het volgende:
Wilders wil weer eens in het nieuws. Alleen is zijn visie op Israël nogal selectief. Israël haalt ook dingen uit die niet nodig zijn. Dat Wilders overigens moslims aanwijst als de schuldigen van de Israël-haat, vind ik WEL legitiem. Wilders krijgt zelf namelijk ook moslimhaat in de schoenen geschoven en bovendien IS vernietiging van Israël gewoon een prominent punt voor bewegingen als Hamas.
Dus Israël bezet Palestijns gebied, maar zodra iemand over de 'oorspronkelijke bewoners' begint, mag je die niet daadwerkelijk noemen omdat het te lang geleden isquote:Op maandag 12 mei 2008 01:11 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Vroeger woonden de Germanen in Nederland. Heilig endezo. Freia, Thor, je kent het wel. Laat ik er gewoon wat geschiedvervalsing in douwen, is ook hip tegenwoordig. Dus. Eigenlijk hadden we gewoon op moeten rotten tijdens die 2e wereldoorlog en het land terug moeten geven aan ze. Want. Geschiedenis en vroeger enzo..
Fackn' hell zeg.
Het valt niet echt te vergelijken hè?quote:Op maandag 12 mei 2008 17:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus Israël bezet Palestijns gebied, maar zodra iemand over de 'oorspronkelijke bewoners' begint, mag je die niet daadwerkelijk noemen omdat het te lang geleden is?
Als Afghanen zich ergens kunnen begeven, dan kan Al Qaeda dat ook. Als Amerikanen ergens mogen komen, dan kan Blackwater dat ook.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Als de Palestijnen zich in heel Israël kunnen begeven, dan kan Hamas dat ook.
Dat zeg ik nietquote:Op maandag 12 mei 2008 17:38 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het valt niet echt te vergelijken hè?. Valt me al mee dat je zegt dat Israël Palestijns gebied bezet. Gelukkig.
[..]
Als Afghanen zich ergens kunnen begeven, dan kan Al Qaeda dat ook. Als Amerikanen ergens mogen komen, dan kan Blackwater dat ook.
Tsja. Tricky..
Nee, natuurlijk niet. Verschijnselen zijn sowieso lastig te vergelijken. Maar, ach. Ik ga van het weer genieten.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:47 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Afghanistan is niet met Israël te vergelijken.
Ben je ooit in Israel geweest? Als Hamas wil, kan het half Jeruzalem opblazen.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Als de Palestijnen zich in heel Israël kunnen begeven, dan kan Hamas dat ook.
Dan kan je ook zeggen dat wij Batavieren niet de oorspronkelijke inwoners zijn.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:22 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dus Israël bezet Palestijns gebied, maar zodra iemand over de 'oorspronkelijke bewoners' begint, mag je die niet daadwerkelijk noemen omdat het te lang geleden is?
Ik wist niet dat half Jeruzalem heel Israël omvatte. Het grote verschil is dat als Hamas dat nu doet, half 'Palestina' in een dag wordt weggevaagd. Maar als de Palestijnse bevolking over heel Israël is gespreid, dan kan Hamas in heel Israël brandhaarden stichten en zich overal verschuilen.quote:Op maandag 12 mei 2008 17:58 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ben je ooit in Israel geweest? Als Hamas wil, kan het half Jeruzalem opblazen.
Dat is ook helemaal niet belangrijk. Het is alleen achterlijk om meer dan een halve eeuw na oprichting van de staat Israël nog steeds van de daken te schreeuwen dat Israël 'Palestina' bezet. Wat is de volgende stap: de helft van de bezittingen van Nederland aan Indonesië geven omdat we ze hebben uitgebuitquote:Op maandag 12 mei 2008 18:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dan kan je ook zeggen dat wij Batavieren niet de oorspronkelijke inwoners zijn.
Onzin, de meeste Israelische Palestijnen, vooral in gemengde, verwesterde gebieden als Jeruzalem, hebben niets met Hamas. Dan valt er dus ook geen voedingsbodem te kweken.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik wist niet dat half Jeruzalem heel Israël omvatte. Het grote verschil is dat als Hamas dat nu doet, half 'Palestina' in een dag wordt weggevaagd. Maar als de Palestijnse bevolking over heel Israël is gespreid, dan kan Hamas in heel Israël brandhaarden stichten en zich overal verschuilen.
Prima, maar dan wil ik je ook nooit horen over Marokkanen uitzetten.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet belangrijk. Het is alleen achterlijk om meer dan een halve eeuw na oprichting van de staat Israël nog steeds van de daken te schreeuwen dat Israël 'Palestina' bezet.
Dat zeg ik toch ook helemaal niet?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Onzin, de meeste Israelische Palestijnen, vooral in gemengde, verwesterde gebieden als Jeruzalem, hebben niets met Hamas. Dan valt er dus ook geen voedingsbodem te kweken.
De extremisten zitten juist doorgaans in de afgesloten, afgerasterde gebieden.
Daar heb ik het nooit over gehad, maar het typeert je dat je me meteen in die hoek zet.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Prima, maar dan wil ik je ook nooit horen over Marokkanen uitzetten.
De grootste influx is trouwens recent.
Ik ben geen tegenstander van de staat Israel na al die jaren, maar ik vind wel dat Israel van de etnopolitiek af moet. Dat is niet van deze tijd, om te selecteren en te onderscheiden op bloed.
Wie, Hamas? Ik denk dat ze zich helemaal niet kunnen verstoppen in Haifa. Er zijn al behoorlijk wat Palestijnen daar, meer dan 10.000. En toch worden daar geen aanslagen gepleegd.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook helemaal niet?
Jij denkt dat ze lekker blijven zitten waar ze zitten als ze opeens de mogelijkheid hebben om Haifa te terroriseren?
Jij hebt het heel vaak over Marokkanen.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Daar heb ik het nooit over gehad, maar het typeert je dat je me meteen in die hoek zet.
quote:Je snapt blijkbaar niets van de staat Israël.
Vertel me.quote:Japan en Turkije doen trouwens hetzelfde als Israël wat dat betreft, maar het is nou eenmaal niet hip in linkse intellectuele kringen om Japan of Turkije te bashen. En zo kan ik je nog een tiental landen geven die 'etnopolitiek' bedrijven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |