Heeft ook een lichtere auto dan massaquote:Op zondag 11 mei 2008 14:42 schreef Da.Rock het volgende:
whuaaah, hij is gewoon echt veel sneller...
Op Spora vermoeden ze dat Massa een probleem heeft, maar volgens mij is Hamilton idd gewoon veel sneller. Moet ook wel, anders kom je tegenwoordig niet meer zo dicht achter je voorganger en er voorbij.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:42 schreef Da.Rock het volgende:
whuaaah, hij is gewoon echt veel sneller...
Dat maakt niet het verschil van bijna een seconde per rondje.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:43 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Heeft ook een lichtere auto dan massa
maar helpt wel meequote:Op zondag 11 mei 2008 14:46 schreef Da.Rock het volgende:
[..]
Dat maakt niet het verschil van bijna een seconde per rondje.
Als zij denken dat het de beste optie is, moeten ze het doen.quote:Op zondag 11 mei 2008 14:53 schreef TJDoornbos het volgende:
hij moet nog idd ivm bandenWat een grappenmakers bij Mclaren
een rekenfout bij Mclaren gok ikquote:Op zondag 11 mei 2008 15:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom ging hamilton 3 keer stoppen ?
Hij was nog ff 1e...
Ow toch nog 2e
maar niet de goeie, lijkt me. En neem aan dat Mclaren er anders over dacht toen ze het berekend hadden.quote:
Misschien waren ze met twee stops wel langzamer geweest.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
maar niet de goeie, lijkt me. En neem aan dat Mclaren er anders over dacht toen ze het berekend hadden.
Hangt vooral af van hoe snel Hamilton Massa voorbij kon.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
maar niet de goeie, lijkt me. En neem aan dat Mclaren er anders over dacht toen ze het berekend hadden.
Massa's meid dacht ik Marcelquote:Op zondag 11 mei 2008 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
het is wel een leuke race goede inhaal momenten
wie is die blonde MILF in de pitbox bij ferrari ?
zag je net, bedoel die blonde in ferrari pakquote:Op zondag 11 mei 2008 15:23 schreef TJDoornbos het volgende:
gaat massa met een gele kikker
Sneu voor Heikki eigenlijk
quote:Op zondag 11 mei 2008 15:23 schreef TJDoornbos het volgende:
gaat massa met een gele kikker
Sneu voor Heikki eigenlijk
Yup, voor de rest vrij behoorlijk gereden. En Ferrari loopt weer aardig uit bij de constructeurs.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:31 schreef Palmboom313 het volgende:
Raikonen 3e verloor teveel tot aan de eerste stop.
die hebben maar kwart race uitgezonden!quote:Op zondag 11 mei 2008 15:32 schreef jorienvdherik het volgende:
echt slecht dat rtl er zoveel uit gaat
prachtig dat zicht had ik! Post dit vanuit de bus ;-) (met me telefoon). Was wel koud gedurende de race! Wat gebreurde er met Kovaleinen. Door de fisico startcrash (& bij behorend foto's maken) heb ik het niet mee gekregen.quote:
Kovalainen had een lekke band door een aanvaring met Kimi.quote:Op zondag 11 mei 2008 16:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
prachtig dat zicht had ik! Post dit vanuit de bus ;-) (met me telefoon). Was wel koud gedurende de race! Wat gebreurde er met Kovaleinen. Door de fisico startcrash (& bij behorend foto's maken) heb ik het niet mee gekregen.
Dat is geen Rollbar, dat is de camera van de TV.quote:Op zondag 11 mei 2008 17:19 schreef HPoi het volgende:
[ afbeelding ]
Hier de vlucht van Fisichella. Je ziet hier trouwens de rollbar van Nakajima op de grond smakken, lijkt mij dan wel een erg harde klap als die zomaar kan afbreken!
Fisichella had Fly op de zijkant staan, en dacht kennelijk "ik voeg daad bij woord."quote:Op zondag 11 mei 2008 17:19 schreef HPoi het volgende:
[ afbeelding ]
Hier de vlucht van Fisichella. Je ziet hier trouwens de rollbar van Nakajima op de grond smakken, lijkt mij dan wel een erg harde klap als die zomaar kan afbreken!
dat is de cameraquote:Op zondag 11 mei 2008 17:19 schreef HPoi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook samen met belgie de mooiste race van het jaar. Niet kwa inhaal acties maar altijd fascinerend om te zien hoe die auto's door de krappe straatjes rijden.quote:
De Mclarens waren ook bloedsnel daar vorig jaar. Als je nu t verschil ziet wat Ferrari heeft, zou dat in Monaco weleens heel spannend kunnen worden. En aangezien motorvermogen ook niet het belangrijkste is in de krappe straatjes zouden andere teams (bv. Alonso of Kubica) weleens leuke dingen kunnen laten zien. Ik kijk uit naar een verrassende kwalificatiequote:Op zondag 11 mei 2008 21:29 schreef Palmboom313 het volgende:
Ik ook samen met belgie de mooiste race van het jaar. Niet kwa inhaal acties maar altijd fascinerend om te zien hoe die auto's door de krappe straatjes rijden.
Het heeft ook niet echt geholpen dat Kimi ondanks een vrij aardige start terug zakte naar P6. Anders had hij P2 wel kunnen pakken. En Hamilton ging ook precies op het juiste moment langs Massa, anders was de kans ook wel wat groter geweest dat Kimi P2 had kunnen pakken. Maar goed, aan als heb je weinig.quote:Op maandag 12 mei 2008 09:36 schreef Atreidez het volgende:
Was een erg gave race gister.. Niet zozeer dat de Ferrari's t echt moeilijk hadden, maar t feit dat ze de race op zacht reden heeft ze toch p2 gekost aan Hamilton, die volgens mij met ze 3-stopper echt het licht uit ze ogen heeft gereden. Jammer dat Kovalainen een puncture had na de start (iets wat in de persconf. na de race duidelijk is gezegd, maar wat ze in de RTL studio weer niet meegekregen hadden; duidelijk gemis van een pitreporter lijkt me) en naar binnen moest. Die heeft daar ze hele race mee verloren, maar liet ons toch wat mooie plaatjes zien van hoe je kan inhalen in Turkije![]()
Heerlijk ook om die bezorgde koppies bij Ferrari te zien, wat kunnen die gasten zich het haar uit t hoofd trekken zeg
De wielbasis van de Ferrari's en McLarens is dit seizoen anders dan vorig seizoen. Iets dat in Monaco kan helpen. Die van Ferrari is wat korter geworden en die van McLaren wat langer. Dus ze zullen denk ik wel wat dichterbij elkaar zitten. En ik zou Red Bull Racing ook niet onderschatten. Doen weinig onder voor Renault naar mijn idee.quote:Op maandag 12 mei 2008 09:41 schreef Atreidez het volgende:
[..]
De Mclarens waren ook bloedsnel daar vorig jaar. Als je nu t verschil ziet wat Ferrari heeft, zou dat in Monaco weleens heel spannend kunnen worden. En aangezien motorvermogen ook niet het belangrijkste is in de krappe straatjes zouden andere teams (bv. Alonso of Kubica) weleens leuke dingen kunnen laten zien. Ik kijk uit naar een verrassende kwalificatie
Ziehier een post die zeker een aantal euro's waard isquote:Op zondag 11 mei 2008 16:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
prachtig dat zicht had ik! Post dit vanuit de bus ;-) (met me telefoon). Was wel koud gedurende de race! Wat gebreurde er met Kovaleinen. Door de fisico startcrash (& bij behorend foto's maken) heb ik het niet mee gekregen.
Je zat op een goede plek.quote:Op maandag 12 mei 2008 16:39 schreef nils7 het volgende:
Heb me foto's van het weekend geupload
Klik voor de foto's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |