wie zei dat dan? Het kwam echt over alsof ze dat nog niet van hem gezien hadden.quote:Op woensdag 14 mei 2008 13:33 schreef venomsnake het volgende:
Jans wist natuurlijk donders goed dat Berg een prima kopper was. Berg had in het jaar ervoor toen hij bij IFK speelde ook al een aantal keer met de kop gescoord.

quote:FC Groningen en Vitesse strijden om Kristensen
FC Groningen hoopt zich op korte termijn te kunnen versterken met Thomas Kristensen.
De 25 jarige middenvelder, die nu nog actief is voor het Deense FC Nordsjaelland, moet de eerste 'kwalitatieve impuls' worden, waardoor De Trots van het Noorden ook volgend seizoen kan strijden om een plek bij de eerste vijf.
Kristensen heeft één interland gespeeld voor Denemarken en zijn contract loopt nog tot komende winter. De afkoopsom daarvan bedraagt circa één miljoen euro.
Behalve FC Groningen heeft ook Vitesse serieuze interesse getoond in de aanvallend ingestelde speler, maar de voorkeur van Kristensen lijkt in Noord-Nederland te liggen.
Na de uitschakelijk door NEC in de playoffs om Europees voetbal wil FC Groningen zich fors gaan versterken om ook volgend seizoen weer in de top van de eredivisie te kunnen meespelen.
Behalve het middenveld wil de club ook de defensie versterken. De noordelingen zijn sinds afgelopen zondag een half miljoen euro rijker. Doordat het Fulham van Erik Nevland zich handhaafde in de Premier League, moesten de Londenaren de nabetaling voor de Noorse spits overmaken aan FC Groningen.
Papieren versie van de VI

Laat hem maar naar Vitesse komenquote:

quote:
 .
.quote:De Roover in Olympische voorselectie
Sepp De Roover behoort tot de 26-koppige Olympische voorselectie van België, die van 19 tot en met 25 mei een stage zal afwerken op Malta. Op de Olympische Spelen in Beijing is België ingedeeld in een groep met Brazilië, gastland China en Nieuw-Zeeland.
De Roover is één van de drie dispensatiespelers in de ploeg van bondscoach Jean-François de Sart. De leeftijdsgrens voor deelname aan de Spelen ligt op 1 januari 1985, een jaar hoger dan de leeftijdsgrens op het EK onder-21 van 2007 waar België zich als één van de vier Europese landen plaatste voor de Spelen.
Ook Tom Hiariej en Stefan Nijland maken nog altijd kan om naar de Spelen te gaan. Zij behoren tot de Olympische selectie van bondscoach Foppe de Haan en bereiden zich momenteel voor met Jong Oranje op een EK-kwalificatieduel met Zwitserland, dat vrijdag 23 mei wordt gespeeld.
Shkodran Metaj behoort tot de voorselectie van het Nederlands Beloftenelftal dat deelneemt aan het internationale toernooi van Toulon. Matias Cahais is opgenomen in de voorselectie van 56 spelers van het Argentijnse Olympisch Elftal.
Marcus Berg is één van de acht reserves voor de selectie van Zweden, dat komende zomer deelneemt aan het EK in Oostenrijk/Zwitserland.
Tim Matavz behoort tot de selectie van Slovenië dat op maandag 26 mei in Göteborg een vriendschappelijk duel afwerkt tegen de Zweden. Gibril Sankoh heeft bedankt voor een viertal WK-kwalificatie-interlands met Sierra Leone.
Bron: FC Groningen
quote:Zaak rode kaart Lovre gesloten
Naar aanleiding van de verklaring die Goran Lovre heeft afgelegd over zijn gedrag na zijn rode kaart in Utrecht, heeft de KNVB besloten de Serviër, die er al een schorsing van drie duels op heeft zitten, niet verder te vervolgen.
FC Groningen accepteerde de schikkingsvoorstel van drie duels schorsing en één duel voorwaardelijk naar aanleiding van een overtreding van Lovre in het play-offduel in Utrecht. Daarmee was de zaak in de ogen van Groningen afgedaan. Toch werd Lovre nog gevraagd een verklaring af te leggen over zijn gedrag na het ontvangen van de rode kaart.
De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft gezien het “gewekte vertrouwen dat de zaak omtrent de rode kaart door het accepteren van het schikkingsvoorstel afgedaan zou zijn”, besloten Lovre niet verder te vervolgen. Op die manier kan de middenvelder in het weekend van 29/30/31 augustus gewoon in actie komen in de eerste competitiewedstrijd van FC Groningen in het seizoen 2008/2009.
Bron: FC Groningen

Niks ervan.. Jullie hebben Claudemir al.quote:Op woensdag 14 mei 2008 14:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Laat hem maar naar Vitesse komen

) , ik las een tijdje geleden ook dat Vitesse hem al een contract zou hebben aangeboden maar we wachten wel weer af.
 ) , ik las een tijdje geleden ook dat Vitesse hem al een contract zou hebben aangeboden maar we wachten wel weer af. 

Veder zegt Berg:quote:Al hoorde ik deze week van een ploeggenoot dat AZ me in de gaten houdt. Maar om eerlijk te zijn, vind ik dat niet echt een stap vooruit. In alkmaar willen ze, net als hier in Groningen, elk jaar Europees voetbal gaan spelen. Het enige verschil is volgens mij dat ze daar een rijke suikeroom hebben (Dirk Scheringa, red.), maar dat is voor mij geen reden voor een transfer.
quote:Wanneer ik nog zo'n seizoen als het afgelopen jaar draai, mag ik gaan nadenken over de volgende stap. Eerder niet. Dromen is leuk, maar je moet wel realistisch blijven.
Daarom: eerst presteren met FC Groningen, wat daarna mogelijk allemaal nog komt, is op dit moment nog toekomstmuziek.

dat tweede stuk klinkt gunstig, maar het zegt natuurlijk niks over hoe hij zal handelen zodra Ajax, PSV of een buitenlandse topper op de stoep staat.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:03 schreef venomsnake het volgende:
Berg over AZ in de VI:
[..]
Veder zegt Berg:
[..]

Voetballend is ie wel beter ja, maar de dodelijke precisie van Huntelaar toen op deze leeftijd heeft hij zeker nog niet.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:12 schreef _Mike_ het volgende:
Voor de rest mag hij zeker van mij komen, hij voetbalt veel meer mee dan Huntelaar en het goal weet hij ook aardig te vinden. (Trouwens ook nog een stuk jonger)

Dat zijn we nooit geweest hoor.quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:12 schreef _Mike_ het volgende:
Hmmm, als wij berg halen ben ik nogal bang dat de Euroborg volgend jaar niet meer heel blijft als Ajax langs komt.

Volgens mij mogen wij hier gewoon posten, zolang het normale posts zijn?quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:37 schreef Grunner het volgende:
[..]
Dat zijn we nooit geweest hoor.
En al die jeuden in dit topic

een tijdje geleden stond daar een overzicht van in de VI dacht ik, zal eens zoeken. Volgens mij behoorlijk meer "in" dan "out"quote:Op woensdag 14 mei 2008 15:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat hebben jullie de laatste 5 jaar aan transfergeld binnen gekregen en uitgegeven eigenlijk?

En daarna naar Feijenoordquote:Op woensdag 14 mei 2008 15:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
Berg blijft gewoon minstens nog 1 jaar.

Ik ben bang dat Feyenoord daar geen geld voor heeft.quote:
 .
.

Daar ga ik ook van uit. Als hij dit seizoen weggaat dan verwacht ik naar Ajax voor een beste bult knaken. En als ie nog een seizoen blijft dan gaat ie sowieso naar het buitenland en ook voor een prima bedrag.quote:Op woensdag 14 mei 2008 16:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Feyenoord daar geen geld voor heeft.
Volgend jaar is Berg een fenomeen die de Nederlandse 'top' overslaat.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |