De graafschap en Ado gok ikquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:24 schreef RayMania het volgende:
Tsja, dan kun je wel leuk gelijkspelen tegen Ajax, Feyenoord en PSV, als je geen punten pakt tegen de concurrentie dan is dit het risico.
Vond VVV een leuk elftal hebben met een aantal echte talenten (Amrabat natuurlijk, maar ook Ofrany, Auassar en Mampuya). Ben benieuwd wie we volgend jaar nog in de Eredivisie zien.
ik.quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:36 schreef Timmie1983 het volgende:
Als Limbo en voetbalfan wil ik VVV-Venlo bedanken voor enkele memorabele wedstrijden. Vind het niet alleen köt voor de spelers, de trainer, de fans en iedereen die VVV een warm hart toedraagt, maar ook voor de amusementswaarde in de Eredivisie
. Amrabat
en Linssen
zien we terug bij PSV en mijn clupje Roda JC, maar ook spelers als Ofrany
en Mampuya
hebben bewezen het niveau aan te kunnen. VVV, succes in de Eerste Divisie
en hopelijk weer snel in de Eredivisie, want wie zit nu te wachten op
RKC Waalwijk
of
Ado Den Haag
?
Aye, net als dat Ajax shirt met ABN Amroquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:43 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
ik.
Smileys waren zeker in de uitverkoop?
Klopt, volgend jaar nieuwe sponsor he.quote:Op woensdag 7 mei 2008 23:10 schreef Timmie1983 het volgende:
[..]
Aye, net als dat Ajax shirt met ABN Amro
Fortunaquote:Op woensdag 7 mei 2008 22:06 schreef DarkShine het volgende:
Er is maar één club in Limburg!
Düsseldorf?quote:
En jij bent 25?quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:36 schreef Timmie1983 het volgende:
Als Limbo en voetbalfan wil ik VVV-Venlo bedanken voor enkele memorabele wedstrijden. Vind het niet alleen köt voor de spelers, de trainer, de fans en iedereen die VVV een warm hart toedraagt, maar ook voor de amusementswaarde in de Eredivisie
. Amrabat
en Linssen
zien we terug bij PSV en mijn clupje Roda JC, maar ook spelers als Ofrany
en Mampuya
hebben bewezen het niveau aan te kunnen. VVV, succes in de Eerste Divisie
en hopelijk weer snel in de Eredivisie, want wie zit nu te wachten op
RKC Waalwijk
of
Ado Den Haag
?
Tijd voor een eigen topic? Zijn spandoek dat bijna ieder eredivisie stadion heeft gezien hangt sinds vannacht op mn kamer...quote:
Ik denk dat je het team daarmee tekort doet, het team maakte het natuurlijk ook mogelijk voor Amrabat om uit te blinken. Amrabat zelf heeft namelijk ook meer dan genoeg dramatische wedstrijden gespeeld.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:48 schreef Damzkieee het volgende:
Alleen Amrabat was wat, de rest net iets te groot voor het servet, maar veel te klein voor het tafellaken.
ruilen tegen Greene en Bahia en een hoop namaakfansquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Als Mampuya maar in de eredivisie blijft
Dat zal wel meevallen. VVV speelde al jaren het beste voetbal van de Eerste Divisie, die komen - ook zonder Amrabat - wel weer bovendrijven.quote:Op donderdag 8 mei 2008 10:45 schreef Sethje het volgende:
die zien we nooit meer terug
Greene en Bahia mogen ze ook zo wel hebben hoorquote:Op donderdag 8 mei 2008 11:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ruilen tegen Greene en Bahia en een hoop namaakfans
Ja maar wij moeten er wel op vooruit gaan hequote:Op donderdag 8 mei 2008 11:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Greene en Bahia mogen ze ook zo wel hebben hoor
Ja dat is ook weer zo. Maar dat ga je al snel zonder (het salaris van) Greene en Bahia.quote:Op donderdag 8 mei 2008 11:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja maar wij moeten er wel op vooruit gaan he
Nou de enige momenten dat Amrabat zijn klasse kon tonen was op counters en 1op1 momenten. Daar kwam echt geen teamgenoot aan te pas. Ik vond het een stel kleurloze spelers, waarbij alleen Mampuya iets opviel, vanwege zijn kop waarschijnlijkquote:Op donderdag 8 mei 2008 10:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik denk dat je het team daarmee tekort doet, het team maakte het natuurlijk ook mogelijk voor Amrabat om uit te blinken. Amrabat zelf heeft namelijk ook meer dan genoeg dramatische wedstrijden gespeeld.
Overigens kan het missen van veel kansen niet als enige excuus worden aangevoerd, daar hadden wij namelijk net zo goed last van. Als je een genoeg wedstrijden domineert dan kun je ook regelmatig winnen met het missen van genoeg kansen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |