Neequote:
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:06 schreef kevin33 het volgende:
Huntelaar: ‘Blijven voor Van Basten´
woensdag 07 mei, door Kuffour, amsterdam, 12:13u, Ajaxlife
Ajax Life heeft Klaas Jan Huntelaar aan de tand gevoeld over een eventueel langer verblijf bij Ajax. Zo is hij zeer gecharmeerd van de nieuwe trainer Van Basten en zijn stagiair Bergkamp.
Huntelaar: 'Klopt, ik heb bewondering voor wat ze gepresteerd hebben. Het is voor mij als spits de crème de la crème om mee te werken. Twee voormalige spitsen waarvan ik ontzettend veel kan leren. Daar sta ik ook voor open. Zoiets kan zeker belangrijk worden als ik straks mijn beslissing maak.'
Lijkt mij een heel slim plan Sherlock.quote:
Voor mij welquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:01 schreef S-Two het volgende:
Is het al weer vrijdagmiddag jongens?
Mijn avatar ownedquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:24 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wel een oranje Pikachu en na het EK komt een Ajax-Pikachu.
Dat wel maar niet echt ontopic hequote:Op woensdag 7 mei 2008 17:28 schreef Rumille het volgende:
In mijn reactie kwam toch het woord Ajax voor?
Gedeeltelijk, het is ook een ouwehoer topicquote:Op woensdag 7 mei 2008 17:26 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Mijn avatar ownedMaar ehm moeten we hier niet over AJAX praten?
Ik heb er ook al kaarten voor jaquote:Op woensdag 7 mei 2008 18:31 schreef kevin6188 het volgende:
Zuid 1 alweer bijna uitverkocht voor Twente-thuis.
Die gaat gewoon na de play offs komen.quote:Radonjic: 'Transfer Sulejmani voor EK afronden'
De zaakwaarnemer van Miralem Sulejmani, Jovica Radonjic, heeft volgens RTVNH gezegd dat zijn pupil het liefst naar Ajax wil. De transfer zou ook rond moeten zijn voordat het Europees Kampioenschap begint. Volgens Radonjic zijn Ajax en Heerenveen al aan het onderhandelen over de overgang van Sulejmani naar Ajax. 'Er zijn meer clubs geïnteresseerd, maar Sulejmani wil het liefst naar Ajax, en op dit moment is de kans daarop zeer groot.'
Je hebt het niet zo op M0NTANA?quote:Op woensdag 7 mei 2008 19:16 schreef Tennessee het volgende:
Ik wou me bij deze graag even melden als nieuwe Ajax-supporter... Mag dat?
Ik heb meer met Van Basten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |