Hmm, ook weer heel veel voor Brian, kunnen we daar ook iets aan doen met z'n allen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:14 schreef marky het volgende:
effe crosspost
leuke poll
http://www.rtl.nl/actueel/rtlboulevard/home/index.xml
Thanks, ik heb gelijk gestemd!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:14 schreef marky het volgende:
effe crosspost
leuke poll
En nuquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:16 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Amanda 15%
Brian 43%
Claire 8%
Jaap 20%
Huub 14%
Brian op 40%quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:14 schreef marky het volgende:
effe crosspost
leuke poll
Het is een poll van RTL. Ze kunnen nu moeilijk een andere uitslag geven. RTL stemt zich te pletter.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:16 schreef Smash-it het volgende:
Alleen jammer dat B weer voorstaat met 43%.
Dat zijn er wel meer:quote:
quote:Amanda 14%
Brian 41%
Claire 7%
Jaap 20%
Huub 18%
Aantal stemmen: 352
Kom ook dit tegen vrij disrespectvol respectloos dat ze zo'n oude foto erbij hebben geplaatst.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:14 schreef marky het volgende:
effe crosspost
leuke poll
Kan mr Miyagi Sensei dat niet verhelpen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:20 schreef T-lex het volgende:
Huub loopt al wel als een vechter....een beetje mank dus.![]()
quote:Wie moet het tv-programma de Gouden Kooi winnen?
Amanda 13%
Brian 38%
Claire 7%
Jaap 19%
Huub 24%
Aantal stemmen: 393
Ohmygod...quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:25 schreef Smash-it het volgende:
R tegen een donkere jongen: is hij (de sensei) je vader? Jullie zijn allebei donker..
Sensei: sommige mensen zijn allebei blond en ook geen familie.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 15:45 schreef akveor het volgende:
Figurant op de set... kan iemand dit figuur verwijderen...
[ afbeelding ]
Wat een zielig figuur.... zoeken naar kots. Sorry hooor...
heb al op jaap gestemdquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:24 schreef marky het volgende:
Gaat idd al beter
Wie moet het tv-programma de Gouden Kooi winnen?
Amanda 13%
Brian 38%
Claire 7%
Jaap 18%
Huub 24%
Aantal stemmen: 395
Was me nog niet eens opgevallen.....quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dank, ruudpuntenel is weer terecht.![]()
"Betere Claire:"
Amanda 12%quote:
Poepbruin.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:27 schreef Smash-it het volgende:
Nee toch? Heeft Ricardo een navelpiercing? Zag ik dat goed? En hij wordt echt vies bruin nu.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:26 schreef Smash-it het volgende:
Tilly tegen de Hamster: Je wang wordt wel erg dik, het is net een ei. Eet even een ijsje.
Hamster: Ik heb al 4 festini's op.
Plaats je nu weer een p0rncap, viezerik.quote:
Ik zeg, ik hou durrrrvan!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:29 schreef Prosac het volgende:
Brian
33%
Huub
33%
Aantal stemmen: 477
Gaat lekker zo.......RTL gaat voor gaas op deze manier.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:30 schreef Scandalous het volgende:
Jaaa Brian 32% en Huub 36![]()
Okee triest dat dit mij boeit
Heeeeuurlijkquote:
Ik zit me ook gek te f5-enquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:30 schreef Scandalous het volgende:
Jaaa Brian 32% en Huub 36![]()
Okee triest dat dit mij boeit
En er werd hier net gepost dat ze best wel leuk als vriendjes kunnen doenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:31 schreef Lady-night het volgende:
Toen Brian net uit beeld liep zei hij: zo vrijdag....7 hechtingen ...heerlijk....de rest kon ik niet verstaan...
Huub staat nu op 42% en Brian op 29quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat lekker zo.......RTL gaat voor gaas op deze manier.
Hoe dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:33 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hoe irritant R ook is, ik betrap mezelf er vaker op dat ik hem quote.
Vermoedelijk wordt hij er af gehaald omdat we hem aan het manipuleren zijn of zo, ik denk dat je iig gelijk hebt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:34 schreef Smash-it het volgende:
Kijken wanneer er een SL op die poll komt.
Met zn uber-irritante 'heeeeuurrrlijk' en 'ik hou d'r van/ik hou d'r ook van'. Ik stream gewoon te veel.quote:
Nu dus......wat een schijtbakken bij RTL.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:34 schreef Smash-it het volgende:
Kijken wanneer er een SL op die poll komt.
ik heb er net voor nog gestemdquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu dus......wat een schijtbakken bij RTL.
Ik zie Huub op 48% staan. Als ze dan de stemmen stoppen, vind ik het prima!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
Echt, kan er niet meer gestemd worden?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, hij gaat goehoed!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Herstel:quote:Wie moet het tv-programma de Gouden Kooi winnen?
Amanda 8%
Brian 26%
Claire 4%
Jaap 13%
Huub 49%
Aantal stemmen: 757
Ah, ik zie het.quote:
quote:Wie moet het tv-programma de Gouden Kooi winnen?
Amanda
8%
Brian
26%
Claire
5%
Jaap
13%
Huub
49%
Op 51 nu...........quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:43 schreef Donnie29 het volgende:
Huub op 50 nu..
Wie moet het tv-programma de Gouden Kooi winnen?quote:
Zouden ze bij NL ook aan het stemmen zijn?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:44 schreef petraa het volgende:
Amanda
7%
Brian
25%
Claire
5%
Jaap
13%
Huub
50%
Aantal stemmen: 824
Kan zijn, Kaat38 post daar ook!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:46 schreef Dark het volgende:
[..]
Zouden ze bij NL ook aan het stemmen zijn?
Volgens mij nog wel hoor, cookies en alles verwijderen, pagina verversen en je kan weer een stemmen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:42 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Echt, kan er niet meer gestemd worden?
Huub staat nu op 49.
()
Sjesses, wat triest. Ik heb hem inderdaad 3x horen zeggen, ik ga liever dood dan dat ik opgeef.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:47 schreef Kinga het volgende:
Ik ga nog liever dood...""...dan dat ik nu tegen Brian moet vechten!"
zogenaamde quote van Huub op goudenkooi.tv
Hij zei: Ik ga nog liever dood dan dat ik ga opgeven.
Met alle plezier gaf ik deze link even door op NL en gaat lekker vind ik! Hoppatee, even gerechtigheid na die idiote polls!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kan zijn, Kaat38 post daar ook!![]()
Het zou wel leuk zijn als de televaag dit gaat schrijven, een mooie domper voor Brian.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |