En er werd hier net gepost dat ze best wel leuk als vriendjes kunnen doenquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:31 schreef Lady-night het volgende:
Toen Brian net uit beeld liep zei hij: zo vrijdag....7 hechtingen ...heerlijk....de rest kon ik niet verstaan...
Huub staat nu op 42% en Brian op 29quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat lekker zo.......RTL gaat voor gaas op deze manier.
Hoe dan?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:33 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Hoe irritant R ook is, ik betrap mezelf er vaker op dat ik hem quote.
Vermoedelijk wordt hij er af gehaald omdat we hem aan het manipuleren zijn of zo, ik denk dat je iig gelijk hebt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:34 schreef Smash-it het volgende:
Kijken wanneer er een SL op die poll komt.
Met zn uber-irritante 'heeeeuurrrlijk' en 'ik hou d'r van/ik hou d'r ook van'. Ik stream gewoon te veel.quote:
Nu dus......wat een schijtbakken bij RTL.quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:34 schreef Smash-it het volgende:
Kijken wanneer er een SL op die poll komt.
ik heb er net voor nog gestemdquote:Op woensdag 7 mei 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nu dus......wat een schijtbakken bij RTL.
Ik zie Huub op 48% staan. Als ze dan de stemmen stoppen, vind ik het prima!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
Echt, kan er niet meer gestemd worden?quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, hij gaat goehoed!quote:Op woensdag 7 mei 2008 16:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Herstel:quote:Wie moet het tv-programma de Gouden Kooi winnen?
Amanda 8%
Brian 26%
Claire 4%
Jaap 13%
Huub 49%
Aantal stemmen: 757
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |