We hadden het kunnen wetenquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het trouwens zo lief dat jullie zo meeleven![]()
Ook in mn omgeving..... ontroert me.
dat gevoel heb ik ook altijd gehad als er weer iemand een mooie positieve test hadquote:Op vrijdag 9 mei 2008 10:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het laatste jaar erg hoopgevendVeel heel lang verwachte zwangerschappen, veel zwangerschappen via de mmm. Geeft toch het gevoel dat we het niet voor niets doen en er echt een goede kans is dat het lukt
Het is mn tweede, en wat ik heb gehoord, groei je dan sneller, dus die mogelijk is er wel.. maar ik heb ook al wel een buikje van mezelf hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor Diaan en Peaceman spring ik ook wel ff uit de lurkstand![]()
Echt super!
Het is jullie zoooo gegund!![]()
Geniet er vooral lekker van ennuh...is er 1 juli ook al wat zichtbaar denk je?
ik denk dat je je voor niets druk maakt BE, het zullen meer aanmoedigsposts voor de andere meiden worden en af en toe een melding na een echo oid, ik heb me ook al gemeld in Z&Gquote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:04 schreef Brighteyes het volgende:
Mag ik toch een mini-beetje roet in het eten gooien vwb de 2 topics? (En dit bedoel ik echt niet rot!) Ik snap dat men over en weer graag van elkaar op de hoogte blijft, maar dat is ook zo vanuit het 2e streepjes topic bijvoorbeeld. Zo heel af en toe eens melden hoe het met je gaat is uiteraard geen probleem, maar verder horen de zwangerschaps-verhalen toch echt wel in Z&G.![]()
Of maak ik me voor niets 'druk' en lees ik het zwaarder dan het is?![]()
Ja, is ook een leuke tijd inderdaad. Wij zijn op 23 december 3 jaar getrouwd, en op tweede kerstdag is dan de uitgerekende datum. Lekker tussen de kerstbomen, kerstkaartjes en andere kerst-gezelligheid.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
Jose... ik vind het ook super dat we zo dichtbij elkaar zitten. En ook leuke tijd, lekker rond kerst ook al verlofVolop genieten van de top2000
En ja gewoon 2 topics nu voor ons.... speaking of.. wanneer heb jij je 1e echo?
BE thnx!!
Ja dat is het ook, hij zei al mam als jullie een babietje krijgen wordt het wel erg druk..quote:Op vrijdag 9 mei 2008 14:57 schreef Brighteyes het volgende:Twan weet het nog niet! Dat is toch ook wel leuk, even nog een geheimpje van jullie samen.
Wel lief dat hij er toch wel mee bezig is een beetje.
Mensen die weten dat wij in het IUI-traject zaten en vragen, zeg ik het gewoon... anderen wacht ik ook nog even mee.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 16:02 schreef Jose81 het volgende:
Diaan, ga je het verder al wel aan anderen vertellen? Op mijn werk weten een aantal collega's het al wel, maar vertel het de rest pas als de echo goed is...
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:25 schreef Basimah het volgende:
Ik ben inmiddels weer gaan prikken
Net waren alle gaatjes hersteldEn nu heb ik mijzelf per ongeluk een blauwe plek geprikt door een luchtbelletje dat in mijn puregon zat
![]()
![]()
Lekker met dit warme weer want ik kan nu geen kort shirt aan omdat anders een enorme blauwe plek zichtbaar is.
Maar goed, laten we hopen dat deze cyclus goed gaat, al zit ik de afgelopen dagen weer vol met ; 'het gaat toch niet lukken' gevoelens.
Namens D&P plusje: afgesproken!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 15:30 schreef Jelief het volgende:
Lief D&Pplusje. Je werd verwacht! Blijf nou maar een hele tijd lekker in je mams d'r buik zitten en als je dan helemaal klaar bent gaan we je weer toejuichen,afgesproken?
Dikke kus, Jelief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |