Laat me dan eens raden, dan ben je een vrij simpel iemand die alleen rokers als vrienden heeft, en strontbang voor dat verbod is omdat ie dan niet meer met al zn vriendjes uitkan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:18 schreef GBA het volgende:
[..]
[..]
En nee, ik ben in het afgelopen kwartier niet begonnen met roken, dus ga maar een nieuw 'argument' verzinnen.
Ik dacht eerder de asociale houding van de roker.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:13 schreef Chewie het volgende:
De totalitaire aard van de anti-roker is weer eens aangetoond
Niemand, aangezien ik en kut heb.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:20 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Jezus, zeg, chill. Wie is er vanmorgen over jou pik gefietst?
Hij heeft dan tenminste vrienden en hoeft geen huisdieren te nemen als surrogaat.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laat me dan eens raden, dan ben je een vrij simpel iemand die alleen rokers als vrienden heeft, en strontbang voor dat verbod is omdat ie dan niet meer met al zn vriendjes uitkan.
Ik stel een verbod op amateurpsychologie voor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Laat me dan eens raden, dan ben je een vrij simpel iemand die alleen rokers als vrienden heeft, en strontbang voor dat verbod is omdat ie dan niet meer met al zn vriendjes uitkan.
Nogmaals ik rook zelf dan niet. Het gaat mij om het beleid wat er gaande is. Niet rokers doen alsof ze jaren in een strafkamp hebben geleefd, en nu als opluchting blij moeten zijn,. Eeuwen is er al tabac, en alleen de yuppen van tegenwoordig lopen zo te peeuwen... Echt iets van deze laatste 20 jaar..quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:14 schreef Qwea het volgende:
[..]kijk, een gefrustreerde roker
God wat hoop ik dat ze die zooi met 50% gaan verhogen.
Omdat je nuchter niet rookt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom post ik hier eigenlijk terwijl ik veel beter met een sigaretje op een terrasje kan gaan zitten...
ik ook bitchiequote:Op woensdag 7 mei 2008 13:21 schreef Qwea het volgende:
zo, en nou ga ik lekker met een biertje van de zon genieten.
Je bedoelt dat je vindt dat de nazi vergelijkingen kloppen? Het is me onduidelijk. Wat is er totalitair aan een rookverbod? Vind je een vuurwapenverbod ook totalitair? Of een anthraxverbod?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Misschien iets minder selectief lezen.
Goed zo, kan je bloeddruk weer even naar een normaal niveau dalen. Jij hebt blijkbaar niet eens peuken nodig om een hoge bloeddruk te krijgen. Bij jou is praten erover al voldoende....quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:21 schreef Qwea het volgende:
zo, en nou ga ik lekker met een biertje van de zon genieten.
Ik zit ook niet vaak zonder bier op terrasjes.quote:
Je hebt door dat je dit 'argument' onverkort in kan/kon zetten om slavenhandel of apartheid goed te praten en te behouden? Onderdeel van het beschavingsproces is dat de morele dimensie groeit. Daar kun je bang van worden, je kunt wel denken dat je geen verandering wilt maar uiteindelijk verander je er niets aan hoor.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:22 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Nogmaals ik rook zelf dan niet. Het gaat mij om het beleid wat er gaande is. Niet rokers doen alsof ze jaren in een strafkamp hebben geleefd, en nu als opluchting blij moeten zijn,. Eeuwen is er al tabac, en alleen de yuppen van tegenwoordig lopen zo te peeuwen... Echt iets van deze laatste 20 jaar..
Wijn drinken is niet schadelijk voor anderen, dat is de crux.quote:Maar wat vind jij dat bijvoorbeeld lekker? Stel je houdt van goede wijn, en ze gooien er een paar jaar flink wat extra accijns bovenop. Daarna word er onderzoek gedaan dat wijn ook slecht kan zijn (ok t is dan wel niet zo), en gaan ze wijn drinken ontmoedigen, wijn mag niet meer worden geschonken in kroegen en restaurants.. De wijn in de supermarkt wordt 5x duurder en je krijgt nog een handje wijnpessimisten op een forum die je afkraken omdat je wijn drinkt..
Hoe voelt dat dan?
Ah weer wat geleerd, rokers zijn blijkbaar asociaal als ze roken in een gelegenheid waar het mag of in de buitenluchtquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:21 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik dacht eerder de asociale houding van de roker.
Waarom laat je 't niet over aan de kroegeigenaren zelf? Als er kroegeigenaren zijn die vuurwapens toestaan in hun kroeg (quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:23 schreef Schanulleke het volgende:
Wat is er totalitair aan een rookverbod? Vind je een vuurwapenverbod ook totalitair?
Roken ook niet.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:29 schreef Schanulleke het volgende:
Wijn drinken is niet schadelijk voor anderen, dat is de crux.
Wijn drinken hoeft niet schadelijk te zijn voor anderen. Het woordje 'is' is misplaatst.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wijn drinken is niet schadelijk voor anderen, dat is de crux.
Rokers drinken ook koffie en stinken ook naar zweet. Echter is beide niet schadelijk voor anderen. Ben je nou echt zo dom dat je dat niet begrijpt?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:30 schreef Phoenix78 het volgende:
Waarom moeten al die niet rokers zich met de rokers bemoeien ? Waarom houden die mensen zich niet gewoon bezig met hun eigen zaken en laten ze de rokers met rust ?
De mensen die niet roken drinken meestal sloten koffie en stinken daardoor niet alleen uit hun bek, maar ook gewoon vanuit hun porien. Vallen alle rokers nu alle koffiedrinkers lastig ? Nee toch ?
En rokers stinken dan naar rook, dat is nog altijd beter dan die vieze zweet / deo lucht die er bij de meeste niet rokers van af komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |