Nou, dan drink ik er toch lekker 5 in mn achtertuin.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:02 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Neuh totaal niet, ikzelf heb er geen last van.
Ik doel gewoon enkel op het miereneukbeleid en het pootje hangen aan amerika wat er gebeurd.
Overigens mag je in amerika in sommige staten niet aan de alcohol, mischien moeten ze dat hier maar ook invoeren? Scheelt een hoop doden. Stel je voor, niet meer roken en drinken tijdens je etentje, of geen verfrissend pilsje meer op het terras in een o zo warme hollandse zomer..
Wel keigezellig, geen roker.quote:
Ach je hebt het gelukkig niet over mij, dat scheelt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja idd, waar zijn jullie toch in godsnaam mee bezig
"OMG OMG MN HANDEN TRILLEN. OMG OMG SIGARET NUUUUU"ga lekker buiten roken.
Aan beide. Gooi alcohol (bier e.d) maar omhoog naar 18. En dan ook OVERAL je legitimatie laten zien bij twijfel.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:03 schreef deedeetee het volgende:
Ik begrijp 't niet hoor, zuipen doen ze niks tegen en maar zeuren over roken![]()
Laten ze nu eens wat doen aan 't alcohol drinken van jongeren, dat lijkt me veel nuttiger.
en wat ga je daarna doen, op het terras of in de kroeg?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dan drink ik er toch lekker 5 in mn achtertuin.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:03 schreef Tinkepink het volgende:
Zelfs toen ik zelf nog rookte (bijna 20 jaar lang), vond ik het asociaal om op een terras te roken of op een andere plek waar anderen er last van hebben. En nu ik al een aantal jaren niet meer rook juich ik het rookverbod ook van harte toe. Zo goor als je zit te eten en iemand aan het tafeltje naast je steekt een peuk op. Je hele eten smaakt dan naar sigaret.
Triest overigens, om het rookverbod te vergelijken met WOII.
Na mn 5 bier? Dan pak ik er nog 4. Waarom zou ik voor een partij zuipen perse op het terras of in de kroeg moeten zijn? Ik heb prima tuinstoelen, een prima tuin en 24 heerlijke flessen bier.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:04 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
en wat ga je daarna doen, op het terras of in de kroeg?
Ga daar dan zitten, heb je ook geen last van rokers op een terras.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Na mn 5 bier? Dan pak ik er nog 4. Waarom zou ik voor een partij zuipen perse op het terras of in de kroeg moeten zijn? Ik heb prima tuinstoelen, een prima tuin en 24 heerlijke flessen bier.
Inderdaad zeg.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga daar dan zitten, heb je ook geen last van rokers op een terras.
Wat loop je te peeuwen dan? blijf thuis huilliequote:Op woensdag 7 mei 2008 13:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Na mn 5 bier? Dan pak ik er nog 4. Waarom zou ik voor een partij zuipen perse op het terras of in de kroeg moeten zijn? Ik heb prima tuinstoelen, een prima tuin en 24 heerlijke flessen bier.
Hitler had het zo gewild.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:03 schreef Tinkepink het volgende:
Zelfs toen ik zelf nog rookte (bijna 20 jaar lang), vond ik het asociaal om op een terras te roken of op een andere plek waar anderen er last van hebben. En nu ik al een aantal jaren niet meer rook juich ik het rookverbod ook van harte toe. Zo goor als je zit te eten en iemand aan het tafeltje naast je steekt een peuk op. Je hele eten smaakt dan naar sigaret.
Triest overigens, om het rookverbod te vergelijken met WOII.
Of ze doen het gewoon alletweequote:Op woensdag 7 mei 2008 13:03 schreef deedeetee het volgende:
Ik begrijp 't niet hoor, zuipen doen ze niks tegen en maar zeuren over roken![]()
Laten ze nu eens wat doen aan 't alcohol drinken van jongeren, dat lijkt me veel nuttiger.
Wat wil je zeggen met deze post?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:02 schreef AlphaOmega het volgende:
Er hebben altijd zo afschuwelijk veel mensen honger als het over roken gaat. De grap is, je gooit er een opmerking in, en het volkje hier reageert nog erger dan Pavlov ooit had durven dromen...
En dan het verschil tussen drank en roken ook nog noemen, en het wordt een pracht van een compleet stuk bullshit.
Fok begint zo langzamerhand toch wel een heel triest verzamelingetje eikelpoetsertjes te worden...
En als ik in een stad loop, en het is bloedmooi weer, en ik wil een cola of weet ik veel wat hebben, moet ik maar wachten tot ik thuis ben omdat jullie zo graag willen roken?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ga daar dan zitten, heb je ook geen last van rokers op een terras.
grapjas, da's de vrije buitenlucht. Anders ga je lekker in een politiestaat wonen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:49 schreef Qwea het volgende:
roken op het terras moet ook aangepakt worden. Ik geniet toch een stuk minder van mn bier als er van die aso's in mn buurt zitten te roken.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
En als ik in een stad loop, en het is bloedmooi weer, en ik wil een cola of weet ik veel wat hebben, moet ik maar wachten tot ik thuis ben omdat jullie zo graag willen roken?![]()
Ik zou zelfs nog een stapje verder gaan met een rookverbod. Enkel roken in huis.
Verder opzouten ermee.
Ik ben niet objectief, ik ben namelijk een voorstander van het rookverbod. Omdat het werkt! Heerlijk hoor. En nu dus uitbreiden naar terrassen in de horeca, dat zal nog meer helpen en aangenamer zijn bovendien!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:05 schreef AlphaOmega het volgende:
Oh ja, en ga niet zeggen dat het topic is gestart met als doel een open discussie, want dan had het topic 'Rookverbod werkt' moeten hebben als naam, en niet 'Rookverbod werkt!'
Dus ga niet lopen piepen over objectiviteit, want die was al ver te zoeken bij het openen van de post.
Wat doe je hier dan nog?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:02 schreef AlphaOmega het volgende:
Fok begint zo langzamerhand toch wel een heel triest verzamelingetje eikelpoetsertjes te worden...
als ze daar roken in de "vrije buitenlucht" verbieden? Prima!quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:10 schreef Stakky het volgende:
[..]
grapjas, da's de vrije buitenlucht. Anders ga je lekker in een politiestaat wonen.
Dan lijkt 't me efficiënter en makkelijker uitvoerbaar om zeikerds zoals jij in hun eigen huis op te sluiten.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
En als ik in een stad loop, en het is bloedmooi weer, en ik wil een cola of weet ik veel wat hebben, moet ik maar wachten tot ik thuis ben omdat jullie zo graag willen roken?![]()
Ik zou zelfs nog een stapje verder gaan met een rookverbod. Enkel roken in huis.
Verder opzouten ermee.
Een verbod op qwea zien we ook wel zitten, je wacht maar tot je thuis bent met je cola.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Verder opzouten ermee.
wrm ben je zo fel tegen roken?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
als ze daar roken in de "vrije buitenlucht" verbieden? Prima!
quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:13 schreef GBA het volgende:
[..]
Dan lijkt 't me efficiënter en makkelijker uitvoerbaar om zeikerds zoals jij in hun eigen huis op te sluiten.
Ja, zo egocentrisch ben je ook wel weer, dat is me duidelijk. Alles waar jij iets tegen hebt, hop, afschaffen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:10 schreef Qwea het volgende:
Omdat ik er last van heb.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:13 schreef Stakky het volgende:
[..]
wrm ben je zo fel tegen roken?
het is wat de mensen zich zelf aan doen. En zo veel last heb je er nou ook weer niet van. Als je buiten op een terrasje zit. overdrijven is ook een vak.
Kijk! Iemand die het snapt.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, zo egocentrisch ben je ook wel weer, dat is me duidelijk. Alles waar jij iets tegen hebt, hop, afschaffen.
Maar Qwea is Uberquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:13 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Een verbod op qwea zien we ook wel zitten, je wacht maar tot je thuis bent met je cola.
Inderdaad, dat volk weet de prijs van alles, maar de waarde van niks. Hele huilverhalen over hoe schadelijk roken is voor meerokers, maar de vrijheid om een kroeg te openen waar gerookt mag worden zegt ze niks. Tuig van de richel, die anti-rokers.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:13 schreef Chewie het volgende:
De totalitaire aard van de anti-roker is weer eens aangetoond
ik heb last van die felle anti-rokers. Drm mogen die van mij boven zee gedumpt worden.quote:
Ik lees en ik lees, maar ik zie het niet. Zou je kunnen aanwijzen waar dit aangetoond wordt? Het is me nu te onduidelijk.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:13 schreef Chewie het volgende:
De totalitaire aard van de anti-roker is weer eens aangetoond
Boven zee nog wel, niet eens in?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:15 schreef Stakky het volgende:
[..]
ik heb last van die felle anti-rokers. Drm mogen die van mij boven zee gedumpt worden.
Punt.
Ik heb niks tegen op een rokerskroeg hoor. Zolang als er ook maar niet rokers kroegen zijn.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:15 schreef GBA het volgende:
[..]
Inderdaad, dat volk weet de prijs van alles, maar de waarde van niks. Hele huilverhalen over hoe schadelijk roken is voor meerokers, maar de vrijheid om een kroeg te openen waar gerookt mag worden zegt ze niks. Tuig van de richel, die anti-rokers.
Misschien iets minder selectief lezen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik lees en ik lees, maar ik zie het niet.
Kom ff sigaretje roken met me. Daar ontspan je van.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Boven zee nog wel, niet eens in?
Ik heb last van jou. Ennu?
Ik denk dat je de link tussen die twee termen verkeerd legt...quote:Op woensdag 7 mei 2008 12:59 schreef TheSorrow het volgende:
Hopelijk stijgt de criminaliteit en agressiviteit op straat ook, allemaal door het niet roken. Heel Nederland naar de kanker, en dan mede dankzij het rookverbod.
Alleen als ik hem eerst achter in je strot mag rammenquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:17 schreef Stakky het volgende:
[..]
Kom ff sigaretje roken met me. Daar ontspan je van.
quote:
En nee, ik ben in het afgelopen kwartier niet begonnen met rokenquote:
moet je snel zijn want de mijne is bijna opquote:Op woensdag 7 mei 2008 13:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alleen als ik hem eerst achter in je strot mag rammen
Ik hoef niet zo "vrij" te zijn. Roker moeten ze aanpakken, harddrugs, pado's en ook het coma zuipen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:18 schreef AlphaOmega het volgende:
Ok, een reactie tegen de verwachtingen in, maar ik ben ook voor het rookverbod in de horeca, maar ik denk gewoon dat het niet te ver doorgejaagd moet worden. Volgens mij willen we toch zo vrij zijn in dit land? Behalve als het om rokers gaat? (En nog wel wat dingen, maar het gaat nu even over de rokers.)
Wie of wat weerhoudt jou (of andere niet-rokers) er dan van om een niet-rokers kroeg te beginnen?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen op een rokerskroeg hoor. Zolang als er ook maar niet rokers kroegen zijn.
Dat zouden ze baby's al moeten leren op het consultatieburo.quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:17 schreef Monidique het volgende:
Als roken nou gewoon verplicht wordt, dan kan niemand meer zeuren dat anderen roken. Iedereen blij.
Jezus, zeg, chill. Wie is er vanmorgen over jou pik gefietst?quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo "vrij" te zijn. Roker moeten ze aanpakken, harddrugs, pado's en ook het coma zuipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |