Ja ok, maar wanneer je je hardware gaat vervangen hoef je bij Apple tenminste niet bij iedere scheet je OS opnieuw te registrerenquote:Op maandag 12 mei 2008 14:00 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Bij Apple?
Nou, 1200 euro voor wat budgethardware vind ik persoonlijk vrij duur...
euhh? je bedoelt software?quote:Op maandag 12 mei 2008 13:43 schreef whoops het volgende:
[..]
Toch prettig dat MS bepaalt voor wat voor prijs je een stuk hardware kan kopen...
Das wel zo, daar geef ik je gelijk in. Maar als ik het eerlijk zeg doet MS daar ook niet ongelofelijk moeilijk over.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:03 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja ok, maar wanneer je je hardware gaat vervangen hoef je bij Apple tenminste niet bij iedere scheet je OS opnieuw te registreren
MS doet daar niet zo moeilijk overquote:Op maandag 12 mei 2008 14:04 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Das wel zo, daar geef ik je gelijk in. Maar als ik het eerlijk zeg doet MS daar ook niet ongelofelijk moeilijk over.
Nee echt niet hoor, MS zorgt zo weer dat je opnieuw kan registreren...quote:
Nou nee hoorquote:Op maandag 12 mei 2008 14:06 schreef Juicyhil het volgende:
Maar overigens gaat die registratie op processor en moederboard voor zover ik weet.
Ja na het bellen van een telefoonnummer en het intikken van codes en dat soort zaken.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:07 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee echt niet hoor, MS zorgt zo weer dat je opnieuw kan registreren...
Veel, want als er bij 1 key 20 verschillende processoren staan...quote:Op maandag 12 mei 2008 14:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Nou nee hoor
[..]
Ja na het bellen van een telefoonnummer en het intikken van codes en dat soort zaken.
Wat kan het een OS schelen of je een nieuwe processor in je PC douwt?
Is wat mij betreft een verkeerde manier van autorisatie.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Veel, want als er bij 1 key 20 verschillende processoren staan...
Nee, maar je zegt met de activatie dat je die pc gaat gebruiken met die licentie.quote:Op maandag 12 mei 2008 14:15 schreef JortK het volgende:
[..]
Is wat mij betreft een verkeerde manier van autorisatie.
Je koopt je OS toch niet bij een processor?
Het is van de zotte dat MS via hun licentie bepaalt of jij OEM mag kopen of niet...quote:
Moet je daar niet een RickRoll linkje bij posten?quote:Op maandag 12 mei 2008 14:21 schreef Geqxon het volgende:
Aanrader: Er is weer een nieuwe Girls Gone Wild video!
Om het maar weer ontopic te brengen...
tja... er mogen, lijkt mij, gewoon eisen aan een goedkopere versie van een OS worden gehangen...quote:Op maandag 12 mei 2008 14:20 schreef whoops het volgende:
[..]
Het is van de zotte dat MS via hun licentie bepaalt of jij OEM mag kopen of niet...
Sorry ik lees verkeerd, het ging om OEM Windows bij een videokaart. Ik dacht dat het ging om een OEM videokaart (zonder verpakking enzo), of die wel of niet met zijn Windows kon/mocht werken...quote:Op maandag 12 mei 2008 15:06 schreef mschol het volgende:
[..]
tja... er mogen, lijkt mij, gewoon eisen aan een goedkopere versie van een OS worden gehangen...
lijkt me niet meer dan normaal?
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:29 schreef Geqxon het volgende:
Middernacht, tissue's, geurkaarsen....It's not what it looks like! I can explain!
Hier red je je niet meer uit, moge trouwensquote:Op dinsdag 13 mei 2008 00:29 schreef Geqxon het volgende:
Middernacht, tissue's, geurkaarsen....It's not what it looks like! I can explain!
* WyriHaximus heeft naar het station gestept en kwam er daar achter dat de bussen morgen stakenquote:Op dinsdag 13 mei 2008 06:38 schreef Sjowhan het volgende:
Moggeuh. Moeite om uit bed te komen vanochtend
quote:Op dinsdag 13 mei 200809:37 schreef Geqxon het volgende:
Luie donder. Fietsen zul je!
Regel jij dan een fiets voor me in haarlem, in alkmaar heb ik er al 1quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:37 schreef Geqxon het volgende:
Luie donder. Fietsen zul je!
...op de Wiiquote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:58 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen weken anders wel een kilometer of 600 a 700 gefietst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |